Курс валютв Райффайзен Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.1 |
USD | 41.4 | 41.87 |
Все курсы банка |
Отделение Райффайзен Банка: Киев, ул. Большая Васильковская, 116-118
Адрес:
Киев, ул. Большая Васильковская, 116-118
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Євгенія Щур
5 ноября 2024, 14:11
Справа в тому що банк закрив рахунок після того як людина не звʼязалась у відділення банку для верифікації. Людина знаходиться за кордоном. Кошти були внесені згідно законодавства. Наразі кошти перенесені на транзитний рахунок і забрати їх можна тільки ц відділенні в Україні. Це не можливо бо людина не має змоги приіхать із за кордону. Як можна вирішити це питання?
Комментарии (2)
Ответ банка
5 ноября 2024, 14:16
Вітаємо.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Хочемо пояснити, що Банк в своїй діяльності дотримується чинного законодавства та не закриває рахунки безпідставно.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо написати нам у приватні повідомлення для більш детального аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду та контактного номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Хочемо пояснити, що Банк в своїй діяльності дотримується чинного законодавства та не закриває рахунки безпідставно.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо написати нам у приватні повідомлення для більш детального аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду та контактного номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Кілкька днів намагався потрапити до каси у відділеннях банку на Печерську в Києві, проте каси в банку не працюють, менеджерів по одному на все відділення, таке враження що з банку звільнився весь персонал.
Тримайтесь осторож цього банку, який до того ж є фактичним спонсором війни проти України та продовжує працювати та сплачувати податки в Росіі.
Комментарии (1)
Тримайтесь осторож цього банку, який до того ж є фактичним спонсором війни проти України та продовжує працювати та сплачувати податки в Росіі.
Ответ банка
6 августа 2024, 16:26
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про візит до нашого відділення. Ми обов'язково перевіримо інформацію по запиту для подальшого вдосконалення та покращення роботи в цілому.
Якщо Ви плануєте візит до каси банку — рекомендуємо заздалегідь зарезервувати час за зверненням до чату застосунків «MyRaif» або «Raiffeisen Online» або за дзвінком до банку. В такому випадку, у призначений час Вас будуть очікувати та обслуговування відбуватиметься в порядку черги.
Також хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану. Банк припинив відносини з тими клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про візит до нашого відділення. Ми обов'язково перевіримо інформацію по запиту для подальшого вдосконалення та покращення роботи в цілому.
Якщо Ви плануєте візит до каси банку — рекомендуємо заздалегідь зарезервувати час за зверненням до чату застосунків «MyRaif» або «Raiffeisen Online» або за дзвінком до банку. В такому випадку, у призначений час Вас будуть очікувати та обслуговування відбуватиметься в порядку черги.
Також хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану. Банк припинив відносини з тими клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мой муж служит в ЗСУ (Харьков). Я хотела погасить его кредит. Но на отделении на Большой Васьковской, 116 мне отказали. Причина — это должен сделать сам муж или я по доверенности. КАК? При этом, у меня есть его карточки, копия паспорта. Все это принесла с собой. Можно как-то входить в положение, а не действовать по шаблону? Я ведь не снять деньги пришла, а пополнить. Погасить кредит, по которому банк потом же будет выносить мозг! Я бы могла пополнить карту, если бы понимала на какой карте кредит и какая сумма. Но мне и этого не сказали в банке. Так кому это нужно? Банку получать просрочку и качать деньги? Один ответ: идите в приложение… Сотрудница сказала, что ничем помочь не может, мол она не хочет садится в тюрьму. Это нормально?
Комментарии (5)
Ответ банка
17 июня 2024, 13:40
Добрий день!
Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Не перестаємо висловлювати вдячність за те, що захищають нашу країну та українців! Віримо в довгоочікувану Перемогу!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані чоловіка (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код) та номер телефону, за яким можемо з Вами зв'язатись.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Не перестаємо висловлювати вдячність за те, що захищають нашу країну та українців! Віримо в довгоочікувану Перемогу!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані чоловіка (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код) та номер телефону, за яким можемо з Вами зв'язатись.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Згідно постанови про арешт коштів банк наклав арешт на наш валютний рахунок, хоча в постанові конкретного рахунку не було зазначено. При цьому маючи достатньо коштів на арештованому рахунку банк проводить списання з рахунку у гривні, який не арештовано. Після звернень телефонує абсолютно некомпетентий співробітник банку і зачитує абсолютно нелогічні пояснення.
Комментарии (3)
Ответ банка
23 августа 2023, 10:38
Добрий день! Ми розуміємо Ваші емоції та обурення, і нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження. У даній ситуації Банк має дотримуватись Законодавства та постанов Виконавчої служби. Ми не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно. Рахунок може бути заарештовано у разі надходження до Банку постанови від Виконавчої служби, якій Банк має підпорядковуватись. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта. По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На наш валютний рахунок РАЙФФАЙЗЕН БАНК наклав арешт згідно з постановою про арешт, в якій не було вказано конкретного рахунку. Ми не змогли здійснити продаж валюти для виплати заробітної плати нашим працівникам. Після звернення за роз’ясненням до відділу ДВС, який видав постанову про арешт, ми отримали відповідь, що керуючись ЗАКОНОМ УКРАЇНИ № 3048-ІХ від 11.04.2023 року Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану ми маємо право на виплату заробітної плати. Більше того виконавче впровадження було зупинене в зв’язку з апеляцією. Ми звернулися до банку відповідним листом посилаючись на відповідь ДВС. Але банк відмовив нам в виконанні наших законних вимог, посилаючись на те, що для виплати заробітної плати потрібно здійснити продаж валюти і ця операція не підпадає під дію Закону. Після цього ми повторно звернулися до ДВС за роз’ясненням, на яке знову отримали відповідь що ми маємо право виплачувати заробітну плату і що впровадження призупинене. Ми повторно звернулись до банку, але банк взагалі не відреагував на звернення, прикриваючись заявою, що продаж валюти не підпадає під дію Закону, при цьому банк сам вирішив накласти арешт саме на валютний рахунок.
Ми наголошуємо, що банк грубо порушує вимоги Закону і блокує виплату заробітної плати нашим працівникам.
Комментарии (2)
Ми наголошуємо, що банк грубо порушує вимоги Закону і блокує виплату заробітної плати нашим працівникам.
Ответ банка
9 августа 2023, 10:50
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви зіткнулись із такою неприємною ситуацією. Хочемо зауважити, що арешт накладається згідно із виконавчим провадженням, яке надійшло до Банку від виконавця чи виконавчої служби. Банк неухильно дотримується українського законодавства та діє виключно за Законами України.
Ми бажаємо розібратися в ситуації та Вам допомогти. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що Ви зіткнулись із такою неприємною ситуацією. Хочемо зауважити, що арешт накладається згідно із виконавчим провадженням, яке надійшло до Банку від виконавця чи виконавчої служби. Банк неухильно дотримується українського законодавства та діє виключно за Законами України.
Ми бажаємо розібратися в ситуації та Вам допомогти. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Банк з капіталізацією понад 17 млд. грн. не продає валюту своїм клієнтам, а тому операторам відділень (м. Київ, Голосіївське та Шевченківське) доводиться вигадувати десятки причин або безглуздих дій (наприклад, немає доступа до сховища; видача тільки через депозит; продаємо, якщо хтось сьогодні задав; і головне, це необхідність замовити через 0800500500″), які витрачають час клієнтів. Якщо банк не хоче заробляти на валютних операціях зі своїми клієнтами, то будь ласка розмістіть оголошення, про те що валюта не продається або продається обмежено в такий період, особливо замість реклами про депозити або стархування.
Комментарии (1)
Ответ банка
5 апреля 2023, 15:55
Добрий день!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Хочемо повідомити наступне, що Національний Банк України дозволив продаж іноземної валюти, але лише у межах купленої. Щодо безготівкової купівлі валюти, то можливо лише для її розміщення на валютному депозиті.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону. Очікуватимемо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Хочемо повідомити наступне, що Національний Банк України дозволив продаж іноземної валюти, але лише у межах купленої. Щодо безготівкової купівлі валюти, то можливо лише для її розміщення на валютному депозиті.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону. Очікуватимемо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Не знаю, як це бути їхнім клієнтом, бо навіть не вийшло їм стати. Прийшов сьогодні відкрити рахунок під валютний депозит (з покупкою за гривню), менеджер майже відразу відмовила, бо в мене немає ІПН (але є відмітка в паспорті про відмову) і сказали що не зможу користуватися додатками і взагалі не вийде зареєструвати. Взагалі це дуже дивно, маю вже багато років рахунки в інших банках, маю ФОП, і ніколи не було великих проблем з цим, не те що просто відкрити депозит.
Комментарии (11)
Ответ банка
6 января 2023, 16:13
Доброго дня!
В першу чергу хочемо принести вибачення за виниклу ситуацію. Ми цінуємо та поважаємо думку кожного користувача.
Прив`язка до кожного клієнта здійснюється за даними ідентифікаційного коду, тому в разі його відсутності виконати реєстрацію в додатку та повноцінно користуватись його можливостями, на жаль, неможливо.
Щодо відкриття рахунку, ми хотіли б аналізувати дану ситуацію, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В першу чергу хочемо принести вибачення за виниклу ситуацію. Ми цінуємо та поважаємо думку кожного користувача.
Прив`язка до кожного клієнта здійснюється за даними ідентифікаційного коду, тому в разі його відсутності виконати реєстрацію в додатку та повноцінно користуватись його можливостями, на жаль, неможливо.
Щодо відкриття рахунку, ми хотіли б аналізувати дану ситуацію, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже дякую за співпрацю та вирішення різних питань. Завдяки консультаціі менеджера Людмили Шатун у відділенні, що на Палаці Украіни у Києві вирішила стати преміум клієнтом Райффу, про що дуже вдячна.
— Обслуговування на профессіональному рівні.
— Доступність персонального менеджера майже у будь-який час.
— Швидке вирішення проблем різноі складності та повне клієнтоорієнтування.
— Дуже зручне зняття готівки за кордоном без % для преміум клієнтів.
— Оплата картою за кордоном без проблем.
Дуже гарний сервіс по обслуговуванню клієнтів у банку та багато шляхів для звязку.
В плані покращення банку хотілося б мати більш зручну виписку по операціям у кабінеті Не дуже зручно що операціі відображаються не в тому порядку що були проведені, а коли оброблені банком.
Але взагалі дуже задоволена банком 10 балів з 5.
Написать комментарий
— Обслуговування на профессіональному рівні.
— Доступність персонального менеджера майже у будь-який час.
— Швидке вирішення проблем різноі складності та повне клієнтоорієнтування.
— Дуже зручне зняття готівки за кордоном без % для преміум клієнтів.
— Оплата картою за кордоном без проблем.
Дуже гарний сервіс по обслуговуванню клієнтів у банку та багато шляхів для звязку.
В плані покращення банку хотілося б мати більш зручну виписку по операціям у кабінеті Не дуже зручно що операціі відображаються не в тому порядку що були проведені, а коли оброблені банком.
Але взагалі дуже задоволена банком 10 балів з 5.
Ответ банка
12 октября 2022, 17:00
Доброго дня!
Дуже приємно читати позитивний та теплий відгук, щодо роботи наших співробітників. Врахуємо Вашу думку для покращення функціоналу додатку. Дякуємо Вам за довіру. Раді й надалі продовжувати з Вами співпрацю.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже приємно читати позитивний та теплий відгук, щодо роботи наших співробітників. Врахуємо Вашу думку для покращення функціоналу додатку. Дякуємо Вам за довіру. Раді й надалі продовжувати з Вами співпрацю.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Банк во время войны вводит клиентов в заблуждение и по сути занимается мародёрством Больше писать про это российское гуано не имею желания. Закрываю все счета…
Написать комментарий
Ответ банка
28 мая 2022, 12:04
Доброго дня.
Нам дуже шкода, що Ви такої думки про нас. Просимо описати в приватні повідомлення ситуацію, яка вплинула на Ваше рішення.
З повагою,
@RaifHelp
Нам дуже шкода, що Ви такої думки про нас. Просимо описати в приватні повідомлення ситуацію, яка вплинула на Ваше рішення.
З повагою,
@RaifHelp
Ответ администратора
31 мая 2022, 9:43
Отзыв не засчитан (на 31.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
К сожалению в этом банке невозможно стандартными путями получить самую обычную карту. Речь идет о самой простой дебетной карте — Райфкартка Visa Reward. 01 декабря 2020 года на оф сайте aval.ua была оставлена заявка и прикреплены все документы и получено подтверждение что она принята, и сообщение, что через 5−10 дней карта будет готова и со мной свяжутся. Но не через 5, ни 10 дней никто не позвонил. Прошло еще 2,5 месяца, даже немного более — наступило 19 февраля 2021 года. Я с самого утра пришла в отделение (Голосіївське відділення № 9 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 116−118). Но карта все еще не готова, ее нет. У меня взяли снова все копии документов во второй раз и сказали через час-два позвонят. При этом я также подписала «Заява № CMDPI — ххххххх про акцепт публічної пропозиції» (теперь понимаю, что видимо зря). Меня так попросила ваш сотрудник. И конечно, никто не позвонил. Тогда я обратилась на горячую линию 0−800−500−500. Это было в этот же день, но уже около 16.00 часов. Кстати, время обратного дозвона банка составило 17 минут: играет музыка 17 минут, наверное так предусмотрено, чтобы никто не дозвонился и не беспокоил банк со своими проблемами. В кол-центре куда-то звонили, извинились. Сказали карта будет, мне перезвонят. И вот прошло еще время — 12 полных суток прошло. Но никто не звонит. Я так поняла, что сподвигнуть банк на какие-то действия можно только написав по совету знакомых отзыв на Минфине. На более низком уровне проблема не решаема в принципе. Может сотрудники заняты своими важными делами, а может это какой-то целенаправленный саботаж. Или, может, и это ничего не даст, и нужно сразу писать Председателю правления банка? Но наверное это уже будет слишком высокая лояльность со стороны клиентов и проще выбрать какой-либо более доступный для обслуживания банк.
А может быть карта давно готова, но работники отделения ее используют незаконно в своих целях? Этот вариант, судя по тому как разворачиваются события, имеет далеко не нулевую вероятность.
Райф — все очень и очень сложно!
Комментарии (3)
А может быть карта давно готова, но работники отделения ее используют незаконно в своих целях? Этот вариант, судя по тому как разворачиваются события, имеет далеко не нулевую вероятность.
Райф — все очень и очень сложно!
Ответ банка
3 марта 2021, 19:44
Доброго вечора! Приносимо вибачення за завдану ситуацію, дуже прикро, що вона мала місце і залишила негативне враження від обслуговування в Банку. Просимо зазначити Ваш ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях Банку, це дозволить нам у всьому розібратись, вирішити Ваше питання та вжити заходи для запобігання подібному у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp