Неодноразово звертався нат гарячу лінію з різномантіними питаннями, у жодному випадку не отримав нормальної і не тупої відповіді, але останні рази то вже була межа.
Оператор, по-перше, мені відповіла: якшо вас шото не влаштовує, то переходьте у інший банк( оце гарна самореклама!) А відповідь ця була сформована внаслідок запитання: Де моя зарплата? Коли у приваті люди отримали 30 квітня о 21 годині, а у авалі відітє лі, я мав чекати 3 банківських дні, через те що у них же нічого не працює, і обід у них після 15, і платежі у них не проводяться після 15, і зарплата не зараховується після 15. Все, система вмирає, бо всі пішли додому святкувати, а те що сотня людей не отримали зарплатню на свята нікогісінько не цікавить. А в кінці радять ще й банк змінити.
Друга проблема, постійні махінації із податками з нарахованих процентів, нехай мова і йшла про не великі суми. І листа потрібно було писати і всілякої колотнечі також вистачало.
Третя проблема — здирницька комісія НІЗАЩО із зарплатних карток, що складає 7 гривень. СМС приходить іноді, у самому смс ніокли не можна побачити залишку, цей момент як знущання над клієнтом.
Четверте — банкомати створюється така уява, виготовлені ще сталінські часи, червоної зірки та серпа не вистачає. Дуже часто біля банкомату немає світла, що навіть кнопки не можна розібрати від відблиску екрана, а ще ж потрібно подумати про безпеку — чи то не підроблена клавіатура. Звертався якось, що немає світла — його як не було так і не має до сьогодні.
*
*
Однозначно — найогидніший банк.
Курс валютв Райффайзен Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Отделение Райффайзен Банка: Крыжополь, ул. Героев Украины, 70
Адрес:
Винницкая область, Крыжополь, ул. Героев Украины, 70
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
12 октября 2023, 9:02
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Ми хочемо висловити свої слова підтримки, не можемо навіть уявити, які наразі Ви переживаєте тяжкі часи.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Щиро хочемо Вам допомогти у вирішення питання, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Будемо очікувати на Ваш зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми хочемо висловити свої слова підтримки, не можемо навіть уявити, які наразі Ви переживаєте тяжкі часи.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Щиро хочемо Вам допомогти у вирішення питання, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Будемо очікувати на Ваш зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка
30 июня 2015, 12:13
Шановний nyttor!
Насамперед, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування. Запевняємо, що співробітники Банку докладають максимальних зусиль для забезпечення високого рівня якості консультування Клієнтів та безперервно працюють над його вдосконаленням.
Завдяки контакту з Клієнтами Банк змінюється на краще, то ж, для проведення ретельного розслідування та надання предметних коментарів щодо ситуації, що склалась, нам необхідно з’ясувати її деталі. Будемо вдячні за надання додаткової інформації з даного питання, а саме: номеру телефону, з якого було здійснено дзвінок, дату та приблизний час звернення.
Прохання надіслати вищезначену інформацію, а також дані щодо місця розташування банкоматів для виправлення проблеми з освітленням та запобігання подібних ситуацій в подальшому, на електронну адресу: info@aval.ua.
Звертаємо Вашу увагу, що оподаткування відсотків, нарахованих на депозитний, картковий, поточний рахунки здійснюється згідно норм чинного законодавства України, а не за власною ініціативою Банку.
Зазначаємо, що за обслуговування Пакету «Оптимальний» Банк стягує комісію в розмірі 7,00 грн. відповідно до діючих тарифів Банку, при цьому, в рамках даного пакету послуга «М-банкінг» надається безкоштовно. Зміст повідомлення є стандартним, та відображає залишок на рахунку за операціями зняття коштів. Інформація щодо стану коштів на рахунку може бути роздрукована або виведена на екран банкомата, або отримана за допомогою засобів системи « Райффайзен Онлайн».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Насамперед, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування. Запевняємо, що співробітники Банку докладають максимальних зусиль для забезпечення високого рівня якості консультування Клієнтів та безперервно працюють над його вдосконаленням.
Завдяки контакту з Клієнтами Банк змінюється на краще, то ж, для проведення ретельного розслідування та надання предметних коментарів щодо ситуації, що склалась, нам необхідно з’ясувати її деталі. Будемо вдячні за надання додаткової інформації з даного питання, а саме: номеру телефону, з якого було здійснено дзвінок, дату та приблизний час звернення.
Прохання надіслати вищезначену інформацію, а також дані щодо місця розташування банкоматів для виправлення проблеми з освітленням та запобігання подібних ситуацій в подальшому, на електронну адресу: info@aval.ua.
Звертаємо Вашу увагу, що оподаткування відсотків, нарахованих на депозитний, картковий, поточний рахунки здійснюється згідно норм чинного законодавства України, а не за власною ініціативою Банку.
Зазначаємо, що за обслуговування Пакету «Оптимальний» Банк стягує комісію в розмірі 7,00 грн. відповідно до діючих тарифів Банку, при цьому, в рамках даного пакету послуга «М-банкінг» надається безкоштовно. Зміст повідомлення є стандартним, та відображає залишок на рахунку за операціями зняття коштів. Інформація щодо стану коштів на рахунку може бути роздрукована або виведена на екран банкомата, або отримана за допомогою засобів системи « Райффайзен Онлайн».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Батькові треба робити операцію на сердці на наступній неділі скидали гроші за рахунок, вони взяли і заблокували рахунок! Що мені робити, мені треба рахунок у Вашому банку
У Вас совість є??? Ви блокуєте тих у кого через карточку проходить тисяч 10 максимум?
Ваш банк працює точно для українців???