Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Райффайзен Банк: ул. Ярославская, 58, Киев

Адрес:
Киев, ул. Ярославская, 58
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Power Banking

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
3 июня 2025, 13:42
Райффбанк Украина полностью копируют поведение и отношение к клиентам своего брата/сестру Райффбанк рф, с которым их связывает их общий владелец Райффбанк Австрия. Клиенту не хотят ничем помогать. Отказываются отвечать на вопросы. Дерзкое поведение сотрудников в чате. По телефону тоже не хотят отвечать, посылают в чат, а в чате дерзко посылают. С прошлой недели перестали работать с гривной, ни в одном филиале в столице (Киев) в кассах нет гривны! Говорят, идите в банкомат. А для чего мне банкомат, если я хочу в кассе снять свои деньги? Не понятно, почему банк не работает больше с гривной и почему отказывается ее «закупить»?! Или же банк готовится к банкроту, выходу с рынка Украины? Почему в банкоматах есть гривна, а в кассе перестали работать с гривной? Вы готовитесь работать с рублями, как ваш брат/сестра Райффбанк рф?
Was geht bei euch ab, raiffeisen Ukraine? Warum wollen Sie nicht mehr Griwna vorrätig haben? Bereiten Sie sich auf Rubel vor, oder wo liegt das Problem, dass in euren Kassen keine Griwna mehr vorhanden ist? Solchen Schikanen während des Krieges von raiffeisen.ua zu erleben, muss das wirklich sein?
Комментарии (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
3 июня 2025, 13:52
Вітаємо!

Райффайзен Банк в Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

Будемо відверті, нам прикро, що трапилась така ситуація та вона призвела до таких емоцій. Ні в якому разі не мали цього на меті. Зауважимо, що кожен співробітник Банку завжди зацікавлений в наданні якісного сервісу та ми працюємо над вдосконаленням навичок та знань, щоб ефективно вирішувати питання і надавати професійну підтримку.

Щодо каси, то Ви завжди можете написати нам у чат застосунку «MyRaif» («Навушники» — «Написати в чат») та замовити потрібну суму для зняття. Ми завжди готові допомогти.

Бажаємо більш детальніше проаналізувати питання, тому просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер) для вирішення ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
3
19 сентября 2023, 15:27
Заблокували рахунок 16 серпня, типу надайте документи звідки це у вас гроші, які ви внесли на рахунок і надайте документи, кому це ви надалі платите.
Надали документи, виписки за 3 роки з зарплатної картки в іншому банку, договори депозитних рахунків, інвестиційні договори, зг. яких оплачували квартиру.
Спочатку придовбались, що потрібен ще якийсь договір, який укладено між інвест.компанією і забудовником, де ми зовсім ніяк не фігуруємо. Надали. Тепер кажуть, що це не підтверджує наявність коштів і все ще тримають рахунок заблокованим.
При цьому з першого дня відкриття рахунку туди приходять гроші по народженню дитини. При запитах, коли буде відповідь кажуть тільки, що питання вирішуються в порядку черги. Контакт центр ніякої інформації не має. Все відбувається виключно через е-мейл листування.
Таке відчуття, що їм явно буде простіше, щоб ми закрили там рахунки та й все. На фоні останніх новин, так і зробимо, але ж дуже цікаво чим це все закінчиться)
6300грн виплат по дитині без закриття рахунку ніяк не отримати.

Поки обирав відділення додам, що самі менеджери працюють на відмінно, але кажуть, що також ніяк не можуть вплинути на фін.моніторинг.
Комментарии (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
19 сентября 2023, 15:56
Добрий день!

Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5
23 октября 2021, 12:49
Являюсь клієнтом відділення на Ярославській. Хочу написати, що відділення круте само по собі, нестандарт, щось нове. Менеджери професіонали своєї справи, це видно.
Іноді треба почекати, щоб потрапити до менеджера, але це небо і земля, якщо порівнювати з ощадом або приватом.
Помітила, що сама касир виходить допомагати клієнтам з банкоматом.
Сподіваюсь, мій відгук дійде до відділення.
Співробітники дуже класні, сподіваюсь, банк зможе хоча б якось нематеріально порадувати своїх менеджерів за їх роботу.
Мені все подобається там.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
23 октября 2021, 12:54
Доброго дня!
Дуже дякуємо Вам за приємні слова на адресу наших працівників. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
5
15 сентября 2021, 15:08
Вирішила швидко і чітко проблему стосвно закриття депозиту.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
15 сентября 2021, 15:11
Доброго дня! Дякуємо за те, що знайшли час викласти Вашу подяку нашому працівнику. Дуже приємно отримувати позитивні відгуки від наших Клієнтів. Обов'язково передамо подяку безпосередньому керівництву вказаного працівника.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
3
7 мая 2021, 13:23
Все почалося з того, що на новій роботі мені знадобився в цьому банку рахунок ФОП, я погодилася, хоча до цього користувалася іншим банком. Прийшла я в преміальне відділення, якраз в своєму бізнес центрі, ну і тут мене почали «обробляти по повній», спочатку мене не знали до кого відправити, я зайшла до одного менеджера, тут залітає інший і забирає мене і веде у кімнату для ВІП клієнтів. Ми з нею потратили близько 20 хв!!! щоб почати оформлювати картку і тут почалася реклама їх преміальної картки, я відповіла, що в мене вже є одна преміальна картка від іншого банка, тому ще однієї мені не потрібно, після моєї відмови, мене піднімають з крісла і просять покинути ВІП менеджера, і перейти до іншого. Питання тут одне: навіщо тратити і мій і ваш час і не запитати одразу, чи потрібна мені ваша преміум картка? Потім почався обід, і відкриття моєї картки затягнулося ще на 1.5 год
Додам, менеджер для роботи з не ВІП клієнтами виявилася набагато приємніша!
Коли я вже отримала свою картку і відкрила рахунок в цьому банку — в мене виникло ряд запитань, найголовніші з них:
1) в який час іде продаж валюти? це по будням тільки в якийсь проміжок часу, чи просто якось рандомно відбувається? чому цієї інформації ніде немає?
2) за яким курсом будуть продані долари? в заявці це просто «курс банка», а який зараз курс, де це можна побачити?
Особисто для мене це не зрозуміло, для прикладу, я подала заявку на продаж валюти 05.05, 100 доларів, на мій рахунок 06.06 близько 15 год прийшло 2762.62, що це за курс? якщо подивитися на сайті в банку — там він більший (але там подається НБУ, а не курс райфайзена), якщо на сайті мін фіну — він менший.
Вирішила зателефонувати на гарячу лінію — 15 хв знову потрачено в пусту, ніхто слухавки не підняв.
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
7 мая 2021, 13:29
Доброго дня! Дякуємо за відгук, та дуже шкодуємо, що не виправдали Ваших очікувань. Перевіримо інформацію щодо якості обслуговування у відділенні та надамо коментарі та відповіді на поставлені Вами питання. Також, будемо вдячні, якщо зазначите номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру та дату звернення (в особистих повідомленнях Банку), це допоможе нам перевірити причини нез'єднання з оператором та дозволить покращити якість обслуговування у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
5
11 июня 2020, 11:17
Наивысшая степень благодарности сотрудникам Премиального центра «Подольский » ( что на Ярославской); всем без исключения сотрудникам банка и, в частности, менеджеру по работе с ФО Людмиле. Приятнейшее занятие общаться с компетентными, ответственными, знающими все тонкости дела, которым занимаются, людьми… тем более если личный шарм и очарование также присутствуют (не смотря на карантинную депрессию)… спасибо! Вы -Умнички!
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
11 июня 2020, 11:23
Доброго дня! Нам дуже приємно отримати Ваш позитивіний відгук! Запевняємо, що і надалі будемо робити все можливе, щоб Ви завжди були задоволені обслуговуванням в нашому Банку:) Працівникам відділення обов'язково передамо Вашу подяку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк АВаль»
1
25 февраля 2020, 9:47
19 февраля 2020. Ярославская, 58, Киев. Премиум отделение Банка Аваль. Первый раз пополняла новую неактивированную карту на большую сумму денег, которую привезла наличными. Разгар рабочего дня — на ресепшине никого. Стоят клиенты, 5-6 человек и тоже ждут. Задать кому-либо вопрос невозможно, нет никого. Есть люди в кабинетах, но они с клиентами. Я как воспитанный человек не врываюсь без очереди.
Ждем. Через 10 минут выходит дама-менеджер с клиентом и идет к банкомату. Жду пока они закончат и задаю вопрос, а может ли она или кто-то другой из сотрудников помочь мне. И сотрудница Премиум отделения, повернувшись ко мне закатила глаза и чуть ли не криком сказала: Что вам нужно?
Мне без разницы ВИП, Премиум или просто отделение, НО Я — Клиент. Отвечать в таком духе и закатывать глаза просто недопустимо в 2020 году, когда все построено на клиентоориентированности. Допускаю, что в Аваль банке — это норма хамить клиентам.
Огромная просьба — объясните, пожалуйста, сотрудникам, что золотое правило «Клиент всегда прав» еще не отменили. Я редко пишу отзывы, но мое потраченное время, испорченное настроение и отношение к данному отделению никак не добавили лояльности к Банку в целом.
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
26 февраля 2020, 17:19
Доброго дня!
Встановлено що Вами надано допомогу у здійснені операції начальником відділення.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо, що прагнемо надавати якісні послуги всім Клієнтам без винятку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»