Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Alinaink97
Alinaink97
23 октября 2020, 17:48
AlinaInkina
Доброго дня!
Чому декілька днів просто неможливо з’єднатися з оператором вашої гарячої лінії для отримання консультації? Таке враження, що дзвінки ігноруються і навіть не вказується можливий час очікування. Клієнтам Вашого банку бути не дуже комфортно, адже своєчасно надати допомогу в онлайн режимі ви просто не взмозі.
З повагою,
Аліна.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 октября 2020, 17:52
Доброго дня!
Приносимо Вам вибачення за дану прикру ситуацію. На жаль, маємо різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Якщо користуєтесь нашою системою «Райффайзен онлайн», напишіть своє питання в чаті, спробуємо допомогти. Також, рекомендуємо дзвонити з номеру, який вказано Вами при підписанні договорів, як фінансовий, це допоможе зменшити час очікування з’єднання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться