Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Райффайзен Банка: Полтава, ул. Монастырская, 5-А

Адрес:
Полтава, ул. Монастырская, 5-А
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Power Banking

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1 не засчитана
21 сентября 2024, 11:16
Банк в своїй рекламі позиціонує себе як банк який працює за європейськими стандартами. А на ділі це не що інше як самий жахливий по обслуговуванню банк на Україні. Звернулися по питанню терміналу (звернення № 240919−21)який було видано хто зна коли нам банком, Даний термінал не считує інформацію зі смартфонів тільки із магнітних карт. Нас тепер гаряча лінія банку футболить до технічної підтримки і навпаки. За весь цей час нам даже ніхто не зателефонував ні з банку ні з тех. підтримки. Замовлення не виконується зовсім нас ігнорують, що перешкоджає обслуговуванню нами наших клієнтів. Між банком і тех підтримкую є договір. Згідно даного договору банк має право/обовязок контролювати виконання тех.підтримкою своїх зобовязань перед клієнтами банку. Але чомусь банк не бажає займатися цими питаннями перекладаючи це на своїх клієнтів. Ось такі європейські стандарти від Райффайзен банку. як в народі кажуть курям на сміх.
Комментарии (5)
Ответ банка
Райффайзен Банк
21 сентября 2024, 11:21
Добрий день!

Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
16 сентября 2024, 12:42
Вітаю, у липні я отримала лист від фінансового моніторингу з приводу підтвердження свого фінансового стану та пояснення операцій. І це сталося коли я звернулася на базове відділення, а там жінка менеджер мені нахамила і сказала що я буду обслуговуватися в іншому банку. Відразу надала відповідь та прикріпила всі необхідні документи що підтверджують мої доходи та описала суть операції. Суть операцій полягала в тому що на протязі останніх 6 міс я здійснила 4 рази валютообмін на суму 50 тис. грн, і за цей період зняла готівкою з рахунку 3700$, найбільше мене здивувало питання, поясніть цільове використання знятих коштів. На днях знову отримала лист, але уже з тим що я не пояснила саме цільове використання знятих готівкових коштів, та не надала підтвердження походження коштів, хоча в поясненні я писала ще в липні, що це мої заощадження і я зберігаю їх готівкою. Склалося таке враження, що готівка сприймається цим банком як щось незаконне, хоча ні одним Законом України не забороняється мати готівкові кошти в іноземній валюті, прямо вже повернулися в радянський союз, де мати іноземну валюту це протизаконно! І це питання до суми 3700$ за пів року, коли мої доходи значно вищі цієї суми. Невже банк не має клієнтів де дійсно потрібно перевіряти походження коштів, і де операції проходять на суми більше 1 млн. в місяць? Також хочу зауважити що працівники банку або не хочуть, або не розуміють як працювати з документами, і це один із найбільших банкі… засмучує. Ось далі подумайте шановні клієнти, Райфайзен Банк, чи є сенс довіряти такому банку, адже в будь-який момент він блокує рахунки, а ще звинувачує у відмиванню доходів та фінансуванню тероризму, без будь-яких на те доказів чи підстав. І це ми живемо у вільній країні… де діє призумція невинності.
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
16 сентября 2024, 12:48
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з нашим Банком. Ми завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
В свою чергу, сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми завжди готові розглянути питання індивідуально та для кожного клієнта є свій підхід. Просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5 не засчитана
14 февраля 2024, 15:16
Обслуговуюсь як ФО в Райффайзені. Всі працівники завжди ввічливі та компетентні в вирішенні будь-яких питань, завжди допоможуть)
Окрема подяка центральному відділенню в м Полтаві, який піклується за кожного клієнта.
Бажаю гарних та позитивних клієнтів!)
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
14 февраля 2024, 15:19
Вітаємо!

Дякуємо за такий теплий зворотній зв'язок. Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.

Команда Райфу щиро радіє, що візит у відділення викликає у Вас лише позитивні емоції.
Працюємо для кожного клієнта та обов'язково передамо Вашу подяку у зазначене відділення.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ администратора
Минфин
17 февраля 2024, 13:06
Відгук не зарахований (на 17.02.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
5
13 февраля 2024, 19:27
Я являюся клієнтом Базового відділення Райффазен Банк в м. Полтава з 2008 року. За пройдений шлях разом можу тільки подякувати! Я чітко пам’ятаю як в перші дні війни коли ніхто не розумів що буде через годину, колектив відділення немов професійні психологи без жодного натяку на паніку з посмішкою продовжував обслуговувати клієнтів.
На минулому тижні під час чергового відвідування відділення спостерігав як персонал відділення як «бджілки» метушаться намагаючись якнайшвидше та якнайякісніше обслужити клієнта. І це все при досить великому клієнтопотіку. В розмові з іншим клієнтом ми навіть дійшли спільної думки, що, мабуть, краще увесь день працювати важкою фізичною працею, ніж з такою кількістю людей, які звертаються кожен зі своєю різною проблемою. Дякую вам! Всім нам найскорішої Перемоги, а вам терпіння і процвітання!
Комментарии (4)
Ответ банка
Райффайзен Банк
13 февраля 2024, 19:31
Вітаємо!

Щиро вдячні Вам за такі теплі слова! Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.

Завжди радіємо, коли про обслуговування в нашому банку отримуємо такі приємні відгуки, адже задоволені Клієнти — найкраща мотивація працювати краще.

Дякуємо, що обрали Райф, цінуємо, що Ви з нами!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5
13 февраля 2024, 16:46
Обслуговувалась на відділенні, те що по Монастирській, 13.02 відкривала карту для придбання валюти. Була максимально вражена людьми, які там працюють і дивуюсь як при такій кількості агресивних та злих на весь світ людей вони залишаються такими позитивними та енергійними працівниками?)
Вдячна велике менеджеру за швидке обслуговування, я за 40 хв відкрила рахунок та отримала валюту в касі. Залишилась задоволена та повернусь сюди ще раз.
Рекомендую!
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
13 февраля 2024, 16:51
Вітаємо!

Щиро вдячні Вам за такі теплі слова! Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.

Завжди радіємо, коли про обслуговування в нашому банку отримуємо такі приємні відгуки.
Дякуємо, що обрали Райф, цінуємо, що Ви з нами!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5
13 февраля 2024, 14:37
Доброго дня. Хочу поділитись позитивним досвідом співпраці з Базовим відділенням Райфу, що на Монастириській у м. Полтаві. Являючись клієнтом банку і неодноразово користуючись його послугами щоразу стикався з доброзичливим ставленням співробітників, професіоналізмом та прагненням допомогти у вирішенні фінансових питань. Хочу подякувати працівникам даного відділення та побажати професійного зростання і стабільності, а Райфу процвітання і високих рейтингів!
Комментарии (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
13 февраля 2024, 14:42
Добрий день!

Щиро вдячні за такі теплі слова. Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише гарний настрій після вирішення питань. Вдосконалюємо сервіс та лише радіємо, коли бачимо такі відгуки.
Дякуємо, що обрали Райф, цінуємо, що Ви з нами!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
12 февраля 2024, 13:32
Шановне керівництво банку!!! В службові обов*язки спеціалістів центрального відділення м.Полтави по вул. Монастирскій входить займання черги, під работи відділення валютчикам для придбання валюти в касі банку? Дозволяеться самим спеціалістам (жіночка яка обслугову юр.осіб) обслуговуваться в кассі і купувати валюту за гривню яку їм приносять просто в пакетах «БМВ» а вони ідуть без черги а кліенти сидять і чекають годинами. Що це у Вас за такий банківский продукт 700 грв. при придбанні валюти в касі.Передивиться записи з відео камер за 12.02. цьго року. Ви все зрозуміете. Дякую.Мирного неба нам всім!
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
12 февраля 2024, 13:39
Вітаємо!

Дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.

Придбання валюти у касі відділення поза чергою можливе для преміум-клієнтів банку, за попереднім призначенням зустрічі на фіксований час через преміум-менеджера.

При обслуговуванні в касі Вам можуть запропонувати придбати додаткові продукти банку. Їх придбання не є обов'язковим, остаточне рішення приймає клієнт.

Ми б хотіли допомогти із вирішенням даного питання, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код), а також орієнтовний час звернення до відділення. Очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не засчитана
4 ноября 2023, 8:27
Була ситуація в Полтаві в центральному відділенні що без купівлі страховкі не продавали в потрібному обьемі валюту і з менеджером домовились що або ті хто не хотів продавати самі звонять і запрошують чи як казала менеджер кого звільнять. Я якшо не буде звільнена управляюча на відділення ужеж не піду або «вибачення» які виявляться в запрошенні мене до відділення так і не дочекався.Так керівниця звільнена чи чому я ще не отримав «вибачень»?
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
4 ноября 2023, 8:56
Вітаємо.

Нам шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс.

Передали менеджеру інформацію щодо Вашого нового відгуку, вона зв'яжеться з Вами додатково.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не засчитана
2 ноября 2023, 7:07
Райфбанка не перестає дивувати.При купівлі валюти в касі, якшо не оформлювати страховку в 600 гривень, то валюту не купити.Банк заробляє при продажу валюти, а що зобовьязує купувати страховку крім лічного бажання керівництва яке вимагае від підлеглих, а ті в свою чергу від кліентів я не розумію.Може хто пояснить як вимагати якшо я не захочу страховки я не маю права придбати валюту.Ці правила створює тількі полтавське відділення на вулиці Монастирскій 5-А чи і в інших так містах?
Комментарии (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
2 ноября 2023, 8:59
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування.

Нам щиро шкода, що дана ситуація призвела до таких емоцій, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс. Ми, ні в якому разі, не нав’язуємо продукти нашим Клієнтам. Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, про їх переваги, але остаточне рішення приймає Клієнт.

Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому Банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта. Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не засчитана
4 марта 2023, 8:31
Працівники не знають що є якась якість обслуговування клієнтів, про стандарти якості та увагу на клієнта я вже навіть і не згадую, це вже зовсім не той банк, який був років 5 тому назад, шкода.
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
4 марта 2023, 8:53
Добрий день! Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження, адже ми щоденно працюємо над покращенням надання сервісу. Нам дуже важлива думка наших клієнтів — це допомогає нам розвиватись та працювати над помилками. Ми будемо вдячні, якщо Ви більш детально опишете ситуацію, що склалась.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Страницы: 12

На странице собрана вся информация про отделение Райффайзен Банка по адресу Полтава, ул. Монастырская, 5-А.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Райффайзен Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Райффайзен Банка  расположенном по адресу Полтава, ул. Монастырская, 5-А- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.