Банк дуже стурбований фінансуванням ЗСУ.
Посилався на Закон про запобігання тероризму.
Вимагає розкрити дохід з якого провидлась купівля цінних паперів Міністерства Оборони, кошти з яких йдуть на армію.
Раніше банк визнвався офіційним спонсором Росії у війні проти України.
Коштів в банку не було. Питання принципове.
Отделение Райффайзен Банка: Кременчуг, бул. Украинского Возрождения, 7
Адрес:
Полтавская область, Кременчуг, бул. Украинского Возрождения, 7
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-16:45), тех. перерыв: 16:45-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
9 июля 2024, 16:05
Вітаємо.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
За Вашими зверненнями попередньо проводилась комунікація з менеджером, який надав всі відповіді та пояснення. Якщо у Вас залишились незакриті питання, просимо написати нам в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
За Вашими зверненнями попередньо проводилась комунікація з менеджером, який надав всі відповіді та пояснення. Якщо у Вас залишились незакриті питання, просимо написати нам в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка
27 июня 2024, 17:27
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці.
Ми з великою повагою відносимся до наших волонтерів та людей, які долучаються до зборів на підтримку нашої армії, це колосальна робота, задля майбутнього нашої України. Не перестаємо дякувати нашим воїнам ЗСУ, які захищають країну.
Зазначаємо, Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Зауважимо, Райффайзен Банк Україна – це український банк та окрема юридична особа, яка зареєстрована і працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні і припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Банк продовжує працювати в звичайному режимі, допомагаючи українцям та економіці в умовах війни.
За Вашими зверненнями вже проводилась комунікація зі спеціалістом де були надані всі відповіді та пояснення. Якщо у Вас залишились незакриті питання, прохання, написати нам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці.
Ми з великою повагою відносимся до наших волонтерів та людей, які долучаються до зборів на підтримку нашої армії, це колосальна робота, задля майбутнього нашої України. Не перестаємо дякувати нашим воїнам ЗСУ, які захищають країну.
Зазначаємо, Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Зауважимо, Райффайзен Банк Україна – це український банк та окрема юридична особа, яка зареєстрована і працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні і припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Банк продовжує працювати в звичайному режимі, допомагаючи українцям та економіці в умовах війни.
За Вашими зверненнями вже проводилась комунікація зі спеціалістом де були надані всі відповіді та пояснення. Якщо у Вас залишились незакриті питання, прохання, написати нам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Всі кому заблокували картки, пишем скарги сюди https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals і залишаємо рейтинг 1 із 5 додатку в App Store або Google Play.
1. Була картка. Давно. По картці були в районі 10 штук платежів за 3 місяці від «Нової пошти».
2. Картку заблокували.
Банк вамагав:
1. Кожний скрін по кожній операції з доказами який не можливо зробити. Наприклад, банк вимагав щоб на кажному скріні дані і про номер накладної і ПІБ.
2. Банк вимагав довідки про доходи за весь періоди життя.
3. Банк вимагав довідки з кожного іншого банку, куди я переводив колись кошти що це мої картки.
На все це я витратив купу часу і бензину.
Навіщо? Щоб довести щоб співробітники дані мають розумові відхилення, а не погодитись з блоком.
Банк отримав все дані по платежам, платежі подтведжені.
Суть питання була закрити.
Але банк картку не розблокував і запросив наступне.
1. Фото і опис того, що я відпавляв по кожній транзакції.
2. Опис того, чому я використовував карту Райф. Так, це дебільно звучить але так і є.
3. Увага, докази того, звідки кошти на які я купляв облігації в іншому банку.
Тобто.
Райф ВИМАГАЄ ОБОВ’ЯЗКОВО дані про операції в іншому банку, які до нього не мають зовсім жодного відношення ніяк взашалі.
Комментарии (7)
1. Була картка. Давно. По картці були в районі 10 штук платежів за 3 місяці від «Нової пошти».
2. Картку заблокували.
Банк вамагав:
1. Кожний скрін по кожній операції з доказами який не можливо зробити. Наприклад, банк вимагав щоб на кажному скріні дані і про номер накладної і ПІБ.
2. Банк вимагав довідки про доходи за весь періоди життя.
3. Банк вимагав довідки з кожного іншого банку, куди я переводив колись кошти що це мої картки.
На все це я витратив купу часу і бензину.
Навіщо? Щоб довести щоб співробітники дані мають розумові відхилення, а не погодитись з блоком.
Банк отримав все дані по платежам, платежі подтведжені.
Суть питання була закрити.
Але банк картку не розблокував і запросив наступне.
1. Фото і опис того, що я відпавляв по кожній транзакції.
2. Опис того, чому я використовував карту Райф. Так, це дебільно звучить але так і є.
3. Увага, докази того, звідки кошти на які я купляв облігації в іншому банку.
Тобто.
Райф ВИМАГАЄ ОБОВ’ЯЗКОВО дані про операції в іншому банку, які до нього не мають зовсім жодного відношення ніяк взашалі.
Ответ банка
12 марта 2024, 10:39
Добрий день!
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Неодноразово було прохання написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Неодноразово було прохання написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На сайте Минфина и сайте банка указано, что в райффайзен банке Кременчуга принимают чешские кроны. Приехал в ближайшее отделение на бульваре Пушкина, кассирша увидела пачку крон в руках, заявила, что такую валюту они не меняют, (только в крупных городах: Киев, Харьков, Львов)
Мол, не первый раз к ним приходят с непонятными бумажками.
Знал бы, поменял во Львове, ехал через Львов. А так поверил информации на сайте Рафайзен банка и Минфина. Остался дома без наличных денег. Зачем размещать на сайте лживую информацию?
Комментарии (1)
Мол, не первый раз к ним приходят с непонятными бумажками.
Знал бы, поменял во Львове, ехал через Львов. А так поверил информации на сайте Рафайзен банка и Минфина. Остался дома без наличных денег. Зачем размещать на сайте лживую информацию?
Ответ банка
28 декабря 2021, 23:06
Доброї ночі! Дякуємо за те, що знайшли час залишити відгук та приносимо вибачення за тривале очікування. Вранці розберемось в ситуації та надамо детальні коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ администратора
29 декабря 2021, 11:14
Добрый день.
Примите извинения, если информация, размещенная на нашем сайте, ввела в заблуждение. На сайте «Минфин» указаны курсы и доступные валюты по банку в целом, без привязки к конкретным отделениям: https://minfin.com.ua/company/aval/currency/.
Поэтому перед посещением отделений с целью валютообмена рекомендуем перезванивать или в такое отделение, или в контакт-центр банка для уточнения наличия возможности провести интересующую вас валютообменную операцию и актуального курса в конкретном или ближайшем к вам отделении банка.
Примите извинения, если информация, размещенная на нашем сайте, ввела в заблуждение. На сайте «Минфин» указаны курсы и доступные валюты по банку в целом, без привязки к конкретным отделениям: https://minfin.com.ua/company/aval/currency/.
Поэтому перед посещением отделений с целью валютообмена рекомендуем перезванивать или в такое отделение, или в контакт-центр банка для уточнения наличия возможности провести интересующую вас валютообменную операцию и актуального курса в конкретном или ближайшем к вам отделении банка.
В платежах указаны оптравитель оплаты — Novapay.
Но банк начал утверждать, я что я занимаюсь терроризмом и распространение ядерных боеголовок. По этой причине я должен был предоставить документы на происхождение средств.
Я документы предоставил.
За весь год было всего около 10 зачисислений. Меньше 1 месяц.
Банк заявил, что я бизнес и закрыл засчет.
У кого есть претензи к банку, оставляем жалобу
1. https://apps.apple.com/ua/app/raiffeisen-online-ua/id1383858144?l=ru
2. https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.aval.dbo.client.android&hl=ru
3. https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals
4. Пишем письма в материнскую компанию info@raiffeisen.at.