Райффайзен Банк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.27 |
USD | 41.55 | 42.25 |
Все курсы банка |
Зарахування коштів можливе виключно у разі, якщо валюта переказу буде співпадати з валютою рахунку, тобто на рахунок в гривні можете бути зарахований переказ виключно в гривні, USD на рахунок в USD та т.д. Зарахування коштів із-за кордону на валютні рахунки можливе за повними реквізитами рахунку (не за номером картки).
Якщо у Вас рахунок в гривні, то зарахування валюти із-за кордону за реквізитами рахунку неможливе. Як варіант, можливо скористатись сервісом який передбачає конвертацію валюти, але більш детальну інформацію рекомендуємо уточнювати у підтримки сервісу, послугами якого плануєте скористатись.
У разі виникнення питань, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Для отримання консультації по системі «Raiffeisen Business Online» будь ласка зверніться до служби підтримки вказаної системи: 0-800-505-770, (044) 495-41-40, clientbank.support@aval.ua, пн-пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Наразі, Банк пропонує Клієнтам індивідуальні пропозиції по зміні умов сплати заборгованості (кредитні канікули, тощо). Для уточнення більш детальної інформації, відповідно до Вашого кредиту, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль
Написать комментарий
Можливо отримати дублікат квитанції у відділенні Банку (де проводився платіж), якщо повідомите дату сплати та суму. Послуга оплачується за Тарифами Банка. Рекомендуємо переглянути інформацію на сайті Банку щодо умов відвідування відділень Банку, та у разі, якщо потрібне призначення зустрічі зателефонуйте до Інформаційного центру: https://www.aval.ua/news/vazhlivo-povidomlennya-shchodo-zmini-rezhimu-roboti-viddilen-1020
Якщо оплата здійснювалась у системі «Райффайзен Онлайн», то квитанцію можливо роздрукувати в меню «Операції в системі».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
В даному випадку рекомендуємо зачекати рішення по поданій Вам заявці про спірне списання коштів та додатково зверніться до правоохоронних органів з заявою про шахрайські дії третіх осіб.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
В першу чергу, висловлюємо співчуття з приводу смерті чоловіка. На жаль, без свідоцтва про право на спадщину видача коштів з рахунку Клієнта неможлива. В даному випадку рекомендуємо звернутись до роботодавця чоловіка з метою уточнення питання з виплати заробітної плати (повернення коштів з картки Клієнта на рахунок роботодавця з подальшою виплатою Вам чи інше). Роботодавець може звернутись до Банку для уточнення можливих варіантів вирішення ситуації, при встановленні підстав виплати коштів Вам.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
При проведенні переказу з картки Банку потрібно здійснити підтвердження оплати шляхом введення паролю з смс, отриманого на номер телефону, підключеного до картки. На жаль, без введення паролю переказ коштів неможливий. Як альтернативний варіант поповнити картку можливо готівкою в касі відділення Банка в Україні, але для отримання більш детальної консультації відповідно до Ваших потреб і уточнень яку саме картку потрібно поповнити зателефонуйте будь ласка до Інформаційного центру Банка, із-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Я розумію, що зараз карантин і не всі працюють Ваші відділення. В мене виникла ситуація 07.04.2020 банкомат Вашого банку не видав кошти і забрав карточку (по технічним причинам). Зразу в телефонному режимі з представником Вашого банку я заблокувала карту і оформила заявку на невірну транзакцію. З 07.04 я залишилася без засобів для прожиття, банківської карточки немає, готівку я не можу отримати, у зв'язку що вільних місць по запису немає у Хмельницькому відділенні
Питання: як вийти з даної ситуації, якщо дійсно не з моєї вини сталася технічна помилка в банкоматі??? Ваші працівники в телефонному зв'язку пропонують скористатися послугами банку аж 21.04.2020, (а це аж 14 календарних днів). Чи можливо з таким форс-мажором вирішити питання раніше ніж 21.04.2020????
Ми завжди готові допомогти Клієнту, для встановлення можливості призначення зустрічі раніше, просимо написати нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку). Якщо не маєте можливість написати нам в «Райффайзен Онлайн», надійшліть листа на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті вкажіть посилання на дане питання та Ваш ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (5)
У разі наявності підтвердження факту корупції, будь ласка, повідомьте нам дані на адресу info@aval.ua
Додатково зазначаємо, що необґрунтована інформація, яка дискредитує Банк, як фінансову установу, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Змінити фінансовий номер телефону можливо у відділенні Банка. Для призначення зустрічі зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Даним каналом призначення зустрічі неможливе. Для резервування часу, прохання зателефонувати до Інформаційного центру Банка або, якщо Ви Клієнт Банка, напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
За кредитними картками та кредитом готівкою в квітні, на період карантину, Банк впроваджує кредитні канікули, що передбачають зменшення або відміну щомісячного платежу. Для більшості клієнтів ця пропозиція стане доступна автоматично, без додаткових звернень до Банку! Про що буде направлено sms-повідомлення.
Також, орієнтовно, на цьому тижні на нашому сайті www.aval.ua з'явиться онлайн форма для реєстрації бажання оформити реструктуризацію (наприклад кредитні канікули), про що розміщеного оголошення за посиланням: https://www.aval.ua/news/rayffayzen-bank-aval-ogoloshuye-kreditni-kanikuli-1035
Якщо ж Вас цікавить отримання кредиту, для погашення іншого, для уточнення можливості кредитування зателефонуйте до Інформаційного центру Банка.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Позвонил на горячую линию, сказали что ничем помочь не могут, надо обращаться в отделение.
Не вопрос — пошел в отделение. Сотрудница сказала что за её 10лет впервые слышит об блокировке Лк. Помочь не смогла. Подала заявку на рассмотрение — результатов ноль.
Дайте мне пожалуйста ответ, либо помогите — как и кто может мне разблокировать мой личный кабинет? (В связи с карантином попасть к вам в отделение я не могу. Да и нахожусь в армии)
Благодарю.
Система «Райффайзен онлайн», дійсно, може бути заблокована в разі, якщо є ризик доступу до неї з боку третіх осіб. Таке блокування здійснюється виключно з метою збереження Ваших коштів та запобігання спроб шахрайських дій. Відновлення доступу, на жаль, можливе лише при особистому зверненні у будь-яке відділення Банку. Наразі, у зв’язку з карантином, необхідно призначити зустріч, зателефонувавши до Інформаційного центру.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності. Сподіваємось на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Написать комментарий
На жаль, для виправлення ситуації з некоректним відображенням залишку по кредитним картам в системі «Райффайзен онлайн» потрібен додатковий час. Зробимо все можливе для вирішення питання до кінця наступного тижня. Додатково, можете звернутись до нас у чаті системи «Райффайзен онлайн» в розділі «Повідомлення», ми перевіримо інформацію саме по Вашому рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності, сподіваємось на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Написать комментарий
Відкриття рахунку за зверненням третьої особи не можливе. Тільки особа, на ім’я якої буде відкрито рахунок, може надати документи до відділення (за попереднім записом).
Перелік документів для відкриття рахунку іноземцями (особами без громадянства), які тимчасово перебувають в Україні:
— паспорт громадянина іноземної держави (оригінал)
— посвідка на тимчасове проживання;
або
— довідка житлово-експлуатаційної організації, правління житлово-будівельного кооперативу, довідка про фактичне місце перебування, які видані повноважною (компетентною) особою готелю, кемпінгу, санаторію, будинку відпочинку, мотелю, лікувально-профілактичного чи лікувального закладу тощо, договір купівлі-продажу житлового будинку (квартири) на території України на ім’я фізичної особи-нерезидента або найму(оренди) житлового приміщення, укладений між фізичною особою-нерезидентом і власником житлового приміщення та завірений відповідною житлово-експлуатаційною організацією/житлово-будівельним кооперативом, інші офіційні документи, які дають змогу відповідальному працівнику визначити місце проживання або тимчасового перебування фізичної особи на території України (до Банку пред’являється оригінал або нотаріально завірена копія такого документу, який/яка долучається до справи з юридичного оформлення рахунку).
З інформацією про відкриття/обслуговування рахунків можливо ознайомитись на сайті Банка:
— Карткові: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/rahunok/platizhni-kartki
— Поточні рахунки: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/rahunok/vidkriti-rahunok-new
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Ліміт на суму відправлення переказу відсутній, але можуть бути запитанні додаткові документи для відправки переказу (від 15 000 грн. в еквіваленті по системі «Western Union», та від 150 000 грн. по системі «SWIFT»). Більш детальну інформацію щодо документів можливо отримати, зателефонувавши до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З загальною інформацією можливо ознайомитись на сайті Банка: Western Union» -https://www.aval.ua/onlajn-platezhi/wu; «SWIFT» https://www.aval.ua/onlajn-platezhi/rah
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Зняття коштів без платіжної картки неможливе. Ви можете отримати миттєву картку у відділенні, за попереднім записом:
-зателефонувавши до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар);
— написав нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку)
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Для перевірки можливості закриття карткового рахунку в телефонному режимі, зателефонуйте, будь ласка, до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль
Написать комментарий
Якщо кошти були відправленні не на Вашу картку АТ «Райффайзен Банк Аваль», то перерахування/видача коштів, без Вашого візиту до відділення, неможливе. Для призначення зустрічі у відділені, будь ласка, зателефонуйте Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Банк не затримує соціальні виплати/пенсію. У разі надходження коштів в Банк, вони зараховуються на карткові рахунки Клієнтів в терміни, згідно з діючим законодавством України. Рекомендуємо перевіряти надходження коштів у виписці, та, у разі необхідності, звернутись до організації, якою здійснюються виплати.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий