В додаток до минулого відгуку
Поповнював рахунок через банкомат і банкомат забрав мої гроши, після чого упав з ошибкою. Подзвонив в кол центр, залишив заявку, сказали назвати оріентовану сумму (точну сумму я не знав, бо не перелічивав пачку купюр яку хотів покласти), що по факту перелічать и зарахують то, що банкомат забрав, но по факту поклали мою «орінтовну» сумму, яка точно була меншою за ту що я клав по факту (сказали якщоб коштів було б менше чим названа «орінтована сумма» то зарахували би скільки треба).
Теперь в саппорті сказали, що нічого з цим вже не зробити, но передали мою справу кудись далі, сказали чекати, не знаю чого.
Ось так на рівном місці можно лишитися своїх грошей (остаточна сумма могла легко бути вищою на 5000) і ніхто ні за що не видповідає. Дуже прикро і сумно
Курс валютв Райффайзен Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Отделение Райффайзен Банка: Кривой Рог, ул. Содружества, 13-А
Адрес:
Днепропетровская область, Кривой Рог, ул. Содружества, 13-А
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
29 октября 2024, 8:56
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Хочемо зазначити, що закриття відбувається протягом 5 робочих днів, проте, строк опрацювання може займати і більше часу.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому передали Ваше зверенння в роботу менеджера.
Просимо очікувати!
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Хочемо зазначити, що закриття відбувається протягом 5 робочих днів, проте, строк опрацювання може займати і більше часу.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому передали Ваше зверенння в роботу менеджера.
Просимо очікувати!
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Ответ банка
20 января 2023, 17:53
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід, розуміємо як Ви розраховували на ці кошти, дійсно ситуація неприємна приносимо Вам вибачення за таку незручність. Заявку на оскарження суми було успішно зафіксовано,
Що стосується банкомату, інформацію було доповнено у коментарях до попереднього відгуку останні місяці в даному банкоматі виникало дуже мало подібних ситуацій, щодо поповнення. Такі ситуації часто пов’язані із якістю купюр, можливість потрапляння разом із купюрами сторонніх предметів та інше. Ми постійно контролюємо роботу всіх наших банкоматів у випадку подібних ситуацій надалі, які будуть зустрічатися часто, обладнання буде передано до ремонту.
Ми вдячні, за Ваш відгук і цінуємо час, який Ви відвели на його написання. Повторно приносимо вибачення за незручності, які були Вам доставлені під час поповнення карти. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід, розуміємо як Ви розраховували на ці кошти, дійсно ситуація неприємна приносимо Вам вибачення за таку незручність. Заявку на оскарження суми було успішно зафіксовано,
Що стосується банкомату, інформацію було доповнено у коментарях до попереднього відгуку останні місяці в даному банкоматі виникало дуже мало подібних ситуацій, щодо поповнення. Такі ситуації часто пов’язані із якістю купюр, можливість потрапляння разом із купюрами сторонніх предметів та інше. Ми постійно контролюємо роботу всіх наших банкоматів у випадку подібних ситуацій надалі, які будуть зустрічатися часто, обладнання буде передано до ремонту.
Ми вдячні, за Ваш відгук і цінуємо час, який Ви відвели на його написання. Повторно приносимо вибачення за незручності, які були Вам доставлені під час поповнення карти. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Решил положить деньги на карту в банкомате. В итоге не в первый раз банкомат деньги забрал и написал «вибачте, помилка» и перестал работать. :)
Я знаю, что банкоматы у них работают так себе и нежелательно засовывать больше 40 купюр за 1 раз, что я и делал, но не помогло. Зачем, спрашивается, вообще ставить оборудование которое не работает должным образом, что 3 года назад стоял поломанный банкомат на прием, что сейчас.
В итоге позвонил в саппорт — начали спрашивать сколько ложил денег, я этого не знаю (не считал сколько взял из пачки по 200 и 500), думал банкомат сам посчитает, ошибся. И остается ждать по словам оператора до 5 рабочих дней пока мои деньги посчитает инкасация и надеяться, что сумма будет та, которую забрал банкомат.
Лучше бы вообще не давали возможности ложить деньги чем так.
Комментарии (4)
Я знаю, что банкоматы у них работают так себе и нежелательно засовывать больше 40 купюр за 1 раз, что я и делал, но не помогло. Зачем, спрашивается, вообще ставить оборудование которое не работает должным образом, что 3 года назад стоял поломанный банкомат на прием, что сейчас.
В итоге позвонил в саппорт — начали спрашивать сколько ложил денег, я этого не знаю (не считал сколько взял из пачки по 200 и 500), думал банкомат сам посчитает, ошибся. И остается ждать по словам оператора до 5 рабочих дней пока мои деньги посчитает инкасация и надеяться, что сумма будет та, которую забрал банкомат.
Лучше бы вообще не давали возможности ложить деньги чем так.
Ответ банка
19 января 2023, 15:07
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід, розуміємо як Ви розраховували на ці кошти, дійсно ситуація неприємна приносимо Вам вибачення за таку незручність. Заявку на оскарження суми було успішно зафіксовано, на даний момент просимо Вас не хвилюватися та очікувати на результат.
Що стосується банкомату, зафіксуємо обов'язково запит до Профільного підрозділу на рахунок перевірки працездатності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід, розуміємо як Ви розраховували на ці кошти, дійсно ситуація неприємна приносимо Вам вибачення за таку незручність. Заявку на оскарження суми було успішно зафіксовано, на даний момент просимо Вас не хвилюватися та очікувати на результат.
Що стосується банкомату, зафіксуємо обов'язково запит до Профільного підрозділу на рахунок перевірки працездатності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Но остаток не поступил
ИНН 2670222369