Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Київ, пр-т Оболонський, 16

Адреса:
Київ, пр-т Оболонський, 16
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
21 грудня 2023, 5:39
Вчора прийшла у відділення банку вам що на оболонському проспекті метро Мінська для того щоб випустити пластик втраченої універсальної gold картки.
Звернулась до менеджера з питанням так звісно давайте перевипустимо вашу картку. Перед тим як почати я декілька раз задала питання це перевипуск картки, а не закриття і деактивація тобто якщо на номер втраченої картки будуть приходити гроші то вони автоматично переадресуються на перевипущену картку. Менеджер мене запевнила що так. Я неодноразово робила перевипуск карток через страту або через те що банкомат є картку і завжди отримавши перевипущену картку на неї приходили перекази які робились за номером моєї старої картки.
Повернемось до суті.
Менеджер мені зробила нову картку зробила ще картку для виплат і ще одну просто додаткову універсального картку ну на всяк випадок, а запропонувала мені страхування є ліки, а на що я погодилася і зробила страхування здоров’я дітей і на випадок хвороб все чудово і прекрасно за одним але.
Картка яку я хотіла перевипустити і отримати пластик — це картка на яку переводиться моя заробітна плата вона переводиться за номером картки, які з значень на пластику. То то це звичайний переказ з картки на картку за номером картки тому я перепитала декілька разів у менеджера якщо за номером моєї старої картки буде зроблений переказ чи надійдуть гроші на нову так! запевнила вона.
Справа в тім що вчора я якраз мала отримати заробітну плату яку дуже чекала і тому задоволена що все зробила отримала картки страхування оформила пішла собі на роботу чекати аванс.
Всі працівники отримують кошти мені нічого не приходить. Я вирішила спробувати зробити мінімальний переказ з картки а-банка на свою на номер своєї старої картки. Переказ не надійшов я отримала відповідь в банку що неможливо зробити переказ тому що така картка не активна не існує не працює.
ТОБТО!!!
РОЗПОВІДАТИ ЯК Я НАМАГАЛАСЯ ДОДЗВОНИТИСЯ ДО ОПЕРАТОРА ЦЕ ПРОСТО ЖАХ МАЙЖЕ ДВІ ГОДИНИ Я НАМАГАЛАСЯ ПОТРАПИТИ НА ОПЕРАТОРА БАНКУ, А НЕ НА БОТІВ.
Нарешті додзвонилась до оператора розповідає їй свою ситуацію і отримую відповідь щодо побачення телебачення ваша картка закрита деактивована видалена гроші на неї ви не зможете отримати ніяк ніколи.
З разів п’ять, а намагаюсь її пояснити але там тугий ліс внятну відповідь Я не отримую вона торочить як попугай одне й те саме, А потім ще відключилась закінчила розмову тому що я перестала спілкуватися на українській діловій мові. Вибачте яка *** українська ділова мова коли я не можу отримати свої гроші щоб навіть доїхати додому.
Дзвоню свої менеджерці яка мені оформлювала картки і там те саме говорять одним і те самими стандартними фразами вирішення питання ніхто мені не підказав як мені зробити щоб отримати гроші ну тобто я намагаюсь їм пояснити і прошу допоможіть вирішити питання і отримати свої кошти бо в мене навіть на проїзд додому нема. Та де вони торочать стандартними фразами які завчили дуже давно мабуть майже три години я намагалась отримати відповідь на своє питання навіщо мені де актували заблокували і видалили активну нормальну картку якою я хотіла користуватися лише просто перевипустив її на пластик як мені отримати мої гроші які прийшли на цю картку. Відповіді на свої питання Я не отримала гроші теж на зараз дуже чекаю відкриття найближчого відділення банку щоб прийти і побажати всім працівникам доброго ранку!
На те що хтось мені допоможе вирішити моє питання Я навіть не сподіваюсь.
А зараз всім увага питання від гравців як мені отримати кошти які прийшли на картку яку я не просила блокувати видаляти і деактивувати але це зробили!!!
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
21 грудня 2023, 10:06
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Якщо ви очікуєте переказ з картки іншого банку, радимо повідомити відправникові новий номер картки.
В разі якщо відправлення відбувається з картки ПриватБанку за старим номером картки, переказ надходить на нову перевипущену картку.
Дозвольте нам проаналізувати дії співробітників та провести роботу при необхідності.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
3
14 травня 2021, 23:48
14.05.2021 року отримав від товариша переказ з Чехії — 200 євро. В касі не було. Порадили перевести через приват 24 на карту. Карта закінчилась строк дії.
В чаті запитав чи можна відкрити електронну (діджитал) та потім знять чи переказать ці гроші — запевнили все ок.

Зарахував кошти. Добавив свою карту Спорт банк (оксі банк) в приват 24 і думав все добре.
Але ні. Попросили верифікацію. Скинув весь паспорт та код.
Пішов в банкомат знімати — не видає. пише роблему — дзвоніть на 3700. Витратив 15 хвилин часу не відповіли та не перетелефонували взагалі.

Знов в онлайн чаті пробую переказати на свою привязану в приват 24 карту з Оксі бакнку — заблоковано як ризикова операція.

Дійсно? зі своєї на свою карту ризикова???

Скинув близько 30 фото з паспортом. нічого не підійшло типу. іншого методу немає запевнили фахівці.

Висновок одне знущання над клієнтом банку, шахрайські дії, введення в оману. ніякого сервісу. безвідповідальність. зловживання ресурсами які надані як фін.установі.

Пенсію вже не отримую в цьому прихват банку. тепер і всі картки закрию і депозит заберу. Щей скаргу в НБУ направлю!
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
15 травня 2021, 10:15
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
1
12 квітня 2021, 8:36
Моя мама является клиентом привата, имеет соц карту и кредитную карту (долгов нет) Сейчас она находится в больнице, в тяжелом состоянии, нужны средства на лечение, вопрос жизни и смерти в прямом смысле этого слова. Ранее была оформлена ген. доверенность на меня, на ведение всех её дел. Вчера при попытке оплатить товар я узнаю что банк заблокировал карту по неизвестной причине. Что делать я не знаю, это единственные наши средства, готов ли банк взять на себя ответственность за жизнь человека, оставляя его без возможности провести лечение.
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
12 квітня 2021, 10:10
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
2
16 лютого 2021, 17:46
Здравствуйте,
я, как нерезидент Украины с заграничным паспортом Украины, хотел открыть счёт в ПриватБанке, для возможности операций безналичного перечисления денег на него и с него, а также имея кредитную карточку, оплачивания за границей. На что получил ответ в одном из ваших филиалов в Киеве, что не возможно будет другим лицам делать денежный перевод на этот счёт.
Я хотел бы услышать, на сколько эта, данная мне информация, соответствует действительности и как мне открыть такой счёт для элементарных банковских действий.
Заранее спасибо.
Коментарі (5)
Ответ банка
Приватбанк
16 лютого 2021, 18:05
Ви можете оформити картку при наявності документу, що підтверджує законність вашого перебування на території України (паспорт з відкритою візою, міграційну карту, паспорт з відміткою про проходження навчання або працевлаштування).
На картку/рахунок нерезидент не може отримувати платежі по Україні.
Якщо бажаєте самостійно поповнювати картку понад 15 000 грн/на добу — додатково вам необхідно пред´явити джерело походження коштів: ввізна декларація, видатковий документ про зняття вами коштів зі свого рахунку або вкладу, отримання термінового переказу та ін.
1
28 травня 2020, 13:47
Добрый день, у меня есть карта Универсальная, на ней была кредитная линия, совсем не давно у меня ее полностью сняли, да по многим причинам была финансовые проблемы, и из за этого по кредиту не платил много времени, но когда я сам пришел в отделение Банка о просьбе Реструктуризации долга и я готов оплачивать, мне прислали смс что мне отказано и обратитесь через 30 дней снова.

Скажите это как понимать, то есть вы сами выбиваете с должников оплату, а когда должник сам идет к Вам на встречу и готов решить финансовую задолженность Вам это не выгодно?

Обьясните представитель банка, почему я иду к Вам на встречу погасить свой долг а вы нет!!! Или надо пройти бюрократию всю как в 90-х!!!
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
28 травня 2020, 15:03
Добрий день.
На жаль, на поточний момент немає пропозицій реструктуризації для Вас. Рекомендовано погашати заборгованість в повному обсязі.
5
8 жовтня 2019, 21:18
Все просто: мошенники открыли кредит моей картой. Оплата частями на 9000грн. Заметил после списания с карты второго платежа на 3000грн. Когда карта ушла в минус, и я вспомнил что таких платежей у меня нет. Менеджер Привата сказала что такого кредитного договора я не заключал, да и в приложении «оплата частями» платеж не отображен. Карту заблокировали, теперь нужно писать в полицию. Безопасность Привата будет расследовать дело. В истории платежей нашел еще один платеж на 2800грн — якобы транш «оплаты частями из 10 платежей», то есть кредит я взял на 28000грн. Было это в июле. Но менеджер Привата сказал что он не может назвать на какой товар взят кредит, информация закрыта, а откроется ток через 3 дня. Фигассе, че это за секретный платеж, о котором не знает даже банк?!!!
Коментарі (6)
Ответ банка
Приватбанк
9 жовтня 2019, 10:38
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
3
22 липня 2019, 12:47
Месяц назад банк требовал что бы я принес документы в отделение. Сказали что это требование МФУ. Хотя почему то не Альфа не Ощад не требуют документы. То что я военнослужащий и нахожусь в зоне ООС(АТО) и рядом нет отделений, также как и возможности поехать в ближайший город ваш банк не волнует.
Сегодня хотел зайти на приват24. Написали что номер не подтверждён. Всегда был подтверждён, а тут вдруг не подтверждён! Много лет заходил в Приват24, снимал деньги без карты, так как карта утеряна, а тут надо опять подтверждать. Написал в чат, там сказали что надо идти к банкомату, или терминалу и подтверждать потому что он стал не финансовым. На вопрос почему он таковым стал, ответили что возможно клиент банка, который имеет доступ к моему номеру что-то там поменял. Хотя доступ к номеру имею только я. Теперь я не могу пользоваться своими средствами. Не могу кормить свою семью. Это похоже на издевательство. Пожалуйста разберитесь
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
22 липня 2019, 13:33
Добрый день!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Для решения вопроса мы обратились к Вам в личном сообщении.
С уважением, ПриватБанк.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Київ, пр-т Оболонський, 16. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Київ, пр-т Оболонський, 16- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.