Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Це не банк, це Кухня

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vladbilyk95 16 марта 2025, 22:45
Отделение по адресу: Черновцы, пл. Центральная, 8
Доброго вечора, ми з України.
Получивши штраф за просрочену страховку я не оплатив його більше місяца.
Відповідно наклали виконавче на мої рахунки, деякі рахунки заморозили деякі ні але в альянсі списали 500 гривень й наклали Мінус по карті -650, Лиш це що в мінус загнали карту це вже порушення! Але то таке!
Саме, далі буде найцікавіше…
Я заходжу в Дію, смониторити чи добалилось зарахування на виконавче (провадження), як з’ясовується ніяких змін немає, я думаю океей, почекаю може до 10 діб.
Прохододить більше двох тижнів,18−19 днів, я дивлюсь, а там нічого не помінялося,
Заходжу в банкінг навіть не думаючи листаю виписку, а там той транзакції яку вони зробили немає зовсім!
ВИПИСКА-це є Документ й його не можна змінити чи переробляти, це докази маніпуляцій з картками.
Ладно я вже дзвоню до них, ледве дозвонився, вона каже на моє питання де чому немає транз. Каже: я не можу дати відповідь технічні роботи, потім через деякий час казали що мені трезвязуватись з виконавцем.
Дзвоню йому (виконавцю) він каже що не було ніяких перерахувань пройшло на цей час вже місяць.
16.03.25 я дзвонив їм 4 рази в промежутках 15 хв, Всі оператори зайняті й навіть не передзвонюють.
Є всі пруфи
Альянс Банк
Ответ банка
28 марта 2025, 17:02
Добрий день!
Розуміємо ваші емоції, тож пояснюємо всю ситуацію та процедуру детальніше.

📌 Перш за все, банк не списує кошти та не перераховує їх виконавчій службі, а лише тимчасово блокує суму на рахунку.

Як усе відбувається?
До банку надійшла постанова про арешт. Щоб дізнатися, хто саме ініціював провадження та який його статус, можна:

1. Дізнатися контактні дані виконавця та номер виконавчого провадження на сайті Міністерства юстиції за посиланням 👉 https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors

Щоб отримати інформацію про суму заборгованості, копію листа про накладення арешту та причини арешту, необхідно звернутися до виконавця провадження.

2. Або в додатку Дія в розділі «Сервіси», пункт «Виконавчі провадження», переглянути актуальну інформацію по виконавчих провадженнях.

Що робити далі?

Після того, як клієнт банку вирішить питання арешту з виконавцем провадження, останній зі своєї сторони направляє до банку постанову про зняття арешту.
Отримавши зазначену постанову про зняття арешту, банк розблоковує суму арешту, і клієнт може в подальшому користуватися коштами.

Спільно з вами сподіваємося, що ця ситуація швидко вирішиться, і ви зможете без проблем продовжити користуватися своїми коштами.

Дякуємо за розуміння!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Альянс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Альянс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 41.1 41.6
Все курсы банка