Яскравий приклад непрофесійності
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 18 августа 2025, 8:00
- #
Подайте на банк скаргу до НБУ, або позов до суду…
- +
- 0
-
- fejhoa4123
- 25 августа 2025, 4:17
- #
До суду зазвичай в таких випадках взагалі сенсу нема, там нічого не скажуть.
В НБУ є сенс, щоб просто підперли розгляд ситуації
В НБУ є сенс, щоб просто підперли розгляд ситуації
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 2 октября 2025, 8:14
- #
Надішліть на свій НЕ закритий рахунок 1,34 грн щоб обнулити борг
та вирішіть це питання, або продовжуйте й далі пусте спілкування
та вирішіть це питання, або продовжуйте й далі пусте спілкування
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Альянс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.6 | 49.25 |
| USD | 41.9 | 42.15 |
| Все курсы банка | ||
Декілька місяців тому повністю закрила кредит, але вони примудрилися нарахувати мені неіснуючий борг. Ок, сплатитла 170 грн, сподівалася, що вони за них хоч вітаміни для розвитку роздадуть своїм недолугим операторам, вочевидь, ні.
Маючи оформлену заяву про закриття рахунку і повністю закриту уредитну картку, про що свідчить купа надісланих їм скрінів, вони відмовляються закривати мій рахнунок, пояснюючи це тим, що у мене там висить борг у 1.34 грн (уявляєте «машстаби» «банку?»). Спілкувался з ними протягом тижня телефоном, поштою та у телеграмі, відповідь лише одна, як у папужки «фахівці займаються вашою заявкою».
Питаю про терміни обробки заявок, які повинні бути прописані і повідомлятися клінєтам, оператори напружюуться і дають дебільні вдіповіді «я не знаю», «у нас їх не має», «керівництво заборонило нам їх озвучувати».
Нам шкода, що у вас склалося таке враження про банк. Кожна заявка має встановлений регламент розгляду, і ми дотримуємося цих стандартів для забезпечення якісного виконання роботи.
Впевнені, що ви це чудово розумієте, і бажаємо вам всього найкращого 💙