Отделение Райффайзен Банка: Львов, ул. Липинского, 28
Адрес:
Львов, ул. Липинского, 28
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
17 ноября 2024, 9:08
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось негативне враження від співпраці з нами. Розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани.
Хочемо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Термін закриття рахунку відбувається до 5 робочих днів але може бути і довше.
Маємо на менті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось негативне враження від співпраці з нами. Розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани.
Хочемо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Термін закриття рахунку відбувається до 5 робочих днів але може бути і довше.
Маємо на менті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
У відділенні № 4 м. Львів, вул. Липинського, 28 в касі ніколи немає валютної готівки нового зразка. Два дні поспіль заходила, але зняти не змогла, бо не було готівки нового зразка жодної купюри. В касі сказали, що потрібно замовляти. Замовила на 29.08.2024р. Зустріч призначили на 16.45 год. Прийшла, але в цей час у районі відключили електроенергію, всі магазини, аптека по сусідству працювали, але у відділенні банку за ноутбуком сидів керуючий Сенів Мар’ян Зеновійович, який повідомив, що при відключенні електроенергії відділення не працює. Повідомляти клієнтів, що при відключенні електроенергії банк не працює, працівники банку не вважають за потрібне. Складається враження, що готівку нового зразка банк продає через обмінники… Враховуючи наведені обставини, прошу закрити відділення або забезпечити безперебійну роботу відділення в часі відключення електроенергії та наявність готівки нового зразка на першу вимогу тклієнта банку.
Комментарии (3)
Ответ банка
1 сентября 2024, 8:59
Добрий день!
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що у Вас склалась така думка під час обслуговування у Райфі та це вплинуло на Ваше враження в цілому.
Ми не зупиняємось на шляху до вдосконалення та намагаємось створити комфортні умови обслуговування, навіть в таких складних умовах. Звертаємо увагу, що на сайті НБУ (https://power.bank.gov.ua/) розміщені всі Банки, які входять до спільної банківської мережі – Power Banking– та працюватимуть навіть у випадку тривалої відсутності світла.
Що стосується відділення за адресою м. Львів, вул. Липинського, 28, на жаль, немає встановленого генератора. Саме тому, під час відключення світла відділення переходить в режим консультації. При цьому, Ви завжди зможете відвідати відділення у місті, яке оснащено генератором, перевірити його наявність дуже просто на сайті Банку за наступним посиланням: https://raiffeisen.ua/viddilennya.
Також, для зручності Клієнтів є можливість записатися на певний час у відділення, яке працює при відключенні світла в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00.
Щодо виданих купюр в касі відділення, хочемо пояснити, на жаль, замовляти певний номінал та рік випуску, є неможливим, Ви завжди зможете отримати кошти наявні в касі Райфу. Сподіваємось на Ваше розуміння.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні якщо вкажете свої дані в приватні повідомлення, а саме: ідентифікаційний код або контактний номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що у Вас склалась така думка під час обслуговування у Райфі та це вплинуло на Ваше враження в цілому.
Ми не зупиняємось на шляху до вдосконалення та намагаємось створити комфортні умови обслуговування, навіть в таких складних умовах. Звертаємо увагу, що на сайті НБУ (https://power.bank.gov.ua/) розміщені всі Банки, які входять до спільної банківської мережі – Power Banking– та працюватимуть навіть у випадку тривалої відсутності світла.
Що стосується відділення за адресою м. Львів, вул. Липинського, 28, на жаль, немає встановленого генератора. Саме тому, під час відключення світла відділення переходить в режим консультації. При цьому, Ви завжди зможете відвідати відділення у місті, яке оснащено генератором, перевірити його наявність дуже просто на сайті Банку за наступним посиланням: https://raiffeisen.ua/viddilennya.
Також, для зручності Клієнтів є можливість записатися на певний час у відділення, яке працює при відключенні світла в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00.
Щодо виданих купюр в касі відділення, хочемо пояснити, на жаль, замовляти певний номінал та рік випуску, є неможливим, Ви завжди зможете отримати кошти наявні в касі Райфу. Сподіваємось на Ваше розуміння.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні якщо вкажете свої дані в приватні повідомлення, а саме: ідентифікаційний код або контактний номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В черзі стою уже 40 хв
Касир обслуговує одного клієнт 30 хв, просту виплату страхівки!
Написать комментарий
Касир обслуговує одного клієнт 30 хв, просту виплату страхівки!
Ответ банка
19 мая 2020, 10:39
Доброго дня, шановний Клієнт.
Дякуємо за відгук, опрацюємо інформацію для встановлення можливих шляхів покращення умов обслуговування Клієнтів у відділенні.
Щоб не витрачати час на черги рекомендуємо здійснювати платежі в системі «Райффайзен Онлайн» або на сайті Банку www.aval.ua – «Меню»- «Перекази та платежі».
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Дякуємо за відгук, опрацюємо інформацію для встановлення можливих шляхів покращення умов обслуговування Клієнтів у відділенні.
Щоб не витрачати час на черги рекомендуємо здійснювати платежі в системі «Райффайзен Онлайн» або на сайті Банку www.aval.ua – «Меню»- «Перекази та платежі».
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
2.Мені наступний оператор повідомляв, що закриття рахунку займає 5 робочих днів
3.Після наступної комунікації попросив залишити скаргу, та на наступний день мені оператор контролю якості передзвонила та вияснилось, що — використання коштів неможливе, також довідка ок-5 не підійде, оскільки кошти на рахунок, що надходили — це не зарплатня, скріншоти продажів з олх — не підійдуть, оскільки я не ФОП, та не оподатковую ці продажі, також закриття рахунків займає 10 робочих днів, після щодо ще потрібно очікувати переведення/зняття коштів протягом деякого часу, про який точно не знати. + отримав пропущений після цього дзвінка, одразу передзвонив, та попросив, щоб співробітник контролю якості мені передзвонив, мені сказали окей — та дзвінка не поступило.
4.Через 5 годин перетелефонував на лінію та повторно запросив дзвінок від співробітника який до мене дзвонив, та домовились, що мені перетелефонують завтра.
У зв’язку з некомпетентністю співробітника я не можу вивести свої кошти, також документи які я можу надати — вони не підійдуть та обов’язково потрібно відкривати фоп. Внаслідок чого буде прохання до банку або вивести кошти протягом цього тижня та потім закривати рахунки згідно регламенту, або надати мені можливість зробити переказ з свого рахунку на інший, щоб їх вивести. Відділення вибрав просто так, спілкувався завжди по телефону, окрім цього до цих транзакцій раніше завжди користувався банком, отримував на нього кошти, купував валюту та перекидував на інший банк і все було окей.