Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Guslik

Oleg M

0 подписчиков7 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 03:11

Мужской

Киев

сотрудник, гос структура

О себе

автолюбитель

На Минфине с 24 апреля 2014

Заблокировать

клиент всегда прав

Записи

4

10 апреля 2016, 13:51

Ідея Банк незаконно підвищує відсоткита необґрунтовано збільшує сумми в графіку платежів

Я в 2012р. оформив автокредит, але Ідея Банк необґрунтовано збільшував щомісячні платежі. Зокрема з липня 2015р — у розмірі з 1987,97 грн. до 2385,56 грн., а в графі останнього платежу нового графіку значилася сума не 1960,87 грн, а 15313,60 грн.! У відповідь на мої заперечення щодо збільшення суми щомісячного платежу, ПАТ «Ідея Банк» 20.01.2016 повідомив щодо прийняття рішення про повернення відсоткової ставки до її попереднього рівня, але в новому графіку, в графі останнього платежу, значилася сума вже не 1960,87 грн, а 19690,92 грн., тобто на 17730,05 грн . (сімнадцять тисяч сімсот тридцять грн. 05 коп) більше ! Ця сумма була добавлена не в графу відсотки, а в графу Тіло кредита! Я звертався до банку щодо надання мені інформації з цих питань, але Ідея Банк в порушення ст. 56 Закону України «Про банки і банківську діяльність», відмовляється навести обгрунтовані аргументи, згідно з якими він збільшує процентну ставку, відмовляється надати роз’яснення підстав підвищення розмірів процентної ставки та надати формули (математичні залежності) за якими здійснюються підвищення відсоткової ставки та зміна графіку щомісячних платежів. Отже Ідея Банк маніпулюючи термінами «змінна процентна ставка» та «фіксована процентна ставка» вводить своїх клієнтів в оману, збільшує розміри щомісячних платежів, але не надає ці розрахунки для ознайомлення! З цього приводу готуються скарги до Інспекції з питань захисту прав споживачів, до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, а також до Прокуратури України про можливі ознаки шахрайських дій з боку Ідея Банку!

Нет голосов

Комментировать

11 октября 2015, 13:10

жахливе обслуговування та відношення керівництва ІдеяБанку до своїх клієнтів

Повідомляю що ІдеяБанк грубо ігнорує звернення та не надає відповіді на листи та порушує Закони України! Під час надання мені автокредиту та на теперішній час Банку відомо що я військовослужбовець Збройних Сил України — це зазначено в Довідках та листах що надіслані до Банку. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення оборонно-мобілізаційних питань під час проведення мобілізації» від 20.05.2014 № 1275-VII Закон України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» , а саме ст. 14 доповнено пунктом 15 такого змісту: «Військовослужбовцям з початку і до закінчення особливого періоду штрафні санкції, пеня за невиконання зобов’язань перед підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, у тому числі банками, та фізичними особами, а також проценти за користування кредитом не нараховуються ». 18.06.2015 Ідея Банк отримав моє звернення (є підтвердження про вручення рекомендованого повідомлення) щодо ненарахування процентів за користування кредитом , але відповіді на даний час я НЕ ОТРИМАВ! Повторно 31.08.2015 я звернувся до головного офісу Ідея Банку через Київське відділення №12, лист зареєстрований за вх.№2061/3 – але станом на 11.10.2015 ВІДПОВІДІ НЕ ОТРИМАВ! Починаючи з 02.10.2015 я щоденно звертаюсь до відділень Банку та до Центру обслуговування клієнтів за тел.: 0 800 50 20 30 – але оператори повідомляють що «відповідь мені тільки готується»! Через операторів Центру обслуговування клієнтів ІдеяБанку зареєстровані скарги щодо ненадання відповіді – але реакція керівництва ІдеяБанку відсутня! Отже можливо стверджувати про жахливе обслуговування та відношення керівництва ІдеяБанку до своїх клієнтів!! Не раджу нікому мати справу з цим банком!!!

Нет голосов

Комментировать

17 сентября 2015, 02:33

За результатом перевірки ІдеяБанк зобовязали повернути кошти за страхування життя

Під час обслуговування Автокредиту ІдеяБанк неодноразово вимагав від мене погасити заборгованість за нові Догови добровільного страхування мого життя (далі – Договір ДСЖ ) але я зазначені Договори ДСЖ не підписував, а Банк відмовлявся мені їх надати для ознайомлення. Не надання мені для ознайомлення нового Договору СЖ суперечить «Правилам надання банками України інформації споживачу про умови кредитування та сукупну вартість кредиту», затверджені постановою Правління Нацбанку України від 10.05.2007 № 168. З гідно Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07 грудня 2000 р. №2121-ІІІ банкам забороняється вимагати від клієнта придбавати будь-які товари чи послуги від банку або від спорідненої чи пов’язаної особи банку як обов’язкову умову надання банківських послуг. Це означає, що банк-кредитор не має права нав’язувати позичальнику супутні страхові послуги акредитованої в ньому страхової компанії. За результатами перевірки ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ надала відповідь: Враховуючи, що протягом строку дії Кредитного договору Вами не виконувалися взяті на себе зобов'язання, щодо страхування життя, Банк відповідно до умов Кредитного договору щорічно укладав договори добровільного страхування життя Позичальника, а саме: 29.04.2013р. в ПрАТ СК «Уніка життя» на суму 1643,63грн. Дана сума Банком була скасована 05.06.2014р. у повному обсязі, та на даний час Банк не вимагає сплати Позичальником 1643, 63грн.; 08.06.2015р. ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя » на суму 697,65грн., проте даний договір страхування подано на скасування, а сума у розмірі 697,65грн. Буде скасована після повернення коштів ПраТ СК «ПЗУ Україна страхування життя». Сплата вказаної вище суми Банком від Вас не вимагається. Відповідь від страхової з цього питання: Страхова компанія «ПЗУ Україна страхування життя» (далі — Страховик) у відповідь на Ваш Лист Вх. №2460/400 від 21.07.2015 р. повідомляє наступне: У зв'язку із Вашою відмовою від укладання та оплати договору страхування життя, (надалі — Договір) Договір вважається таким, що не був укладений (поновлений). Отже, на сьогоднішній день будь — які правовідносини між Вами і Страховиком відсутні. Отже, робіть висновки про діяльність ІдеяБанк!!!

Нет голосов

Комментировать

15 июля 2014, 00:49

Ідея Банк зобовязали повернути кошти за незаконне страхування життя в СК Уніка Життя!

Щодо вимог від Ідея Банку оплати за Добровільне Страхування Життя, я отримав відповідь від НАЦКОМФІНПОСЛУГ та Інспекції з питань захисту прав споживачів: «Разом з цим, за інформацією ПрАТ «СК «УНІКА Життя», відповідно до пункту 3.1 Договору, термін страхування складає один рік з дати набуття чинності договором. Враховуючи те, що ПрАТ «СК «УНІКА Життя» не було отримано від Вас заяви про продовження строку дії Договору, зазначений договір припинив свою дію .» За інформацією ПрАТ «СК «УНІКА Життя», наданої на вимогу Нацкомфінпослуг, на підставі службової записки ПАТ «Ідея банк» від 30.05.2014 № 16.1.06/101270, страховиком було повернуто кошти за страхування життя 17-ти клієнтам, в тому числі і мені, у зв'язку з « помилково перерахованими коштами »!!!!

Нет голосов

Комментировать


Главная/

Oleg M