Отделение Райффайзен Банка: Львов, ул. Любинская, 4
Адрес:
Львов, ул. Любинская, 4
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
2 августа 2024, 13:53
Вітаємо.
Нам шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про банк.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про банк.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
30.10.2023 р. за умови попередньої реєстрації через гарячу лінію Банку, відвідав це Відділення з метою отримання консультації про карткові продукти (АТБ-картка, Райф картка тощо) та відкриття картки в національній валюті. Менеджер Банку відмовилась надавати консультацію та відкрити рахунки без придбання непотрібної мені та незрозумілої по умовах страхівки невідомої мені страхової компанії. На апеляцію про порушення нею вимог нормативних документів НБУ мені в хамській формі повідомлено, що це «правила відділення». Не шановний Райфайзен Банк, Ваше Відділення на вул. Любінська 4 у м. Львів працює за придуманими ним же правилами, на якій підставі клієнту відмовлено у наданні консультації та відкритті рахунку? Вважаю дії банку — шантажем (карний злочин) Прошу провести розслідування та терміново повідомити про результати. Доцільність подальшої співпраці з банком визначатиметься окремо. Додатково — залишив на гарячій лінії корпорації АТБ інфрмацію, що при спробі відкриття «АТБ картки» Райфайзен банк поводиться некоректно, шантажує клієнтів та вимагає не передбачені тарифами кошти.
Комментарии (6)
Ответ банка
30 октября 2023, 14:52
Добрий день!
Нам щиро шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.
Співробітники відділення можуть запропонувати Вам оформлення додаткових продуктів, але остаточне рішення завждит залишається за клієнтом.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.
Співробітники відділення можуть запропонувати Вам оформлення додаткових продуктів, але остаточне рішення завждит залишається за клієнтом.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Банк отримав інформацію про те, що мені необхідні кредитні кошти та проінформував зранку, що я можу скористатися даною сумою. Я прийняла рішення вивести кредитку в 0, щоб надалі скористатися більшою сумою. Отримавши кошти від мене, банк блокує картку)) без жодних пояснень. Порушень перед банком в жодному разі немає, просто банк, як «дєвіца» зранку так, ввечері по іншому.
Не рекомендую ділових відносин з цим банком! У потрібний момент цей банк не стане опорою! При чому в цей момент ще необхідно шукати та вивчати інші … пропозиції…
Написать комментарий
Не рекомендую ділових відносин з цим банком! У потрібний момент цей банк не стане опорою! При чому в цей момент ще необхідно шукати та вивчати інші … пропозиції…
Ответ банка
9 февраля 2022, 10:08
Доброго дня. Перепрошуємо за тривале очікування відповіді.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Підключили наше підприємство під зарплатний проект. Зателефонував на гарячу ліінію із запитанням чи відкриють мені рахунок з використанням «Дії» без паперового паспорта.
Сказали, що відкриють, але тільки при умові, що в мене є внутрішній ID паспорт. В мене в «Дії» тільки закордонний паспорт. Тому було відмовлено. Ось така діджиталізація…
Комментарии (1)
Сказали, що відкриють, але тільки при умові, що в мене є внутрішній ID паспорт. В мене в «Дії» тільки закордонний паспорт. Тому було відмовлено. Ось така діджиталізація…
Ответ банка
18 ноября 2021, 18:55
Доброго вечора! Приносимо вибачення за виниклі незручності, дуже хочемо повністю розібратися в ситуації та надати детальні пояснення, а також допрацювати наші сервіси, щоб бути максимально зручними для Клієнтів. Просимо повідомити номер телефону (можна в особистих повідомленнях банку) з якого зверталися за консультацією, все перевіримо та надамо детальні коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Всім доброго дня!
Хочу розказати про маніпуляції з кредитною картою від Райффайзен банк АВАЛЬ з якими на днях я зіткнувся. Надіюсь ця інформація допоможе комусь не втратити свої кошти.
Якийсь час я користуюсь кредитною картою Mastercard World Fishback від Райффайзен банк АВАЛЬ. Зразу хочу зауважити, що кредитних коштів мені не потрібно. Просто ця карта прив'язана до програми лояльності фірми в якій я працюю. Ця програма дає певні переваги при заправці автомобіля на АЗК. Власне через це я її і відкривав. За моїм побажанням на карту був встановлений ліміт 20000грн, хоча банк з ходу пропонував майже 100000грн.За умовами договору цими кредитними коштами можна користуватись безвідсотково, при умові що 1-го числа кожного місяця на ній не буде заборгованості.( Тобто наприклад я міг використати протягом місяця декілька тисяч, розраховуючись цією картою, в кінці місяця покласти їх назад без будь якої комісії)
Якщо ж 1-го числа на карті фіксувався мінус (тобто сума менша 20000грн.)то банк нараховував спочатку страховий платіж, а згодом і відсотки за користуванням кредитом, які складають 39,9%річних.
Спочатку я і не планував користуватись цими коштами. Можна було просто поповнити карту вище цих 20000гр. розрахуватись за пальне, отримати свою знижку згідно програми лояльності і ніколи не заходити в мінус. Але згодом виявилось, що це досить зручно безкоштовно протягом місяця користуватись цими кредитними коштами. Головне на кінець місяця повертати ці кошти назад. Власне якийсь час ми з дружиною так і робили і все було чудово. ( Вибачте за довгу передісторію, просто хочеться, щоб ви максимально чітко зрозуміли маніпулятивну схему банку)
Власне сама схема:
Декілька місяців назад банк самовільно без належного попередження, тихо, крадькома (не знаю як ще це назвати) збільшує встановлений ліміт на не велику суму 2000грн. до 22000гр.Ключовим моментом тут є не велика сума, яку легко не зауважити. В банку кажуть, що вони присилали смс. повідомлення, якого я не бачив… та й легко міг пропустити через велику кількість смс від нього.
Отже, тепер у мене кредитний ліміт 22000грн. а я про це нічого не знаю… і кожного місяця відповідно стараюсь, щоб у мене на карті була сума більша 20000грн а цього тепер не достатньо. З цього часу кожного місяця у мене залишається борг біля 2000гр.про який я не підозрюю і на який нараховують страховий платіж та відсотки за користування (39,9% річних) І ці кошти тихенько списуються з моєї зарплатної карти, яка також в цьому банку.
Про це мені не приходять ніякі смс інформування, мені не подзвонив жоден працівник банку і не повідомив що кожного місяця у мене залишається не погашений кредит, хоча по інших своїх пропозиціях дзвонять вони постійно. Побачити це в своєму особистому кабінеті їхнього інтернет банкінгу також не так легко, якщо ви не підозрюєте що щось не так. Інтерфейс зроблений таким чином, що на головній сторінці де ви бачите суму на ваших картах інформація про заборгованість не відображається. Треба знати що може бути така проблема, зайти в деталі рахунку і тільки там отримати цю інформацію…
Я помітив у виписці з рахунку 15 грн. страхового платежу, який міг бути тільки коли у мене на кредитній карті мінус. А я був впевнений, що його там бути не може. То ж почав виясняти і докопався до цієї не хитрої схемки яка одним реченням звучить так:« якщо клієнт не хоче брати кредит, давайте ми його йому тихо підкинемо»
Вважаю, що це дуже низько і не гідно будь якого банку. А оскільки це збільшення кредитного ліміту, як мені сьогодні пояснили в банку, відбувається централізовано ( тобто одночасно у всій системі) думаю такі «непорозуміння» уже виникли у великої кількості клієнтів.
Тому всім клієнтам цього банку рекомендую провірити свої кредитні ліміти, якщо такі у вас є. А Райффайзен Банку Аваль звернути увагу на систему інформування своїх клієнтів і переконатись що він в курсі, і не проти, що ви «хазяйнуєте» в його гаманці.
Комментарии (1)
Хочу розказати про маніпуляції з кредитною картою від Райффайзен банк АВАЛЬ з якими на днях я зіткнувся. Надіюсь ця інформація допоможе комусь не втратити свої кошти.
Якийсь час я користуюсь кредитною картою Mastercard World Fishback від Райффайзен банк АВАЛЬ. Зразу хочу зауважити, що кредитних коштів мені не потрібно. Просто ця карта прив'язана до програми лояльності фірми в якій я працюю. Ця програма дає певні переваги при заправці автомобіля на АЗК. Власне через це я її і відкривав. За моїм побажанням на карту був встановлений ліміт 20000грн, хоча банк з ходу пропонував майже 100000грн.За умовами договору цими кредитними коштами можна користуватись безвідсотково, при умові що 1-го числа кожного місяця на ній не буде заборгованості.( Тобто наприклад я міг використати протягом місяця декілька тисяч, розраховуючись цією картою, в кінці місяця покласти їх назад без будь якої комісії)
Якщо ж 1-го числа на карті фіксувався мінус (тобто сума менша 20000грн.)то банк нараховував спочатку страховий платіж, а згодом і відсотки за користуванням кредитом, які складають 39,9%річних.
Спочатку я і не планував користуватись цими коштами. Можна було просто поповнити карту вище цих 20000гр. розрахуватись за пальне, отримати свою знижку згідно програми лояльності і ніколи не заходити в мінус. Але згодом виявилось, що це досить зручно безкоштовно протягом місяця користуватись цими кредитними коштами. Головне на кінець місяця повертати ці кошти назад. Власне якийсь час ми з дружиною так і робили і все було чудово. ( Вибачте за довгу передісторію, просто хочеться, щоб ви максимально чітко зрозуміли маніпулятивну схему банку)
Власне сама схема:
Декілька місяців назад банк самовільно без належного попередження, тихо, крадькома (не знаю як ще це назвати) збільшує встановлений ліміт на не велику суму 2000грн. до 22000гр.Ключовим моментом тут є не велика сума, яку легко не зауважити. В банку кажуть, що вони присилали смс. повідомлення, якого я не бачив… та й легко міг пропустити через велику кількість смс від нього.
Отже, тепер у мене кредитний ліміт 22000грн. а я про це нічого не знаю… і кожного місяця відповідно стараюсь, щоб у мене на карті була сума більша 20000грн а цього тепер не достатньо. З цього часу кожного місяця у мене залишається борг біля 2000гр.про який я не підозрюю і на який нараховують страховий платіж та відсотки за користування (39,9% річних) І ці кошти тихенько списуються з моєї зарплатної карти, яка також в цьому банку.
Про це мені не приходять ніякі смс інформування, мені не подзвонив жоден працівник банку і не повідомив що кожного місяця у мене залишається не погашений кредит, хоча по інших своїх пропозиціях дзвонять вони постійно. Побачити це в своєму особистому кабінеті їхнього інтернет банкінгу також не так легко, якщо ви не підозрюєте що щось не так. Інтерфейс зроблений таким чином, що на головній сторінці де ви бачите суму на ваших картах інформація про заборгованість не відображається. Треба знати що може бути така проблема, зайти в деталі рахунку і тільки там отримати цю інформацію…
Я помітив у виписці з рахунку 15 грн. страхового платежу, який міг бути тільки коли у мене на кредитній карті мінус. А я був впевнений, що його там бути не може. То ж почав виясняти і докопався до цієї не хитрої схемки яка одним реченням звучить так:« якщо клієнт не хоче брати кредит, давайте ми його йому тихо підкинемо»
Вважаю, що це дуже низько і не гідно будь якого банку. А оскільки це збільшення кредитного ліміту, як мені сьогодні пояснили в банку, відбувається централізовано ( тобто одночасно у всій системі) думаю такі «непорозуміння» уже виникли у великої кількості клієнтів.
Тому всім клієнтам цього банку рекомендую провірити свої кредитні ліміти, якщо такі у вас є. А Райффайзен Банку Аваль звернути увагу на систему інформування своїх клієнтів і переконатись що він в курсі, і не проти, що ви «хазяйнуєте» в його гаманці.
Ответ банка
3 декабря 2020, 15:07
Доброго дня! Дякуємо за відгук, проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Змушений користуватися додатком Raiffeizen Pay і це просто знущання. Додаток працює 1 раз з 10-ти, функція «завжди увімкнено» то просто гірше з гіршого, в мене ще жодного разу нормально не спрацювала (на хвилиночку, користуюся додатком близько пів року!).
Наполегливе прохання-вимога від імені всіх клієнтів банку, ПІДКЛЮЧІТЬ МОЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GOOGLE PAY!!!
Попіклуйтесь трохи про своїх клієнтів, щоб більше не треба було біля каси соромитись і створювати чергу, тому що ваш безнадійний додаток не можу виконати свою функцію!!!
Комментарии (1)
Наполегливе прохання-вимога від імені всіх клієнтів банку, ПІДКЛЮЧІТЬ МОЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GOOGLE PAY!!!
Попіклуйтесь трохи про своїх клієнтів, щоб більше не треба було біля каси соромитись і створювати чергу, тому що ваш безнадійний додаток не можу виконати свою функцію!!!
Ответ банка
11 июля 2019, 17:39
Доброго дня, Остапе Ігоровичу!
Банк уважно стежить за сучасними тенденціями на ринку мобільних платежів і завжди намагається розширювати можливості для наших Клієнтів. На сьогоднішній день, дійсно, додавання платіжної картки до системи платежів Google Pay неможливе, але, запевняємо Вас, що ми активно працюємо в цьому напрямку. У разі реалізації такої можливості інформація буде додана на офіційному сайті Банку www.aval.ua.
Додатково, у разі виникнення проблем при користуванні мобільним додатком Raiffeizen Pay, для можливості вжиття заходів з виправлення таких проблем, просимо надсилати запит на letters.ib@aval.ua з детальним описом ситуації.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Банк уважно стежить за сучасними тенденціями на ринку мобільних платежів і завжди намагається розширювати можливості для наших Клієнтів. На сьогоднішній день, дійсно, додавання платіжної картки до системи платежів Google Pay неможливе, але, запевняємо Вас, що ми активно працюємо в цьому напрямку. У разі реалізації такої можливості інформація буде додана на офіційному сайті Банку www.aval.ua.
Додатково, у разі виникнення проблем при користуванні мобільним додатком Raiffeizen Pay, для можливості вжиття заходів з виправлення таких проблем, просимо надсилати запит на letters.ib@aval.ua з детальним описом ситуації.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
18 марта оплатили консульский сбор за визу США за 2х человек. Срок обработки платежа — 1 сутки. На сегодня уже 7 дней как одного из платежей нет — на счёт консульства он не поступил. Второй платёж пришёл вовремя.
Время идёт, поездка под угрозой, а в банке по телефонам футболят на отделение, а в отделении кормят завтраками. Ни вернуть деньги, ни причины пропажи денег, ни вариантов решения не обьясняют. Обращаться в контролирующие органы?
Написать комментарий
Время идёт, поездка под угрозой, а в банке по телефонам футболят на отделение, а в отделении кормят завтраками. Ни вернуть деньги, ни причины пропажи денег, ни вариантов решения не обьясняют. Обращаться в контролирующие органы?
Ответ банка
25 марта 2019, 18:08
Добрый день, Ярослав Михайлович!
В связи с поступлением от Вас аналогичного обращения на электронный адрес Банка info@aval.ua ответ будет направлен на адрес, указанный в обращении.
Благодарим Вас за обращение.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
В связи с поступлением от Вас аналогичного обращения на электронный адрес Банка info@aval.ua ответ будет направлен на адрес, указанный в обращении.
Благодарим Вас за обращение.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Через сайт подал заявку на карту. На след день перезвонили ответил на все вопросы — назначили время
поехал в отделение — снова пришлось все по новой отвечать заполнять и сразу ничего не дали. В тот же день перезвонил — сказали вам отказано.
Почему нельзя было сразу по телефону сказать что не дадите карту? я бы не тратил свое время на поездку.
Написать комментарий
поехал в отделение — снова пришлось все по новой отвечать заполнять и сразу ничего не дали. В тот же день перезвонил — сказали вам отказано.
Почему нельзя было сразу по телефону сказать что не дадите карту? я бы не тратил свое время на поездку.
Ответ банка
14 марта 2019, 16:40
Добрый день!
Хотим заверить Вас, что Банк заботится о предоставлении качественных услуг для каждого клиента, а кредитование осуществляется на основе установленной, благодаря многолетнему опыту Группы Райффайзен, политике кредитования. Решение о предоставлении и размере суммы кредита принимается уполномоченными подразделениями Банка после проведения детальной проверки индивидуально по каждому клиенту.
Нам жаль, что сложившаяся ситуация доставила Вам неудобства и оставила негативное впечатление о работе Банка, просим принять наши извинения.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Хотим заверить Вас, что Банк заботится о предоставлении качественных услуг для каждого клиента, а кредитование осуществляется на основе установленной, благодаря многолетнему опыту Группы Райффайзен, политике кредитования. Решение о предоставлении и размере суммы кредита принимается уполномоченными подразделениями Банка после проведения детальной проверки индивидуально по каждому клиенту.
Нам жаль, что сложившаяся ситуация доставила Вам неудобства и оставила негативное впечатление о работе Банка, просим принять наши извинения.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Оформляюся на роботу, дали мені документи щоб оформити картку.
Я прийшла все добре оформляють і тут мене питають чи я буду робити страхівку, я кажу ні мені цього не потрібно. І ось мені вже все оформили дали картку, а я прийшла у відділення з 2-ма співробітниками і один хлопець робив картку в іншої дівчинки і вона дає йому чек на оформлення страхівки, він каже мені її не потрібно а вона сказала що це обов'язково, він каже а от моїм друзям не оформили обов'язково і тут така ситуація ця дівчина яка оформляла мого друга говорить до тої що офорляла мене таку фразу « ой, а чому ти їм страхівку не оформила ти що забула » і тут вона заходить в мою базу оформляє мені страхівку і каже йдіть платіть 30 грн і касу, я кажу що я не хочу страхівку і ви мене вже питали на рахунк цього, вона каже я вже вам підключила і відключити вже не можу.
Проплатите по 30 грн 3 місяці і тоді прийдете в банк ми вам відключимо.
Прошу прийняти міри інакше я буду дзвонити на гарячу лінію і виясняти це сама.
Комментарии (2)
Я прийшла все добре оформляють і тут мене питають чи я буду робити страхівку, я кажу ні мені цього не потрібно. І ось мені вже все оформили дали картку, а я прийшла у відділення з 2-ма співробітниками і один хлопець робив картку в іншої дівчинки і вона дає йому чек на оформлення страхівки, він каже мені її не потрібно а вона сказала що це обов'язково, він каже а от моїм друзям не оформили обов'язково і тут така ситуація ця дівчина яка оформляла мого друга говорить до тої що офорляла мене таку фразу « ой, а чому ти їм страхівку не оформила ти що забула » і тут вона заходить в мою базу оформляє мені страхівку і каже йдіть платіть 30 грн і касу, я кажу що я не хочу страхівку і ви мене вже питали на рахунк цього, вона каже я вже вам підключила і відключити вже не можу.
Проплатите по 30 грн 3 місяці і тоді прийдете в банк ми вам відключимо.
Прошу прийняти міри інакше я буду дзвонити на гарячу лінію і виясняти це сама.
Ответ банка
7 сентября 2018, 16:15
Доброго дня!
За наявною інформацією, співробітниками відділення Банку було встановлено зв’язок з Вами, та призначено зустріч, з метою врегулювання ситуації, що склалась.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За наявною інформацією, співробітниками відділення Банку було встановлено зв’язок з Вами, та призначено зустріч, з метою врегулювання ситуації, що склалась.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ответ администратора
7 сентября 2018, 16:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.09.2018).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом банку.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом банку.
Як, написав вище, картка є зарплатна, а ще я оплачую аліменти.(колишня закордоном) Я написав звернення в НБУ, заява на розгляді…
Працюю, я на харчовому підприємстві.ремонтую обладнання…Я, незнаю, банк поміняти щоб отоимувати зар.плату, наразі неможливо (
Висновок: 21 століття, технології, і війна в нашій країні, здаєтся ми між собою маєм бути більш лояльними, так складаєтся враження, що Банк Райффайзен, як кажуть в народі Європейський не підтримує і не йде на зустріч клієнтам… оцінка найнища
Дякую
Фото, звернень можу надати…