×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 5
Я скинула лист, як вказано у відповіді з посиланням на дане питання, і що мені надано роз'яснення: що дане питання буде розглянуто протягом 10 днів.
Тобто, наскільки я розумію, Ви не готові допомогти клієнту, і реально в такий важкий час для країни і для всіх нас Ви залищаєте мене без коштів????
Тобто, наскільки я розумію, Ви не готові допомогти клієнту, і реально в такий важкий час для країни і для всіх нас Ви залищаєте мене без коштів????
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 8 апреля 2020, 15:06
- #
Шановна Алла.
За поточними даними, співробітники відділення встановили з Вами контакт для врегулювання питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За поточними даними, співробітники відділення встановили з Вами контакт для врегулювання питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 8 апреля 2020, 14:26
- #
Доброго дня, шановна Алла.
Ви отримали автоматичну відповідь з інформацією про можливий термін надання відповіді, Ваш лист отримано, але надійшліть нам також Ваш номер ідентифікаційного коду, для можливості ідентифікації Вашого рахунку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ви отримали автоматичну відповідь з інформацією про можливий термін надання відповіді, Ваш лист отримано, але надійшліть нам також Ваш номер ідентифікаційного коду, для можливості ідентифікації Вашого рахунку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 43.99 |
USD | 41.2 | 41.74 |
Все курсы банка |
Я розумію, що зараз карантин і не всі працюють Ваші відділення. В мене виникла ситуація 07.04.2020 банкомат Вашого банку не видав кошти і забрав карточку (по технічним причинам). Зразу в телефонному режимі з представником Вашого банку я заблокувала карту і оформила заявку на невірну транзакцію. З 07.04 я залишилася без засобів для прожиття, банківської карточки немає, готівку я не можу отримати, у зв'язку що вільних місць по запису немає у Хмельницькому відділенні
Питання: як вийти з даної ситуації, якщо дійсно не з моєї вини сталася технічна помилка в банкоматі??? Ваші працівники в телефонному зв'язку пропонують скористатися послугами банку аж 21.04.2020, (а це аж 14 календарних днів). Чи можливо з таким форс-мажором вирішити питання раніше ніж 21.04.2020????
Ми завжди готові допомогти Клієнту, для встановлення можливості призначення зустрічі раніше, просимо написати нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку). Якщо не маєте можливість написати нам в «Райффайзен Онлайн», надійшліть листа на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті вкажіть посилання на дане питання та Ваш ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»