Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Райффайзен Банк: пр-т Берестейский, 27-А, Киев

Адрес:
Киев, пр-т Берестейский, 27-А
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Power Banking

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
28 ноября 2025, 14:53
Некомпетентність персоналу та 3 години очікування (Берестейський пр., 27а)

Хочу залишити вкрай негативний відгук про роботу відділення за адресою: Берестейський проспект, 27а. Ситуація наступна: батько звернувся до каси, щоб поповнити мій валютний рахунок, маючи на руках офіційну нотаріальну довіреність. Процес перевірки документів зайняв 3 години. Це неприпустимо довго для такої простої операції.

Склалося враження, що співробітники або не знають процедур, або навмисно затягують процес. Результат — зіпсований день та втрачена довіра до банку. Ми закриваємо рахунки і припиняємо співпрацю.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
28 ноября 2025, 15:05
Добрий день!

Нам дуже шкода, що візит до відділення залишив саме таке враження враження.
Кожен клієнт має свої унікальні питання та потреби, тому час обслуговування може варіюватися в залежності від складності ситуації.

Ми з увагою ставимось до кожного з наших клієнтів та розуміємо, наскільки важливо мати швидкий і зручний сервіс, особливо коли йдеться про фінансові питання.

Маємо намір проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код та контактний номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
26 мая 2025, 17:14
Подписала заявки на закрытия счёта, и ноль реакции, не понятно сколько ждать перерасчёт денег на мой другой счёт, не кто не дал внятных ответов, мне в Европе за день перевели остаток, ещё говорят в Украине быстрее работают
Комментарии (5)
Ответ банка
Райффайзен Банк
26 мая 2025, 17:23
Добрий день!
Розуміємо Ваше бажання якомога швидше вирішити питання. Зауважимо, що дистанційне закриття рахунку займає до 5 робочих днів, але в окремих випадках цей процес може тривати довше. Після обробки запиту повідомлення надсилається у Viber.
Щоб ми могли детальніше проаналізувати ситуацію та надати Вам необхідну допомогу, просимо надати ідентифікаційний код у особисті повідомлення.
Прагнемо зробити все можливе, щоб вирішити проблему якнайшвидше. Дякуємо за розуміння!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
22 февраля 2024, 8:08
Дуже добре, що ви проводити фін моніторинг, але ви порушуєте права людини, яка відкрила у вашому банку зарплатний рахунок і вже місяць не може отримати заробітну плату. За що жити і як жити людині без грошей. Ваш моніторинг може привести до суїциду. Ви не задумувалися про те, що людині не має за що жити, поки ви проводити свої моніторинги, у людини кредити, а ви не даєте доступ до рахунку. Чи ви берете на себе зобов’язання платити штрафи і відсотки поки ви нарешті приймете рішення. Таке враження, що банк вирішив заробити на людських копійках.
Комментарии (4)
Ответ банка
Райффайзен Банк
22 февраля 2024, 8:59
Добрий день!

Дякуємо за очікування на відповідь. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, кожен клієнт для нас особливий та цінний. При цьому, зазначаємо, Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
22 февраля 2023, 18:36
Вчора 21 лютого о 5 годині вечора були викрадені кошти з карти, яка ніколи не використовувалася в інтернеті і ніде не світилася. Була відкрита як додаткова. Було декілька транзакцій в євро, причому таке враження, що мої ліміти хтось скинув до цього. Суми списань дуже великі. Карту заблокували, сказали, що можливо вона була додана в якийсь гаманець до цього і що вони цього не можуть ідентифікувати. А сьогодні уже з іншої карти цього ж банку приходить повідомлення, що її хочуть додати в гаманець. Це те, що вчора не могла ідентифікувати, а сьогодні вже працює виявляється. Враховуючи те, що тут такий же відгук за вчора від іншого користувача, то проблема не в моїх картах, як мені розказує банк, а в безпеці наших данних в банку. Хтось злив данні користувачів шахраям та ще й знав дирки банку в безпеці. Будь ласка не робіть дурнів з ваших клієнтів, поверніть кошти людям й накажіть винних!
Комментарии (4)
Ответ банка
Райффайзен Банк
22 февраля 2023, 19:04
Доброго дня.

Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.

Для більш безпечного користування, рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5 не засчитана
27 ноября 2020, 11:29
Подскажите пожалуйста, можно ли при помощи вашего банка, сделать перевод с Украины в Россию.Так же на карту Райффайзен Банка. И какой при этом будет курс при получении в руб.?
Комментарии (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
27 ноября 2020, 11:32
Доброго дня! Такий переказ здійснюється у відділенні Банку за допомогою системи SWIFT з поточного рахунку, відкритого у рос. рублях. Якщо залишилися питання, або необхідно уточнити деталі переказу, зателефонуйте до нашого Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
5
26 августа 2020, 11:00
Я в RaiffeisenBankAval с 2016 года. Обслуживаюсь в Соломенском отделении № 1 г. Киева. Приходилось обращаться в отделения: на ул. Пирогова 7а; ул. Ревуцкого 37; ул. Пугачова; пр-т Лобановского 9. Везде мне сотрудники помогали, везде вежливое обслуживание, люди знают свою работу. Благодарю сотрудников RaiffeisenBankAval за профессиональную работу, высокую культуру обслуживания, прекрасный внешний вид.
Прошу доступным образом поощрить сотрудников Соломенского отделения № 1 г. Киева.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
26 августа 2020, 11:09
Доброго дня. Шановний Олександре.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування в Банку.
Інформація буде доведена до відома начальника відділення. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
1
21 января 2020, 14:38
При пополнении денег через депозитный банкомат, деньги были забраны, но счет не пополнился. Номер заявки 167543. Сумма пополнения 6000грн
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
21 января 2020, 18:21
Доброго дня, шановний Євгенію Олександровичу!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку, перепад напруги у мережі та ін. Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни. Просимо очікувати результат проведеної Банком перевірки.
Повторно приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
5
4 декабря 2019, 14:42
Вже протягом багатьох років користуюсь послугами Райффайзен Аваль і… я дуже задоволений і спектром послуг, і роботою персоналу конкретного відділення на пр.Перемоги, 9. Все завжди чітко, швидко, зрозуміло, ввічливо! Молодці. Дуже дякую персоналу. (До речі, тим, хто не любить черг — в цьому банку можна наперед по телефону замовити час прийому. Дуже зручно, нічоли не треба чекати!).
Отже. Все чудово, якби не одне АЛЕ…
Останнім часом у приміщенні банку на проспекті Перемоги, 9 відчувається який дуууже неприємний запах… працівники відділення не знають, звідки він і як з ним боротися… Прикро. Відвідувачам ще так-сяк, а як там працювати цілий день — ЖАХ. Не уявляю. Треба з цим щось робити! І негайно!!!
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
17 декабря 2019, 11:56
Доброго дня.
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. На жаль, існує загальна проблема будівлі, пов`язана з терміном експлуатації всіх комунікацій будівлі. Як один із варіантів рішення проблеми у вентиляційні канали, були влаштовані вентилятори для забезпечення примусової вентиляції.
Додатково інформуємо, що здійснюється Банком розгляд релокації даного відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
1
22 ноября 2019, 10:38
Нужно было оформить зп карту. Отпросился с работы, т.к. в выходные они не работают. Прождал пол часа не меньше. Карту сразу на руки не дают, ждал 3 дня. Потом опять отпросился с работы, пришел, а там люди в очереди уже по часу сидят, хоть многим просто карту забрать нужно. С таким отношениям к клиентам, представляю качество их услуг!)
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
22 ноября 2019, 17:01
Доброго дня, шановний Кирило!
По-перше, приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
Так, дійсно, іноді виникають черги у відділеннях, які пов'язані з тривалістю деяких типів операцій, але запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
1
18 октября 2019, 15:46
Менеджер обманом хотела впарить кредит. Получала зарплатную карточку и мне в нагрузку менеджер хотела повесить кредитную. Я сразу озвучила что кредитная меня не интересует. Потом я слышу что я не получу ЗП карту если не оформлю эту кредитку. Ну ок, фиг с ним думаю. И потом пошел допрос на оформления кредитки: ФИО супруга, дата рождения супруга, номер телефона подруги/друга, сколько я живу по месту проживания, сколько лет я работаю, номер организации где я работаю. Благо у них зависла прога и кредитную мне не выдали. Самое интересное что сотрудница получала такую же ЗП карту на другом отделении и ей даже не заикнулись о кредитке! Жаль, что первое впечатление уже сложилось ужасное!
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
21 октября 2019, 14:18
Добрый день!
В настоящее время, во избежание необходимости посещать отделение несколько раз, наши Клиенты, которые подпадают под определенные критерии Банка, имеют возможность одновременно с получением зарплатной карты сразу получить и кредитную для финансовой поддержки в непредвиденных обстоятельствах.
Сожалеем, что данная ситуация доставила Вам неудобства.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Страницы: 12