×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Сьогодні 7.02.2022 мав розмову з представником Райффайзен Банк (принаймі так представився абонент +380443543000) стосовно одного комунального платежу від 5.02.2022 12:55 за споживання електрики. Представник вказав що для того щоб пройшов даний платіж я повинен надати йому деякі, як я розумію особисті, дані моєї дружини (третьої особи, не клієнт Райффайзен Банк). Я відмовився і додатково подзвонив на гарячу лінію банку (звернення записане). Тим не менше мені надійшла СМС про відхилення згаданої трансакції. То ж з цього приводу два питання:
1. Для чого Райффайзен Банк збирає особисті дані третіх осіб?
2. Що не так з трансакцією за реквізитами 132048153 на суму 115грн 20коп?
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp