Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
mariorossi1985
mariorossi1985
23 июля 2018, 17:56
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, хочу активувати райффайзен онлайн і перевести кошти з карточки на карточку! Оскільки, знахожусь зза кордоном, то номер не активний з якого активовувалась карточку! Дзвонила на гарячу Безкоштовну лінію, то поки дочекаюсь зв'язку з оператором і пояснюю проблему, то з'їдає всі гроші! Порадьте що робити? Чому безкоштовна лінія є платною??
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 июля 2018, 10:59
Доброго дня! На жаль, для реєстрації в системі «Райффайзен онлайн» обов’язково потрібне введення коду, що надсилається в СМС –повідомленні на номер телефону, вказаний при підписанні договорів. Це обумовлене вимогами безпеки та недопущення отримання доступу до рахунків Клієнта третьою особою. Що стосується дзвінків до Інформаційного центру Банку, повідомляємо, що безкоштовними дані дзвінки є по території України. З-за кордону дзвінок оплачується згідно тарифів мобільного оператора. Дякуємо за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться