Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
UALMELN
UALMELN
8 апреля 2020, 13:16
ALLA
Добрий день
Я розумію, що зараз карантин і не всі працюють Ваші відділення. В мене виникла ситуація 07.04.2020 банкомат Вашого банку не видав кошти і забрав карточку (по технічним причинам). Зразу в телефонному режимі з представником Вашого банку я заблокувала карту і оформила заявку на невірну транзакцію. З 07.04 я залишилася без засобів для прожиття, банківської карточки немає, готівку я не можу отримати, у зв'язку що вільних місць по запису немає у Хмельницькому відділенні
Питання: як вийти з даної ситуації, якщо дійсно не з моєї вини сталася технічна помилка в банкоматі??? Ваші працівники в телефонному зв'язку пропонують скористатися послугами банку аж 21.04.2020, (а це аж 14 календарних днів). Чи можливо з таким форс-мажором вирішити питання раніше ніж 21.04.2020????
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 апреля 2020, 14:13
Доброго дня, шановна Алла.
Ми завжди готові допомогти Клієнту, для встановлення можливості призначення зустрічі раніше, просимо написати нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку). Якщо не маєте можливість написати нам в «Райффайзен Онлайн», надійшліть листа на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті вкажіть посилання на дане питання та Ваш ідентифікаційний код.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 5

+
0
UALMELN
UALMELN
8 апреля 2020, 14:21
#
Я скинула лист, як вказано у відповіді з посиланням на дане питання, і що мені надано роз'яснення: що дане питання буде розглянуто протягом 10 днів.

Тобто, наскільки я розумію, Ви не готові допомогти клієнту, і реально в такий важкий час для країни і для всіх нас Ви залищаєте мене без коштів????
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
8 апреля 2020, 15:06
#
Шановна Алла.
За поточними даними, співробітники відділення встановили з Вами контакт для врегулювання питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
+
0
UALMELN
UALMELN
8 апреля 2020, 15:08
#
Дякую, так питання вже вирішується
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
8 апреля 2020, 14:26
#
Доброго дня, шановна Алла.
Ви отримали автоматичну відповідь з інформацією про можливий термін надання відповіді, Ваш лист отримано, але надійшліть нам також Ваш номер ідентифікаційного коду, для можливості ідентифікації Вашого рахунку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
+
0
UALMELN
UALMELN
9 апреля 2020, 12:42
#
Дякую працівникам банку за швидку допомогу у вирішенні питання
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45 45.71
USD 41 41.35
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45 45.71
USD 41 41.35
Все курсы банка