Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Lana12345
Lana12345
30 января 2017, 23:39
Шановне керівництво банку Райфайзен Аваль!
Хотілось би дізнатись на яких підставах ви не видаєте клієнту довідку, що підтверждує закриття рахунку? Я бажаю закрити картковий і кредитний рахунок (картка, що колись була зарплатною і кредитна картка). Звернулась у відділення банку, внесла всі необхідні платежі, написала заяву про закриття, попросила видати довідку, що підтверджує той факт що карткові рахунки закриті згідно прийнятої в мене заяви. На що отримала відповідь — вам через 10 робочих днів видадуть довідку в якій буде указано баланс станом на дату видачі. Мене цікавить не баланс, а документ, що засвідчує закриття рахунків в цьому банку! Чому я не можу отримати довідку згідно складеної банком, підписаної мною і прийнятої в мене заяви? Дали ознайомитись з переліком довідок, виявилось, що довідка про закриття рахунку все ж існує і видається клієнтам. На моє прохання підготувати саме таку, отримала відповідь — це лише для готівкових кредитів. Чому клієнт, що брав кредит готівкою може отримати документ, що засвідчує закриття його рахунку, а користувач кредитної картки — ні? В чому є різниця між клієнтами?
Подзвнонила в контакт центр — там мені вже сказали, що банк в принципі видає лише довідки з указанням балансу на рахунку, видача будь-якої іншої неможлива! Ваша карта через 10 робочих днів після написання заяви в системі банку стає неактивною, через 90 днів набуває статус закритої, але це все внутрішня інформація банку. Чому клієнт, як друга сторона угоди, не може отримати жодного доказу закриття картки?

Прошу представників Райфайзен Аваль прокоментувати ситуацію і дати відповіді на мої питання і якщо серед користувачів є юристи, буду вдячна за оцінку правомірності дій цього банку!
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 января 2017, 14:57
Шановна Lana12345!

Відповідно до Правил банківського обслуговування в АТ «Райффайзен Банк Аваль», на підставі заяви клієнта про закриття карткового рахунку: Банк зупиняє обслуговування рахунку та здійснення операцій з використанням всіх карток, випущених до
рахунку; не пізніше ніж через десять робочих днів з моменту подання клієнтом письмової заяви про закриття рахунку, Банк здійснює видачу залишку коштів з нього клієнту готівкою або здійснює безготівкове перерахування залишку коштів, за дорученням клієнта, на вказаний ним рахунок; протягом дев’яноста календарних днів
закриває картковий рахунок та в разі наявності заборгованості (у тому числі отримання від платіжних систем інформації про заборгованість клієнта за операціями – вимагає від клієнта погашення заборгованості відповідно до законодавства України та умов договору.
Враховуючи зазначене, видача довідки про стан карткового рахунку, яка є підтвердженням його закриття, може бути видана клієнту після здійснення завершальних операцій по рахунку, передбачених вимогами чинного законодавства.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 2

+
0
Lana12345
Lana12345
31 января 2017, 16:40
#
Цікаво, а яке формулювання в такій «довідці про стан карткового рахунку» — що рахунок закритий, чи що баланс на цьому рахунку становить ....? Вибачте, але якщо останнє, то такі довідки замовляють, наприклад, для посольства і це зовсім не означає, що кліент закрив рахунок, чи означає?
+
0
Lana12345
Lana12345
31 января 2017, 16:53
#
І було б не погано, якби шановний(на) представник банку навела положення чинного законодавства, на які зсилається у своїй відповіді і якї підтверджують, що довідка з її формулюванням має силу документу про закриття рахунку. Бо якщо Ви наголошуєте мені на законодавстві — то я вчора попросила Вашу коллегу у відділенні назвати мені сумму, яку я винна вашуму банку, почула її і оплатила в повному обсязі, А сьогодні об 11:00 отримала смс, що я ще винна 11 гривень. То у вас некомпетентні співробітники, чи три місяці ви закриваєте рахунок для того, щоб щодня протягом цього терміну вигадувати приводи вимагати гроші???
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.95 43.84
USD 41.15 41.67
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.95 43.84
USD 41.15 41.67
Все курсы банка