Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Huper
Huper Huper
4 декабря 2023, 0:28
Huper, Киев
Доброго дня.
Як і більшість питань на рахунок заблокованих коштів, не розкриті вашою підтримкою. Було заблоковано рахунок з присвоеним статусом як «неприйнятно високий». Звичайно це не регламентується Законом, тобто ви що хочете то і робите але є Постанова НБУ #65, відповідно Додатку 12, пункт 3, в такому разі банк зобов'язаний сповістити СУО не пізніше 1 робочого дня після блокування, а також відповідно тому ж Закону 361-ІХ блокування рахунків не може бути необмеженим, та має бути разблокованний на 31 календарний день, якщо СУО не повідомило про продовження блокування коштів.
Чому ваші працівники ніяк не можуть підтвердити, що відправили запит до СУО після блокування, знову ж таки відповідно Постанови 65 ви маєте сповістити мене про рішення, якщо я запитав письмово. Тому питання, якщо нічого не відправляли до СУО, навіщо тоді блокувати рахунок, якщо по Закону ви і так його повинні розблокувати через 31 день? Та питання, кому саме надсилати документи, ваші працівники так і не вказали, лише стандартный шаблон, без жодної адреси, мені потрібні конкретні реквізити для доставки документів вам, щоб підтвердити це у суді з описом?
Ще одне питання. Ваш працівник підтвердив мені, що ви присвоювати можете цей статус, без сповіщення СУО тим, у кого багато транзакцій, відповідно потрібен час для обробки інформації, а ваші декілька працівників з цим не справляються, відповідно, щоб при перевірці не платити мільйонний штраф від НБУ, ви намагаєтесь таким чином розірвати обслуговування з клієнтом, тобто дешевше його відправити подалі, ніж витрачати час та виділяти кошти на додатковий штат. В принципі, це випливає з ваших дій — необгрунтований «ризикований статус» для вас, відсутність повідомлення до СУО, дуже повільна відповідь, ну і головне, в кожній відповідь ви мені кажете, що легко можете повернути кошти якщо розірвати договір. Навряд ви це назагал скажете, але підтвердіть будь ласка або прокоментуйте?
Дякую.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 декабря 2023, 9:01
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді. Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.Ми цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію. Наразі запит з Вашого питання знаходиться в роботі у менеджера, та ми зі свого боку передали інформацію щодо Вашого повторного звернення.З повагою та турботою,@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
Huper Huper
Huper Huper
4 декабря 2023, 10:03
#
Дякую, в черговий раз пишу одне й те саме. Рахунок було заблоковано превентивно і тільки після мого звернення я отримую такі відповіді, що я щось не надав, хоча ніхто не запитував. Вы відправили запит на надання документів після блокування, чому ви це ігноруєте та знову пишете, що я щось не надав?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться