Альянс Банк — пастка для клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Альянс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.6 | 49.25 |
| USD | 41.9 | 42.15 |
| Все курсы банка | ||
А далі почав висувати абсурдні вимоги: надати пояснення по кожній транзакції за весь період. Тобто сотні/тисячі (!) операцій. Жоден інший банк такого не вимагає, але «Альянс» чомусь вважає, що може ʼтероризуватиʼ клієнтів.
Я пропонував їм особисто підʼїхати у відділення і надати всі документи, все показати — їм байдуже. Відповіді шаблонні, зверхні, часто взагалі не відповідають. У месенджерах можуть більше доби відповідати, підтримка — жах. Їм легше заморозити гроші на два місяці (а може й більше) й «розглядати», ніж нормально перевірити те, що можна зробити за кілька хвилин.
Моя бухгалтер каже, що так деякі банки «користуються коштами клієнтів, поки ті заблоковані». Не знаю, чи це правда, але виглядає саме так.
Висновок простий: зручність додатку нічого не варта, коли банк поводиться як рейдер. Для мене це був найгірший досвід у фінансовій сфері. Якщо цінуєте свої гроші й нерви — тримайтесь подалі від Альянс Банку.
Ми перевірили дані по вашій заявці: питання успішно вирішено, а блокування по вашим рахункам знято – ви можете продовжувати ними користуватися.
Такі перевірки проводяться відповідно до вимог законодавства і є обовʼязковими для банків. Нам шкода, що у вас склалося таке враження про нас. Сподіваємося, воно зміниться на краще, адже ми дбаємо про безпеку коштів наших клієнтів та виконуємо всі нормативні вимоги.
Ми вдячні вам за терпіння і перепрошуємо за незручності. В разі виникнення будь-яких питань, звертайтесь до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot), вона доступна 24/7.