Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Oksana1970
Oksana1970
Зарегистрирован:
13 марта 2014

Последний раз был на сайте:
13 марта 2023 в 02:49
14 марта 2014, 0:00

Приватбанк, переоформлення депозиту

Доброго дня
Маю не один депозит у Приватбанку.
11.03.2014 звернулася до відділення банку у м. Рівне для переоформлення двох депозитів на інший термін.
Один з шестимісячного на місячний Стандарт
Другий з шестимісячного на трьохмісячний Стандарт
Не розумію складності цієї процедури, адже я не забираю коштів з банку.
В той же день мені не змогли переоформити жоден депозит.
12.03. переоформили перший депозит з шестимісячного на місячний Стандарт.
Сьогодні 13.03.2014 другий депозит ще не переоформлений. Причина — технічна.
До персоналу я не маю жодної претензії. Менеджер телефонує кожного дня, заспокоює, робить все, щоб у мене не було негативного враження про послуги Вашого банку.
Хочу дізнатися причину: чому один депозит вдалося переоформити, а другий -ні? Яким чином можна вирішити це питання?.. Хто за це все відповідає?
Після такої послуги у мене запитання: коли мені прийдеться забирати гроші з депозитів, скільки це буде тривати- місяці чи роки?
Із служби підтримки мені мило зателефонували, сказали що розберуться і перетелефонують, але так і не діждалася.

Получається так: другий депозит закрили, гроші перерахували на карту для виплат, але їх там немає. Новий депозит переоформити не можуть, бо на цій карті немає грошей. Замкнуте коло, по якому я хожу уже три дні і не можу нічого добитися крім одного- чекайте.

Після такого не хочеться користуватися більше послугами Приватбанку

Питання: коли мені повернуть мої кошти?

Просмотров: 757, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться