Отделение Райффайзен Банка: Кропивницкий (Кировоград), ул. Владимира Панченко, 2/14
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Наша мета — задоволені Клієнти, які залишаються із гарним настроєм після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про роботу наших працівників. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В першу чергу дозвольте принести свої вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
За отриманою інформацією, на момент Вашого звернення у відділенні дійсно спостерігалася черга до менеджерів. На жаль, працівники були відсутні з об'єктивних причин.
Запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Дозвольте подякувати Вас за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Ваші коментарі, щодо якості обслуговування в нашому Банку.
Нам справді приємно, що обслуговування саме в нашому Банку викликає у Вас позитивні емоції.
Запевняємо Вас, що в подальшому ми також будемо докладати максимальних зусиль для того, щоб задовольнити потреби кожного Клієнта без винятку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Смс при этом о зачислении 3000 грн. пришло и следом ч/з секунд 20 второе смс от банка уведомило что баланс прежний уже без сумы пополнения.
Медвежья услуга «Райффайзен Банк Аваль» на этом в сегодня не закончилась, по обращению в калл-центр для блокировки «голд-карты» для последующего ее перевыпуска, «Банк» заблокировал другую «карту-фишка».
Вообщем благодарю «РайффайзенБанкАваль», за оказанные ««услуги»» Из-за чего моя поездка на новое место работы ( оформления на которую заняло 2 недели в виду спец.проверок) в другой город находится под угрозой т.к. выше указанная сумма предназначалась для найма жилья по месту работы. Спасибо не буду поминать лихом!
Для проведения проверки и предоставления консультации по указанной Вами ситуации просим написать нам в разделе «Сообщения» системы «Райффайзен Онлайн» (конверт в верхнем правом углу главной страницы WEB-версии или «Сообщения» мобильного приложения).
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Я надав банку письмове пояснення з докладним описом змісту та мети проведених прибуткових та видаткових операцій за період 23.11.2023−14.02.2024, де зазначив що операції по моєму рахунку за даний період виконувалися лише мною (поповнення, перекази на власні рахунки та з власних рахунків, конвертація). Також надав документи, на підставі яких проводилися операції:
— довідку ОК-7;
— виписки з банків, на які нараховувалася зарплата;
— виписки з банків, які розкривають інформацію щодо «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу», містять дату здійснення транзакції та ідентифікаційні дані власника рахунку;
— виписки з банків, які містять факт зняття готівкових коштів в сумі, яка відповідає внесенню готівкових коштів на рахунок Райффайзен Банк.
Але кожно разу Райффайзен Банку чогось не вистачало і я більш детально писав письмові пояснення на їх питання та надавав детальнішу інформацію.
В передостанньму листі від банку було зазначено, що інформацію надано частково. Я надав більш детально, а у відповідь отримав: «Надані документи та пояснення було отримано та проаналізовано відділом фінансового моніторингу, проте рішення банку лишається не змінним. В поновленні ділових відносин відмовлено. Повідомляємо про можливість надати заяву на закриття рахунків з одночасним перерахуванням залишків коштів на реквізити іншого Банку».
До представника банку: «Я надав всю необхідну інформацію. Якщо Ви її проаналізували, то дайте відповідь, чого не вистачає і з яких причин продовжуєте блокування рахунків. Якщо ні, то хоча б обґрунтуйте, або надайте розрахунок, будь ласка, де було б наведено докази, що сума коштів, внесених мною на рахунки, не відповідають або відповідають тим документам, які я Вам надав. Чому ж тоді ви требували від мене різні довідки, якщо Ви їх не сприймаєте як належне? Інформації наданої мною більш ніж достатньо. Прошу надати обгрунтовану відповідь. Не відповідайте шаблоном».