Отделение Райффайзен Банка: Лубны, пр-т Владимирский, 94-А
Адрес:
Полтавская область, Лубны, пр-т Владимирский, 94-А
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
VIPClient2000
12 июня 2023, 10:36
Добрий день. Я вже багато років являюсь клієнтом Райффайзен Банк, а саме обслуговуюсь у Лубенському відділенні. Які б не виникали питання — працівники відділення завжди допомогають їх вирішувати. Завжди усміхнені та приємні у спілкуванні. Роботою та облуговуванням я задоволена. Але хочу поділитися своїм враженням про ситуацію, яку я спостерігала, а саме спілкування з клієнтами начальником Лубенського відділення — Шаповал Альоною Іванівною. Це просто ЖАХ. Не приховане хамство у спілкуванні з її боку. Клієнтам відповідає так, що як взагалі прості смертні посміли до неї звернутися. І це було неодноразово. Після побаченого, хочеться просто піти з банку і ніколи не повертатись. Цікаво, це така офіційна позиція банку, щоб пішло якнайбільше клієнтів через такі дії керівника. Чи це непрофесіоналізм окремої людини? Але найбільше мене вразило, що цей керівник так само спілкується і зі своїми працівниками, відкрито при клієнтах. Я тільки можу уявити, як ця людина спілкується з працівниками, коли відвідувачів немає. Цікаво також те, що за останні роки, у відділенні часто змінюються працівники. Хоча, дивлячись на те, як керівник, спілкується з клієнтами та зі своїми працівниками — це і не дивно. Хто ж витримає таке відношення? Тому, шановне керівництво, зверніть увагу на даного керівника, адже дуже прикро спостерігати, як непрофесійні дії окремої людини, керівника, який має бути обличчям відділення, руйнують імідж всього відділення.
Комментарии (2)
Ніколи не співпрацюйте з банком Райфанзен банк Аваль, була кредитна карта яку передали так званим колекторам (сам був за кордоном) якусь інформацію про передачю долгу банк відмовився мені надавати, колектори так звані требують в два рази більше, а ніж була сума на кредиткі, НІКОЛИ НЕ беріть кошти в цьому банку…
Комментарии (3)
Ответ банка
26 сентября 2021, 11:59
Доброго дня. Нам прикро, що виникла така ситуація, при цьому у випадку, якщо клієнт не здійснює погашення заборгованості, законодавством та договорами, які підписуються між Банком та клієнтом при отриманні кредиту, передбачено право відступлення кредиту. Про таке відступлення Клієнту надсилається лист повідомлення та з усіх подальших питань Клієнт має звертатися до нового кредитора.
З повагою та турботою,
RaifHelp
З повагою та турботою,
RaifHelp