Отделение Райффайзен Банка: Хмельницкий, ул. Грушевского, 54
Адрес:
Хмельницкий, ул. Грушевского, 54
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
15 августа 2023, 17:12
Добрий день.
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дякуємо за сигнал, ми обов'язково проведемо аналіз звернення, та додатково зв'яжемось з Вами щодо результатів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дякуємо за сигнал, ми обов'язково проведемо аналіз звернення, та додатково зв'яжемось з Вами щодо результатів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Депозит зменшили з 16 лютого. Я в шоці. Кому такий депозит буде потрібний 5% Але рекламу гарно робите. Соромно за вас.
Комментарии (4)
Ответ банка
9 февраля 2021, 22:25
Доброго вечора! Розуміємо що це не найприємніша новина, але справа в тому, що перегляд ставок за депозитами відбувається постійно і залежить від багатьох складових (розмір облікової ставки НБУ, наші бізнес-плани, загальна ситуація на ринку тощо). Зараз наш Банк — один із найнадійніших в Україні, тож попри зниження відсоткової ставки ми гарантуємо Вам надійність коштів та впевненість у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Прикро писати негативний відгук про конкурентний і хороший банк, але компетентність його працівників і робота гарячої лінії вкрай обурює.
Юридична особа в один день сплачує і податки по з/п і саму з/п, при цьому сплата податків проводиться одразу, а платіж по з/п блокується з причиною несплати ЄСВ, хоча сума платежу ЄСВ перевищує потрібну суму сплати.Оператор гарячої лінії пропонує надіслати платіж на опрацювання на наступний день повторно (так як це вже 18.00)з зазначенням в призначені платежу, коли і за якими платіжками сплачено податки.Платіж надіслано знову з реквізитами, як і вимагалось.Але знову відхилено! Тепер банк вимагає одноденну довідку з податкової про відсутність заборгованості перед державою по сплаті податків.
Розчарована.Отак і втрачаються клієнти!
Написать комментарий
Юридична особа в один день сплачує і податки по з/п і саму з/п, при цьому сплата податків проводиться одразу, а платіж по з/п блокується з причиною несплати ЄСВ, хоча сума платежу ЄСВ перевищує потрібну суму сплати.Оператор гарячої лінії пропонує надіслати платіж на опрацювання на наступний день повторно (так як це вже 18.00)з зазначенням в призначені платежу, коли і за якими платіжками сплачено податки.Платіж надіслано знову з реквізитами, як і вимагалось.Але знову відхилено! Тепер банк вимагає одноденну довідку з податкової про відсутність заборгованості перед державою по сплаті податків.
Розчарована.Отак і втрачаються клієнти!
Ответ банка
4 февраля 2020, 15:59
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви залишилися незадоволені якістю обслуговування в нашому Банку.
Маємо зазначити, що, існує чітко встановлений перелік вимог щодо перевірки сплати ЄСВ, який розроблений у відповідності до законодавства. В разі, якщо працівниками уповноваженого підрозділу встановлено, що сума сплаченого ЄСВ менша ніж 1/3 суми коштів для виплати заробітної плати, на жаль, розрахунковий документ не може бути прийнятий Банком без надання оригіналу довідки-розрахунку.
Для оцінки компетентності працівників, які надавали Вам консультації, просимо надіслати інформацію (коли, з якого номеру телефону Ви зверталися на гарячу лінію та який працівник та коли консультував Вас у відділенні) на електронну адресу info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Нам дуже прикро, що Ви залишилися незадоволені якістю обслуговування в нашому Банку.
Маємо зазначити, що, існує чітко встановлений перелік вимог щодо перевірки сплати ЄСВ, який розроблений у відповідності до законодавства. В разі, якщо працівниками уповноваженого підрозділу встановлено, що сума сплаченого ЄСВ менша ніж 1/3 суми коштів для виплати заробітної плати, на жаль, розрахунковий документ не може бути прийнятий Банком без надання оригіналу довідки-розрахунку.
Для оцінки компетентності працівників, які надавали Вам консультації, просимо надіслати інформацію (коли, з якого номеру телефону Ви зверталися на гарячу лінію та який працівник та коли консультував Вас у відділенні) на електронну адресу info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Поповнював кредитну карту в банкоматі розташованному у відділенні банку. Банкомат купюри на суму 6500 прийняв, довго перераховував, та видав повідомлення що перевищено час очікування, після чого запропонував забрати карту та перейшов в режим очікування наступного клієнта. Квітанцію не видав, гроші на карту не прийшли. Одразу зателефонував на гарячу лінію 0-800-500-500, заявку прийняли, але повідомили що час розглянення заявки два тижні.
Наскільки розумію з великої кількості подібних відгуків, це доволі поширена проблема.
Дуже сподіваюсь на швидке та позитивне рішення проблеми зі сторони банку, адже сума не маленька і втрачати її просто так бажання немає.
Також дещо засмучує реакція співробітників відділення при будь якій проблемній ситуаціі — ніякого бажання допомогти, відповідь завжди одна — телефонуйте на гарячу лінію.
Комментарии (1)
Наскільки розумію з великої кількості подібних відгуків, це доволі поширена проблема.
Дуже сподіваюсь на швидке та позитивне рішення проблеми зі сторони банку, адже сума не маленька і втрачати її просто так бажання немає.
Також дещо засмучує реакція співробітників відділення при будь якій проблемній ситуаціі — ніякого бажання допомогти, відповідь завжди одна — телефонуйте на гарячу лінію.
Ответ банка
17 декабря 2019, 16:50
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку та ін.
Додатково інформуємо, що зареєструвати заяву на спірну операцію можна лише зателефонував до Інформаційного центру Банку. Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку та ін.
Додатково інформуємо, що зареєструвати заяву на спірну операцію можна лише зателефонував до Інформаційного центру Банку. Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Для початку. Відношення працівників банку до клієнтів надзвичайно жахливе. Це виражається у тому, що при отриманні кредиту тобі щиро посміхаються, розповідають усе що потрібно і не потрібно. А коли ти приходиш з запитанням і просиш про роз'яснення тобі відповідають хамовито, не намагаючись навіть вникнути у ситуацію.
Сухі відповіді на межі роздратування.
Надзвичайно жахливий мобільний додаток. Це виражається у тому, що взагалі не зрозуміло як ним користуватись! Кошти списуються самостійно без будь-яких смс або push повідомлень.
Ви собі уявіть ситуацію, коли ти приходиш в ресторан на переговорний процес, точно знаючи що у тебя на картці кошти, а коли діло доходить до розрахунку офіціант тобі повідомляє, що у вас недостатньо коштів. При цьому взагалі ніяких повідомлень від банку не було!!! Ви уявляєте що компаньйони думають у цю хвилину? Ви уявляєте який сором відчуває людина, яка не може розрахуватись за обід, через те що банк собі там щось зробив з вашим рахунком??!!! Звернення на гарячу лінію взагалі жахнуло. Оператор пояснив що це така політика банку! Ось така політика, просто забрати кошти з картки і не повідомити клієнта!!! При цьому ще й говорять всіляку дурницю, типу ну кошти не списані, а заблоковані! Так яка ж мені різниця чи вони заблоковані чи вони списані?? Їх немає на рахунку!
Звернення у відділення банку про відсутність юзабіліті додатку, про незрозумілу роботу додатку і принципи списання визвало відверте роздратування працівників банку. Зверхнє ставлення до проблем клієнта (як вони зауважували при отриманні кредиту — vip клієнта) ось основний принцип роботи Авалю в Україні.
Про те щоб зрозуміти куди ділись ваші кошти з рахунку потрібно окремо бухгалтера наймати на роботу.
У мене стоять додатки від Привату, Монобанку, Альфа-банку. Жодної незрозумілої дії у цих банках-додатках за останні 5 років не було. Підтримка на висоті і завжди з розумінням ставляться до клієнта.
Я ні в якому разі не рекомендую банк Аваль для будь-яких операцій. Незважаючи на нижчі % ставки ви наберетесь купу проблем і будете щомісяця нервувати. А здоров'я завжди важливіше.
Уже було надіслано письмове звернення з офісу банку з проханням звернути увагу на певні негативні речі у мобільному додатку. Пройшло вже кілька місяців, а результату ніякого. Це єдиний банк який заганяє клієнта у мінус, тому що у них така політика!
Комментарии (1)
Сухі відповіді на межі роздратування.
Надзвичайно жахливий мобільний додаток. Це виражається у тому, що взагалі не зрозуміло як ним користуватись! Кошти списуються самостійно без будь-яких смс або push повідомлень.
Ви собі уявіть ситуацію, коли ти приходиш в ресторан на переговорний процес, точно знаючи що у тебя на картці кошти, а коли діло доходить до розрахунку офіціант тобі повідомляє, що у вас недостатньо коштів. При цьому взагалі ніяких повідомлень від банку не було!!! Ви уявляєте що компаньйони думають у цю хвилину? Ви уявляєте який сором відчуває людина, яка не може розрахуватись за обід, через те що банк собі там щось зробив з вашим рахунком??!!! Звернення на гарячу лінію взагалі жахнуло. Оператор пояснив що це така політика банку! Ось така політика, просто забрати кошти з картки і не повідомити клієнта!!! При цьому ще й говорять всіляку дурницю, типу ну кошти не списані, а заблоковані! Так яка ж мені різниця чи вони заблоковані чи вони списані?? Їх немає на рахунку!
Звернення у відділення банку про відсутність юзабіліті додатку, про незрозумілу роботу додатку і принципи списання визвало відверте роздратування працівників банку. Зверхнє ставлення до проблем клієнта (як вони зауважували при отриманні кредиту — vip клієнта) ось основний принцип роботи Авалю в Україні.
Про те щоб зрозуміти куди ділись ваші кошти з рахунку потрібно окремо бухгалтера наймати на роботу.
У мене стоять додатки від Привату, Монобанку, Альфа-банку. Жодної незрозумілої дії у цих банках-додатках за останні 5 років не було. Підтримка на висоті і завжди з розумінням ставляться до клієнта.
Я ні в якому разі не рекомендую банк Аваль для будь-яких операцій. Незважаючи на нижчі % ставки ви наберетесь купу проблем і будете щомісяця нервувати. А здоров'я завжди важливіше.
Уже було надіслано письмове звернення з офісу банку з проханням звернути увагу на певні негативні речі у мобільному додатку. Пройшло вже кілька місяців, а результату ніякого. Це єдиний банк який заганяє клієнта у мінус, тому що у них така політика!
Ответ банка
17 декабря 2019, 11:54
Доброго дня.
По-перше приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Інформацію про неналежну якість обслуговування у відділенні направлено до уповноваженого підрозділу.
Додатково повідомляємо, що самостійно без ініціювання клієнтом відповідного переказу кошти в мобільному додатку не списуються. При здійсненні операцій в системі, під час ініціювання доручення, Банком формується ОТП-пароль у вигляді смс або ПУШ-повідомлення, введення якого є накладенням електронного підпису Клієнта шляхом введення одноразового паролю та лише після цього переказ/платіж здійснюється в системі.
Запевняємо, Вас, що розробники системи «Райффайзен Онлайн» аналізують зауваження та побажання клієнтів та постійно працюють над поліпшенням та вдосконаленням сервісу вцілому. Дякуємо, що користуєтеся нашим сервісом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
По-перше приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Інформацію про неналежну якість обслуговування у відділенні направлено до уповноваженого підрозділу.
Додатково повідомляємо, що самостійно без ініціювання клієнтом відповідного переказу кошти в мобільному додатку не списуються. При здійсненні операцій в системі, під час ініціювання доручення, Банком формується ОТП-пароль у вигляді смс або ПУШ-повідомлення, введення якого є накладенням електронного підпису Клієнта шляхом введення одноразового паролю та лише після цього переказ/платіж здійснюється в системі.
Запевняємо, Вас, що розробники системи «Райффайзен Онлайн» аналізують зауваження та побажання клієнтів та постійно працюють над поліпшенням та вдосконаленням сервісу вцілому. Дякуємо, що користуєтеся нашим сервісом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Здравствуйте, я был заграницей, нужна была помощь, позвонить в информационный центр не мог. Случайно в райффайзен 24 увидел сообщение, и не имея другого выхода написал туда. И вы знаете ответили очень быстро, помогли. Отдельно спасибо Павлу и Олегу, ответили оперативно, качество объяснили. Огромное спасибо!
Хочу что бы все знали, что в этом банке есть сервис. Хоть и не очень техничен, есть!
Написать комментарий
Хочу что бы все знали, что в этом банке есть сервис. Хоть и не очень техничен, есть!
Ответ банка
4 октября 2019, 16:57
Добрый день!
Позвольте поблагодарить Вас за то, что не остались равнодушным и нашли время оставить комментарии относительно качества обслуживания в нашем Банке.
Уверяем, что мы и в дальнейшем будем прилагать максимальные усилия, для того что бы удовлетворить потребности каждого Клиента без исключения и работаем над усовершенствованием существующих, а также внедрением новых, удобных банковских сервисов.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Позвольте поблагодарить Вас за то, что не остались равнодушным и нашли время оставить комментарии относительно качества обслуживания в нашем Банке.
Уверяем, что мы и в дальнейшем будем прилагать максимальные усилия, для того что бы удовлетворить потребности каждого Клиента без исключения и работаем над усовершенствованием существующих, а также внедрением новых, удобных банковских сервисов.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
На вихідних виявила що мій кредитний ліміт без мого відома збільшено, в понеділок написала заяву на зменьшення кредитного ліміту до того який був. Через 5 днів виявила що ті гроші як були на кредитці так вони і залишились. Я так розумію це якесь непорозуміння, чи помилка-бо я не збираюсь платити більший відсоток за більшу суму.Дуже жалкую що взагалі звязалась з вашим банком.
Комментарии (8)
Ответ банка
29 декабря 2016, 17:14
Шановна Viktori123!
Банком періодично проводиться збільшення кредитних лімітів для власників кредитних карт. При цьому, Банк заздалегідь здійснює інформування Клієнта про пропозицію зміни поточного ліміту по кредиту шляхом відправки смс-повідомлення на вказаний, як контактний, номер мобільного телефону.
Позичальник має право повідомити в Банк про відмову від зміни ліміту кредитування. Відсутність такого повідомлення від Клієнта та/або використання суми, на яку збільшено кредитний ліміт, після вступу в силу зміни розміру ліміту кредитування, свідчить про згоду позичальника з такою зміною.
Підвищення кредитного ліміту не є збільшенням суми заборгованості на кредитному картковому рахунку. Це – додаткова сума коштів, доступних для використання. Таким чином, Клієнт погашає тільки ту суму кредитних коштів, якою він фактично скористався… Співробітниками відділення в телефонному режимі Вам були надані роз’яснення щодо ситуації, що склалася та причин несвоєчасного виконання Вашої заявки
За наявною інформацією, 27.12.2016 р. ліміт по кредиту було зменшено до попереднього рівня.
Приносимо вибачення за завдані Вам незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Банком періодично проводиться збільшення кредитних лімітів для власників кредитних карт. При цьому, Банк заздалегідь здійснює інформування Клієнта про пропозицію зміни поточного ліміту по кредиту шляхом відправки смс-повідомлення на вказаний, як контактний, номер мобільного телефону.
Позичальник має право повідомити в Банк про відмову від зміни ліміту кредитування. Відсутність такого повідомлення від Клієнта та/або використання суми, на яку збільшено кредитний ліміт, після вступу в силу зміни розміру ліміту кредитування, свідчить про згоду позичальника з такою зміною.
Підвищення кредитного ліміту не є збільшенням суми заборгованості на кредитному картковому рахунку. Це – додаткова сума коштів, доступних для використання. Таким чином, Клієнт погашає тільки ту суму кредитних коштів, якою він фактично скористався… Співробітниками відділення в телефонному режимі Вам були надані роз’яснення щодо ситуації, що склалася та причин несвоєчасного виконання Вашої заявки
За наявною інформацією, 27.12.2016 р. ліміт по кредиту було зменшено до попереднього рівня.
Приносимо вибачення за завдані Вам незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написав заяву, сказали підійти через три години!!! Три години!
Прийшов, тривога (ну добре)
Відкрили після тривоги через 10 хв
Підходу до каси, ЗАЙНЯТО ОБСЛУГОВУЕМО КЛІЕНТА (Хоча я був перший і не було клієнтів за мною) Йдіть на другу касу
Прийшов зайнято зразу!!! Записаний клієнт де!!! Карл, де!!!
Зачекайте 15 хв, ну ок
(І у проміжку так футболили чоловік 5)
Пройшло 35 хвилин і
А суть у тому що касир на касі відкривала рахунок, оформлювала депозит
(це ті речі якими не касир займається!!!)
НА ПРЕВЕЛИКИЙ ЖАЛЬ, БРАКУЄ СПЕЦІАЛІСТІВ, А ПРО ПРОФЕСІОНАЛІВ ВЗАГАЛІ МОВЧУ