В понеділок 19 жовтня, поповнюючи картку в відділенні Райффайзен Банк Аваль за адресою Львівська область, м.Самбір, площа Ринок, 14, завис термінал. В результаті чого термінал прийняв 11 000 тисяч гривень. На карту дані кошти не поступили, квитанції термінал не видав.
Працівник відділення повідомив що в таких вибадках потрібно телефонувати на гарячу лінію, далі цитата «… але ви не переживайте, ви опишете свою проблему, і до кінця дня кошти точно поступлять на карту». На гарячу лінію додзвонились десь через 20 хвилин. І вже там після оформлення заявки про інцидент повідомили що заяву розглянуть і кошти до 5 днів!!! поступлять на карту. На прохання про те що кошти потрібні набагато швидше, оскільки уже через 2 дня прийдеться суттєво переплачувати, сказали що докладуть всіх зусиль.
Вчора (21 жовтня) телефонували на гарячу лінію протягом декількох годин БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!!! Ніхто трубки не взяв, ніхто не відтелефонував. Мабуть номери клієнтів з проблемами записуються і просто ігноряться. Сьогодні також не могли додзвонитись. Підійшли до керуючого вищезазначеного відділення. І о диво! З його номеру служба підтримки гарячої лінії відповіла вже на 2-й хвилині.
Правда після довгих розпитувань повідомили що нашу заяву мають розглянути 24 жовтня, тобто в суботу!, тобто по факту в кращому випадку це буде в понеділок 26-го, а коли будуть зараховані кошти після розгляду заяви невідомо!
Дуже жалкуємо що відкрили рахунок в цьому банку.
Курс валютв Райффайзен Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Отделение Райффайзен Банка: Самбор, пл. Рынок, 14
Адрес:
Львовская область, Самбор, пл. Рынок, 14
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
11 января 2021, 19:23
Доброго дня! Христина, нам дуже прикро, що Ви стали жертвою шахраїв. В той же час, на жаль, відмінити вже проведений платіж (з моменту підтвердження операції), відсутня будь-яка технічна можливість та законодавчі підстави. Не дивлячись на те, що Ви бачите дану суму «в обробці», сам платіж вже відправлено, а іноді, навіть зараховано на рахунок отримувача. Рекомендуємо Вам, не втрачаючи часу, звернутись до правоохоронних органів, в компетенції яких знаходиться розгляд подібних ситуацій. Банк же, зі свого боку, буде всіляко сприяти слідству і надасть всю необхідну інформацію на запит правоохоронних органів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Ответ банка
22 октября 2020, 15:59
Доброго дня! Нам дуже прикро, що виникла така ситуація і це негативно вплинуло на Ваше враження від обслуговування в Банку. На жаль, дійсно, іноді трапляються збої при внесенні коштів через банкомати але працівники Банку докладають зусиль, для того, щоб в найкоротший термін вирішувати такі питання і мінімізувати незручності Клієнтів. Просимо Вас терміново вказати свій ІПН (в особистих повідомленнях), спробуємо прискорити вирішення Вашого питання. Стосовно неможливості додзвонитися на гарячу лінію, на жаль, змушені визнати, що наразі має місце різке збільшення навантаження на лінію підтримки, що призводить до виникнення тимчасових черг. В раз необхідності, Ви також можете отримати консультацію в чаті системи «Райффайзен онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Всім кого знаю буду радити з вами не мати ніяких справ і тим паче відкривати у вас Рахунки.