Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Райффайзен Банка: Кривой Рог, ул. Свободной Ичкерии, 1-Д

Адрес:
Днепропетровская область, Кривой Рог, ул. Свободной Ичкерии, 1-Д
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-16:45), тех. перерыв: 16:45-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Power Banking

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
4 марта 2024, 19:36
24.01.2024 Заблокували зарплатний рахунок. Після блокування я звернулася у відділення, де мені повідомили, що рахунки активні і потрібно просто оновити інформацію в банку. Після оновлення інформації в додатку Райф заблокували всі інші рахунки, АТБ від Райф також. Після цього я не змогла звʼязатися з оператором, бо всі оператори протягом доби
зайняті. Почала листування з чат ботом в додатку, де мені випустили віртуальні картки. Потім після випуску віртуальних карток я користувалася коштами дві доби і їх знову
заблокували. Після звернення у відділення мені сказали, що причина блокування через якийсь бінанс гаманець (я ніколи таким сервісом не користувалася, та коштів там не маю). І нарешті мені вдалося отримати
реальну картину того що відбувається, а саме блокування через звернення на гарячу лінію людини, яка випадково перевела мені кошти. Сам банк зі мною не звʼязався з цього приводу, а просто почалося знущання над клієнтом. Людина що випадково перевела мені кошти, досі веде зі мною листування, тому що занепокоєна цією ситуацією, так як претензій до мене не має, гроші були повернуті. Також в шоці, що банк не звʼязався зі мною, а в тупу заблокував рахунки та повісив на мене ще й статус шахрайки. Після звернення бухгалтера фірми в якій я працюю, Райф порушив банківську таємницю та обмовив мене шахрайкою перед моїм керівництвом! Вже надала кучу інформації та довідок, розписок. А співробітники відповідають ЧЕРЕЗ НЕДІЛЮ кожного разу, і просять ще і ще пояснень, довідок, розписок, пояснень чого це люди на день народження мені дарують кошти, хочемо ще і в іншому банку вашому покопирсатися (хоча там є свій моніторинг), і родичам та знайомим усім в кармани залізти та випрошувати в них докази та їх виписки з рахунків (з якого це дива я повинна розповсюджувати інформацію інших людей, які не дають на це згоди), але як бачу по попереднім коментарям з цього немає сенсу, просто трата нервів та ресурсів! Розумію, що Райф не вирішує, а просто затягує процес та зацікавлений лише в закритті рахунку. Клієнт для Райфу НІЩО! Саме жахливе відношення до клієнту зможете отримати в цьому банку! Некомпетентні співробітники, які не володіють інформацією, що відбувається з рахунком клієнту в їх банку, також саме тут! Відсутність єдиного інформаційного простору, також сюди!
Можуть обмовити людину та спаплюжити репутацію, становлять загрозу для подальшого працевлаштування. Вибачень нуль! Прикрості, як завжди люблять відповідати на всі негативні відгуки тут, також в цього банку нуль! Дуже підозрілий банк, який розчарував на 100%. Зверніть увагу на рейтинг вашого банку, не в тому напрямку ви рухаєтесь!
Комментарии (5)
Ответ банка
Райффайзен Банк
4 марта 2024, 19:45
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Безпека клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Ми завжди гарантуємо збереження коштів кожного клієнта, конфіденційність та захист даних.

Повідомляємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
19 октября 2021, 21:08
Как же я зол друзья!!! вчера вечером мама перевела мне 50грн и тут же начало снимать по 1015. сняли дважды по 1015. богу слава что недавно сняли деньги, так бы уверен украли бы все!!! но самое страшное, что в банке совершенно не отреагировали на это. просто как будто это так и надо! я просил обьяснить мне как это произошло.но мне никто ничего не сказал. ужасное отношение к клиентам. просто нет слов!!! будем ждать вердикт. вернут ли украдиное? но девушка сотрудник говорит, что не особо надейтесь!!! у клиента украли деньги, а реакции 0!!!
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
19 октября 2021, 21:17
Доброго вечора! Нам прикро, що Ви потрапили в таку ситуацію. Якщо Вами зареєстрована заява на спірну транзакцію при зверненні до Інформаційного центру, то слід очікувати на рішення від Банку по даній заяві. Також, рекомендуємо негайно звернутися до правоохоронних органів. Запевняємо Вас, що Банк турбується про безпеку рахунків Клієнта, але, на жаль, викрадення коштів з карти Клієнта можливе у випадках розголошення клієнтом даних карти, або підтверджуючих паролей, які надходять на номер телефону. Також, будемо вдячні, якщо повідомите номер заявки або свій ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях), спробуємо перевірити додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
5 не засчитана
10 апреля 2019, 15:10
Неделю назад перестали приходить смс о поступлении и снятии денег с карты.пыталась дозвониться на горячую линию но в ответ тишина.я оплачиваю эту услугу и хочу чтобы она работала.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
10 апреля 2019, 17:06
Добрый день, Лилия!
С 1 апреля 2019 года изменены условия предоставления услуги «Мобильный банкинг», а именно: СМС–информирование клиентов Банка о всех расходах и поступлениях по карточным счетам осуществляется по операциям на сумму от 100 грн. для счетов в гривне и от 4 USD / 3,5 EUR для карточных счетов, открытых в USD или EUR. Соответствующее сообщение размещено на официальном сайте Банка в разделе «Новости», а также при снятии наличных средств в банкоматах Банка. Отслеживать все операции по карточным счетам, по-прежнему, возможно в системе «Райффайзен Онлайн».
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отделения и банкоматы Райффайзен Банка в Кривом Роге 🏦 / Отделение Райффайзен Банк: ул. Свободной Ичкерии, 1-Д, Кривой Рог

На странице собрана вся информация про отделение Райффайзен Банка по адресу Кривой Рог, ул. Свободной Ичкерии, 1-Д.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Райффайзен Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Райффайзен Банка  расположенном по адресу Кривой Рог, ул. Свободной Ичкерии, 1-Д- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.