Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Заблокували мої особисті кошти без пояснення причин

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
DeeMON4ik 19 сентября 2025, 15:21
В середині серпня випадково помітив що мої картки в Alliance банку заблоковано — і гривневу і єврову. Без жодних повідомлень з боку банку. Декілька разів звертався у техпідтримку банку — і в Telegram-чаті і телефоном.
При першому зверненні мені повідомили що це якась планова перевірка та через 30 днів рахунки розблокуються.
При другому зверненні повідомили що терміни розблокування невідомі
При кожному наступному зверненні інформація була абсолютно різною — то планова перевірка, то якась скарга (незрозуміло на що та від кого), то фінмоніторинг, то ще щось. То 30 днів буде перевірка — то 60. Інформація (точніше дезінформація) явно вигадана, встановити причини блокування та спланувати подальші дії так і не вдалось.
Співробітники техпідтримки нагадують ботів — жодних прямих конкретних відповідей на запитання, постійна дезінформація, шаблонні відповіді не по темі, одностороннє завершення діалогу при невирішеній проблемі. Суцільний жах!

Пройшло вже набагато більше заявлених 30 днів — картки досі заблоковано, жодної причини блокування не озвучено, кошти заморожені. Більш гіршої якості послуг уявити складно, схоже на відверте «віджимання» особистих коштів під будь-яким надуманим предлогом
Альянс Банк
Ответ банка
24 сентября 2025, 16:27
Дмитре, добрий день!

На вашу електронну пошту банк надіслав лист із проханням надати письмове обґрунтування щодо зарахувань і списань, здійснених за вашими рахунками. Будь ласка, надайте відповідь найближчим часом. Отримавши від вас інформацію, ми оперативно повідомимо про подальші дії.

Сподіваємось на швидке вирішення питання та чекаємо на відповідь від вас.

Комментарии - 3

+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
25 сентября 2025, 11:57
#
Ніяких листів окрім рекламного спаму мені на пошту не надходило! Можу надати відповідні скріни. У папці «Спам» теж первірив
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
25 сентября 2025, 14:15
#
Побачив, виявляється ще 17.09.2025 було повідомлення від невідомої адреси Info Mailbox з вимогою надання мною пояснень у письмовій формі по КОЖНІЙ транзакції за ВЕСЬ період користування картками! Звичайно ж прям всі транзакції я навряд згадаю, але по основним можу надати пояснення. Прошу надати мені шаблон-зразок для написання пояснення у письмовій формі
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
29 сентября 2025, 14:22
#
Я заповнив лист-пояснення з усіма подробицями, підписав електронним підписом. Окремо надав деякі скріни підтверджуючі транзакції. Чекаю на зворотній зв’язок та розблокування рахунків
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Альянс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.3
USD 42.05 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Альянс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.3
USD 42.05 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Альянс Банк 💰 / Отзывы о Альянс Банке 📝 / Заблокували мої особисті кошти без пояснення причин