×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- larisafenton
- 15 августа 2019, 10:43
- #
Допоможіть, будь ласка, у такому питанні:
"Проблема бачити трансакціі у відрядженні, якщо укр-го телефону немає з собою ”
Я знаходжусь на служінні за кордоном, зі мною немає украінського телефону, до якого прив"язаний мій рахунок у банку,
тому я не можу одержати Одноразовий пароль, що ви відправляєте через SMS по телефону, це унеможливлює мені увійти в систему.
Спасибі вам за інформацію: я змогла по телефону дізнатись про залишок на моєму рахунку.
Але мені потрібно бачити (тільки бачити) розпечатку трансакцій на моєму рахунку.
Мені НЕ потрібно здійснювати операції оплати товарів, робіт та послуг з використанням ПК в мережі Інтернет.
Така послуга не передбачена банком?
Будь ласка, дайте відповідь на таке:
1. При вході у банківську систему онліне зазначено:
«Для накладення Електронного підпису введіть Одноразовий пароль, що відправлено Вам в SMS».
І потім я повинна відзначити «Згоден з умовами Заяви про використання Електронного підпису».
Тобто є вибір: згоден або ні?
Якщо я не згодна з використанням Електронного підпису, що ви пропонуєте мені, щоб можна було побачити розпечатку трансакцій на моєму рахунку?
2. Чи можу я зараз поміняти мій номер українського телефону, що значиться у вашому банку, щоб рідні з України надіслали мені через вібер Одноразовий пароль, що ви надішлете їм?
Спасибі.
Лариса
"Проблема бачити трансакціі у відрядженні, якщо укр-го телефону немає з собою ”
Я знаходжусь на служінні за кордоном, зі мною немає украінського телефону, до якого прив"язаний мій рахунок у банку,
тому я не можу одержати Одноразовий пароль, що ви відправляєте через SMS по телефону, це унеможливлює мені увійти в систему.
Спасибі вам за інформацію: я змогла по телефону дізнатись про залишок на моєму рахунку.
Але мені потрібно бачити (тільки бачити) розпечатку трансакцій на моєму рахунку.
Мені НЕ потрібно здійснювати операції оплати товарів, робіт та послуг з використанням ПК в мережі Інтернет.
Така послуга не передбачена банком?
Будь ласка, дайте відповідь на таке:
1. При вході у банківську систему онліне зазначено:
«Для накладення Електронного підпису введіть Одноразовий пароль, що відправлено Вам в SMS».
І потім я повинна відзначити «Згоден з умовами Заяви про використання Електронного підпису».
Тобто є вибір: згоден або ні?
Якщо я не згодна з використанням Електронного підпису, що ви пропонуєте мені, щоб можна було побачити розпечатку трансакцій на моєму рахунку?
2. Чи можу я зараз поміняти мій номер українського телефону, що значиться у вашому банку, щоб рідні з України надіслали мені через вібер Одноразовий пароль, що ви надішлете їм?
Спасибі.
Лариса
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Час від часу, коли я входила в банківьску систему, вона запрошувала мене змінити пароль.
Так було і цього разу, але, після зміни паролю, система видала текст:
«Для накладення Електронного підпису введіть Одноразовий пароль, що відправлено Вам в SMS».
Справа в тому, що я не маю с собою телефона, якій пов«язаний з моім рахунком у банку, щоб одержати SMS. Зі мною зараз є зарубіжний телефон.
Нажаль, система не надає вибіру надіслати мені Одноразовий пароль на мою електронну адресу.
Я спробувала перевірити залишок на моєму рахунку через телефон +38044-490-8888. Після того, як я ввела останні вісімь цифр моєї картки, система запросила мене ввести „Код Доступу“; я не знаю, що це?
Нажаль, по номеру телефона +38044-490-8888 немає вибіру, щоб поговорити з оператором.
Одноразовий пароль для електронного підпису направляється Банком на номер телефону, який підключено до системи «Райффайзен Онлайн», відправка паролю на електрону адресу не здійснюється. Зміна номеру телефону до системи «Райффайзен Онлайн», можлива при зверненні до відділення Банку особисто Клієнта з паспортом та ідентифікаційним номером.
Перевірити залишок по картковому рахунку в автоматичному режимі можливо при дзвінку до Інформаційного центру після чого, в голосовому меню, обрати пункт «1», потім «2» і ввести комбінацію: [вісім останніх цифр номера картки] + [#] + [код доступу до послуги] + [# ]. Код доступу до послуги може отримати власник рахунку, зателефонувавши до Інформаційного центру (пункт меню 2).
Для дзвінків з-за кордону до Інформаційного центру просимо використовувати номера телефонів: +38044 490 88 88, +38044 230 99 96 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку).
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»