Райффайзен Банк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (7)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Я принесла касирові банку Аваль (Вишнівське відділення № 1) роздрукований лист з повною інформацією рахунку, на який потрібно зробити перерахування коштів. Операціоністка ввела всі дані, попросила мене перевірити разом з нею розрахунковий номер (це роблять в усіх нормальних банках — от тільки в усіх нормальних банках після цього гроші потрапляють туди, куди потрібно). Я заплатила необхідну суму + 4 грн. комісію за послуги. Через день я подзвонила в організацію, куди пересилала кошти, а мені кажуть, що гроші так і не надійшли. Після звіряння квитанції з банку та мого листа з реквізитами, я помітила, що касиром було допущено декілька помилок, але найголовніша з них — це невірно вказане МФО. Коли ж я звернулася в те ж відділення банку, то мені сказали, що касир, яка проводила операцію, звільнилася, а мої гроші пішли на рахунок іншої організації, яка має такий же самий розрахунковий номер тільки інше МФО, що в принципі неможливо (це мені сказали співробітники банку АВАЛЬ), але якось отак трапилося. І тепер мені гроші повернути неможуть. Щоб втішити мене вони сказали, що звісно ж, їхня колишня співробітниця винна і ніхто з неї цієї провини не знімає (і чим це мало мене втішити?), але більше нічим вони мені допомогти не можуть. По закону, як вони мені сказали, коли клієнт ставить підпис на квитанції, то після цього ніяких притензій, по невірній оплаті, не приймаються. Воно то й так, але після того, коли моя увага була приспана добропорядними банками від Авалю, банку з солідною репутацією, я такої підстави не чекала.
І що мені тепер робити? Про мої гроші тепер забути?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
2.Код Банка МФО: 335076
3.Получатель: Сапрыкина Ольга Владимировна
4.Код (ОКПО) (ИНН клиента) — 5.Счет — 6.Назначение платежа: Пополнение СКС 0850261200 Сапрыкина Ольга Владимировна ИНН -----------------.
здравствуйте
все это от меня требуют из за гриницы чтоб это было на англ.языке!!!
В банке сотрудники ничего не знают
как это тпонимать??????????????
жду ответ Kastroma30@gmail.com
Комментарии (1)