Блокування рахунку та відсутність будь-якої комунікації від співробітників банківської установи
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Заблокували рахунок близько місяця тому, під час спілкування з чат ботом взагалі не отримали ніякої інформації то казали що розгляд питання 30 діб, тепер кажуть 60 діб. За період близько 1 місяця ніяких листів чи запитів так і не отримала. Також відвідувала відділення Альянс банку там повідомили, що їм не відомо чтого заблокували та їм не потрібні ні які пояснення. Також неодноразово телефонувала на їх гарячу лінію 0 800 602 222, але там взагалі ніхто не бере слухавку (так мені і не зрозуміло навіщо створювати гарячу лінію, якщо ніхто ні коли не відповідає). На мою думку що банк наблокував рахунків з невідомих підстав та в звязку з хаос серед персоналу не може з цим розібратись, але чому повинні страждати користувачі ось в чому питання
Написать комментарий
Курс валют в Альянс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.35 |
| USD | 42.1 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||