×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- Лесуня Козак
- 17 августа 2018, 17:28
- #
Щоб було видно чи вжито всіх засобів щоб врегулювати цю ситуацію.то їх справді потрібно вживати. місяць часу а питання не вирішено.і не має значення що зверталась до банку з документами не один раз -надавалась така ж інформація -тобто ніяка. як і тут.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.18 |
USD | 41.55 | 42.2 |
Все курсы банка |
Для чого ваша гаряча лінія. де. як мені відписали -не вірно була надана інформація мені про переказ.а час йшов і я от так. від одної до іншої інформації вже чекаю -більше місяця а результату -0.
Через некорректність реквізитів банк мав повернути переказ до відправника на протязі 4 ну 7 днів.а не так брехати.відправником змінено було помилку вам відправлялись 4 такі змінені бланки. також після 23 .07 відправлялись банком відправником заяви на термінове повернення переказу.
Так не можна чинити з людьми у кожного є свої плани на кожен день.тиждень.місяць. в тому.що мої плани геть зіпсували хто з вас має відповісти…
Згідно з наявною інформацією Банком було вижито всіх необхідних заходів для врегулювання викладеного Вами питання. З метою отримання детальної інформації рекомендуємо звернутись до обслуговуючого відділення Банку з паспортом та реєстраційним номером облікової картки платників податків, оскільки персоніфікована інформація не може бути надана електронними каналами.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»