Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Pixelman95 19 квітня 2024, 11:54
Відділення за адресою: Рівне, вул. Міцкевича, 32
Завжди вважав ПУМБ одним з найкращих банків, і рекомендував рідним/знайомим.
Активно користувався кредитним лімітом, бо хороші кешбеки на потрібні мені категорії і від магазинів — партнерів.
Ще й у відділенні консультант запропонувала акцію — 5000 грн у розстрочку на 3 місяці без відсотків, одразу ж і оформив.
Але тепер не можу рекомендувати цей банк, точніше ні в якому разі не заводьте сюди власні кошти.
9 квітня зайшов в кабінет — на всіх картках пише «використання обмежено». Зразу написав в чат — сказали дзвонити на гарячу лінію. На гарячій лінії робот каже що витратні операції обмежено в зв’язку з підозрілими діями, зверніться у відділення.
В той же день поїхав у відділення, але нічого добитись не зміг, бо не працювала система.
Консультант вислухала мою проблему, взяла номер телефону і сказала що передзвонить коли запрацює система і їй дадуть відповідь з профільного відділу.
Наступного дня подзвонила і сказала що просять надати пояснення до операції — поповнення карти на 26000 грн.
Це було поповнення в додатку ПУМБ з своєї власної карти іншого банку, про що сказав консультанту.
Вона сказала щоб приїхав у відділення і написав пояснення на листку А4.
У відділенні підказала як написати пояснення — що це було поповнення з власної карти, з власних заощаджень, адже працюю офіційно з 2018 року і можу надати підтверджуючі документи. Консультант сфотографувала це пояснення, скинула «вище» і сказала що я можу йти, набере мене як буде відповідь.
Наступного дня подзвонила і сказала що просять довідку ОК-7, щоб скинув їй на вайбер (це було 12 квітня).
Минув тиждень як скинув довідку, і 10 днів з моменту обмеження — питання досі не вирішене, і немає зворотного зв’язку від банку.
Писав консультанту 16 квітня, відповіла що «як тільки рішення буде, я вас повідомлю».
Прошу представників банку допомогти якнайшвидше вирішити дану ситуацію, адже я навіть комуналку не можу оплатити!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 квітня 2024, 12:12
Вітаємо!

Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Проблема вирішена
lemki 18 квітня 2024, 23:23
в банку є умова по кешбеку, що партнерський кешбек має вищій приорітет над кешбеком банку

купив білети на concert.ua і у мене було обрано кешбек партнерський 3% та кешбек від банку в цій категорії 5%

кешбек партнерський нарахували, бо звісно він не за кошт банку покривається. а кешбек банку не нараховують

хоча більш клієнтоорієнтовано застосовувати найвигідніший кешбек для клієнта, а не партнерський

це в цілому не проблема, але може мене банк почує і зробить для людей, а не для своєї кишені
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 квітня 2024, 9:43
Вітаємо!

Хочемо звернути Вашу увагу, що, відповідно до офіційних правил акції, у випадку здійснення операції при підключеній категорії кешбеку та пропозиції від партнера через платіжний термінал партнера, нарахування кешбеку буде здійснюватися виключно у розмірі та на умовах обраної пропозиції від партнера.
Alexandr Karpov 18 квітня 2024, 17:03
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Воскресенська, 1-Б
Сколько должно быть на карте евро чтобы отправить 100 евро в другой банк при условии что комса 1%?
Как же я был удивлен что правильный ответ вовсе не 101!!!
p. s. мелочь конечно, но очень неприятно!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 квітня 2024, 18:33
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Нагадуємо, що комісія складає лише 1%. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 18 квітня 2024, 21:50
Вітаємо!

На даний момент налаштовані перекази з валютної картки ПУМБ на картки іноземних банків з умовою, що сума переказу з комісією мають бути меншими за суму доступну на рахунку. Таке налаштування зараз через технічні обмеження. Ми взяли в роботу доопрацювання умови, щоб сума переказу з комісією дорівнювали сумі доступній на рахунку. Даний технічний функціонал очікується бути в найближчому оновлені. Вдячні, що Ви звернули на це увагу та поділились враженнями, для нас це важливо!
levchuk2005 16 квітня 2024, 23:30
Добрый день, заблокировали личный кабинет 8 апреля 2024 года, написано обратитесь в ближайшее отделение банка. Я нахожусь за границей, не могу это сделать, ели как нашел способ дозвониться до тех поддержки. Сказали обратиться в отделение либо написать письмо на почту, я написал письмо и указал все данные о себе, все информацию о карте и так далее, спросил как мне разблокировать счет, какая может быть причина блокировки. Да я признаю что торговал USDT, но мой оборот на карте был меньше 30к грн, сумма очень мизерная. В тех поддержке на линии сказали ожидать ответ от дня написания до 7 дней. Но ответа я так и не услышал! на счету было около 1к грн, это сумма не большая, но вы либо оборвите фин договор и дайте вывести средства (принципиально) либо разблокируйте личный кабинет!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 квітня 2024, 9:22
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно розберемось детальніше у ситуації та надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 18 квітня 2024, 9:17
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
MaXcvi 16 квітня 2024, 16:41
Я продавав криптовалюту на біржі, так, як вже хотів вивести власні заощадження. Через два дні після мені приходить блокування. Була подібна ситуація у знайомого. Він просто дізнався по якому ордеру прийшла скарга на картку та після надав всі підтвердження, що він нікого не дурив та отримав ці гроші законним шляхом. Його розблокували за два дні. В моїй ситуації інша проблема. Я дізнався суму та дату скарги, знайшов ордер, надав всі докази (такі ж що надавав знайомий) у відділення. А після від мене просять додаткові докази. Я надаю. Питають чому я не поскаржився в підтримку біржі та не писав заяву в кіберполіцію. Біржа в свою чергу не вірить мені, що мій банк заблокований і просить докази від банку, банк не вважає за потребу такі докази надавати, хоча сам наполягає в зверненні в підтримку біржі. Ну це ще ок, але за кіберполіцію. Навіщо мені скаржитись в кіберполіцію, якщо це не допоможе мені вирішити питання з банком швидше, а тільки додасть клопоту зі скаргою. Там залишились мої кошти та рахунки, а банк підозрює мене в тому, що я в зговорі з шахраєм хоча це не логічно, бо ніхто вигоди ніякої з цього не отримає. Шахрай один і я доказав, що це не я. Питання: чому я досі не маю доступу до банку де знаходяться мої гроші та чому я не можу отримати одразу весь перелік потрібних доказів надавши які можу одразу бути розблокованим?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 квітня 2024, 17:15
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 17 квітня 2024, 11:06
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
AkkermanChange 16 квітня 2024, 15:43
Банк заблокировал счета из-за жалобы на меня клиент другого банка. Пришел в отделение с паспортом, там указали операции которые нужно подтвердить или согласиться на возврат денег отправителю. С возвратом я естественно не согласен, собрал все что только возможно было и даже больше. Скрины ордеров на бирже с этим человеком, имя отправителя платежа соответсвует имени на бирже, также как и мое, пользовался личной картой, квитанции об оплате которые предоставил отправитель, скрины страницы верификации с биржи, где видно что это мой аккаунт, полную видеозапись, с входом в приложение биржи, где видно открытые мною по этим ордерам операции, видно всю историю чата, ответы поддержки биржи и отсутствие ответов контрагента, также отправил свое обращение в киберполицию по этому делу. Но этих подтверждений все еще мало насколько я понимаю, счет до сих пор заблокирован.
Хочу сказать спасибо местной сотруднице ПУМБ в городе Белгород-Днестровский, за вежливое общение и старание помочь в этой ситуации.
Но сотрудники службы безопасности банка, которым всех предоставленных доказательств все еще мало это что-то с чем-то, я уже даже и незнаю что еще вам предоставить.
Могу дать вам доступ к своей учетной записи биржи, зайдите посмотрите, и наконец то разблокируйте мой счет.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 квітня 2024, 16:18
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та все ретельно перевірити. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 17 квітня 2024, 11:00
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Полезный комментарий
AkkermanChange 17 квітня 2024, 11:07
Спасибо что наконец то разобрались в проблеме, получил доступ к приложению и счетам.
Dissaid 15 квітня 2024, 20:33
Був запит від банку про необхідність надання документів про підтвердження походження коштів. Документи одразу відправив, надали відповідь, що банк їх отримав і відповідь нададуть впродовж 10 днів
Пошту перевіряв три рази на день, кожного дня. Відповіді так і не надали! Інших документів не запитували! Всі рахунки заблокували! На гарячій лінії тільки прийняли заявку, так ніхто не відповідає не на пошту, ні дзвінків від банка немає!
В онлайн підтримку теж звертався, теж тільки прийняли заявку, теж знов чекайте 5−10 або 30 днів!
Телефонів цього відділу немає, тільки електронна пошта
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 квітня 2024, 10:28
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася. Надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 16 квітня 2024, 12:54
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Катерина Недосєка 15 квітня 2024, 11:04
11 березня знімала гроші в банкоматі приват банку мені їх банкомат не видав але списав в банку ПУМБ мені сказали чекати пару днів пройшло пару днів грошей немає потім 18 березня на мій рахунок прийшло що гроші у мене на рахунку але заблоковані тобто вже до приват банку немає питань тут я подзвонила на гарячу лінію мені сказали чекати тиждень їх розблокують пройшов тиждень знову дзвоню кажуть 3 дні потім після 3 днів знову дзвоню і так продовжується до сих пір до 17 сказали мають прийти подзвонила вони сказали що може і не 17 квітня прийду може пізніше судячі з коментарів про цей банк вони взагалі не повертають гроші ці гроші мали піти на лікування, а я чекаю місяць і по їхньому ще буду чекати
Підкажіть будь-ласка куди можна звернутися аби написати заяву на шахраїв
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 квітня 2024, 11:28
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Бажаємо детальніше розібратися в даній ситуації. Хочемо зазначити, що при поверненні кошти блокуються на певний час. Ми детально перевіримо причину та терміни блокування. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 15 квітня 2024, 13:15

Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
8293288360 12 квітня 2024, 23:12
Людину знайшов на сайті найму фрілансерів freelancehunt. Він написав відразу в телеграм. Там домовились за роботи, попросив надіслати гроші на карту. Після отримання написав, що може не відповідати бо в укритті, а потім видалив чат з телеграму. Допоможіть знайти особу
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 квітня 2024, 9:07
Вітаємо!

Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
hryandrii92 12 квітня 2024, 15:57
Коментар банку: ПУМБ встановив обмеження на покупку криптовалюти задля убезпечення клієнтів від можливих шахрайських дій.

Те що Revolut не дає українським податковим резидентам купляти криптовалюту вони напевно не знають.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 квітня 2024, 17:38
Вітаємо!

Шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком
Полезный комментарий
PUMB 15 квітня 2024, 15:51
Вітаємо!

З 21 квітня 2022 року НБУ запровадив фінансові обмеження для квазі-кеш операцій та міжнародних P2P-переказів фізосіб. Заборонено купувати з гривневих банківських рахунків криптовалюту, поповнювати брокерські рахунки та робити перекази на електронні гаманці.

Вдячні за розуміння!
Svetlana2024202 12 квітня 2024, 14:23
Я поклала депозит в цей найгірший банк, про що тепер жалкую. На наступний день мені прийшло письмо, що треба надіслати документи про походження коштів. Документи були відразу надіслані, мені прийшла відповідь, що все гаразд. Але через тиждень всі мої кошти, включая картки були заблоковані. Мені ніхто не відповідає, в чаті тільки відписка, що вони займаються цим питанням. Я вже не розумію, це якийсь злий жарт або що??? На якій підставі мої кошти заблоковані??
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 квітня 2024, 15:39
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. На жаль за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації та обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь після проведення перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 16 квітня 2024, 8:51
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Sofikry1 10 квітня 2024, 12:08
Всем доброго времени суток. Хотелось бы поделиться своим личным опытом работы с этим банком. Увы мой опыт негативный, об этом банке как и о технической поддержки.
Месяц назад пумб заблокировал мою карту, на карте отображается -777 сразу же на следующий день после блокировки, я обратилась в банк, на что мне сотрудники банка ответили то что увы мы не знаем причину блокировки придите завтра, на следующий день сотрудник банка мне заявляет то что мне нужно предъявить квитанцию или какую-либо информацию о платежи на сумму 9000 грн. Я предоставила все имеющиеся у меня информация. (диалог с отправителям средств pdf)
Через день, сотрудники сказали данный информация не подходит и мы хотим разорвать с вами деловые отношения, для того чтобы забрать свои деньги придите пожалуйста в понедельник. В понедельник мне в Viber приходит сообщение о том что пумб прекращает со мной Деловые отношения. Но самое интересное началось не тут, а началось тогда когда через день приходит сообщение о том что мои документы прошли проверку и банк разблокировал мою карту. Я сразу же зашла в приложение и попыталась перевести свои средства, у меня не получилось, но зато снять на другую карту банк у меня получилось ну не всю сумму, а именно 19999 грн. после этого мою карту заблокировали с суммой 11800 грн. и выбило уже ошибка 999. Хотелось бы отметить То что в данном банке сотрудники ничего не знают, технической поддержки онлайн нормальный нет так как если у тебя заблокированный доступ до личного кабинета ты не можешь обратиться напрямую в техническую поддержку, ну, а на горячей линии ничего не могут сказать, так как они ничего не знают. Сейчас такое время, в стране война, и лишний раз из дома выходить бывает порой опасно.
Но Пумбу видимо на это всё равно, у них такое отношение клиентам.)
ПУМБ
Відповідь банку
10 квітня 2024, 12:52
Вітаємо!

Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком
Полезный комментарий
PUMB 12 квітня 2024, 14:32
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Uriy Neo 10 квітня 2024, 8:49
Всё было нормально до момента когда заблокировали! Прийдите с паспортом. Ладно. А на ходился вообще в другом городе. Пришёл, говорю что за дичь у вас творится. Мне и говорят, типа перевод не такой какой-то. 13$ (530грн) из кэшбэка вызвали подозрения??? Я и говорю-Если там тупицы за такой микроперевод прицепились и не знают что такое кэшбэк от Lety shops для покупок с Aliexpress то какие они к черту специалисты??? Мне предложили ВЕРНУТЬ ОБРАТНО перевод??? Как вы себе это представляете??? Если что-то не понравилось то банк должен был ЗАБЛОКИРОВАТЬ поступление средств! Не так ли?! Мне больше делать нечего отделения посещать ваши. Или вы думаете мало других банков которые готовы сотрудничать с новым клиентом. Людям читаю и за крипту блокируют. Это напомнило совок где обмен валюты карался сроком, смешно сегодня слышать не правда ли… Ваша задача делать переводы, а не рассказывать мне байки про подозрительные транзакции. Подозрительные они могут быть если отправить 80−100 тысяч гривен, но не 500 грн!!! Что такое Lety shops — «» «О нас
Smarty.Sale — это сервис позволяющий экономить на интернет-покупках. Получать скидки и возвращать часть денег за совершенные покупки. В данный момент с нами сотрудничает более 2200 магазинов абсолютно разной тематики, с доставкой и охватом практически всех регионов в масштабах планеты.»« »
Как вы себе представляете их вернуть обратно??? Это МОИ 500 ГРН И Я НЕ СОБИРАЮСЬ ИХ ТЕРЯТЬ!!! Мы можем иначе решить вопрос. Там на карте минус 1500 грн, кабинет заблокирован. Я чтобы не терять мои 500 грн оставляю всё как есть и выбрасываю в мусор ваши карты. У меня нет имущества, нет других счетов украинских банков, нет автомобиля, нет жилья. Вас устраивает такой вариант???
ПУМБ
Відповідь банку
10 квітня 2024, 9:15
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 10 квітня 2024, 15:51
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Brivas 8 квітня 2024, 20:06
Я такого беззакония еще не видела.
Банк заблокировал мой счет и все деньги на нем.
Мы с моим мужем продали криптовалюту в интернете. За нее получили деньги на карту. После чего карту заблокировали и сказали идти в банк.
В банке сказали, что отправитель пожаловался на то, что платеж мошеннический и поэтому заблокировали карту и деньги на ней.
Ну думаю «ладно, такое бывает. Люди разные бывают и сейчас в такое время живем»
Банк попросил предоставить все доказательства того, что платеж был настоящим и я действительно продала криптовалюту.
Я предоставила банку скриншоты переписки, скриншоты транзакций, скриншоты биржи.
И через пару дней банк сказал, что он мне не вернет мои деньги, потому что аккаунт биржи был не мой, а моего мужа.
Банк попросил свидетельство о браке, но увы. Мы в гражданском браке. В доказательство гражданского брака я предоставила свои соц сети с давней историей фото, семейные мед страховки, которые он оплачивал, мои счета, которые он оплатил.
И что вы думаете???
«Банк отказал без рассмотра дополнительных аргументов от клиента»
ДА ЭТО КАКОЕ-ТО БЕЗУМИЕ!!!
И ладно бы вопрос был 1000грн.
НЕТ!!!

Вопрос 38000грн
38 тысяч банк заблокировал и хочет украсть у меня

Консультант сказал попробовать написать заявление в киберполицию. Я написала. Но и это не дало результатов. Банк сказал «либо вы соглашаетесь с тем что Вы мошенница и мы отправляем заявителю деньги и Ваш счет будет разблокирован, либо Вы отказываетесь возвращать и тогда мы заблокируем Ваш счет и вернем сами человеку деньги»
Это меня просто вводит в ступор. Где справедливость?
Заявление в полицию написали, в банк его тоже отправили. Никто не идет на контакт. В отделении говорят «обратитесь еще на горячую линию вот на эту почту» на почте отвечают «обратитесь в отделение банка»
Я не знаю, что мне делать. Обращаются с клиентами, как со скотами, у которых нет прав совсем!!!
Не рекомендую сотрудничать с этим банком. Любой человек может Вас обмануть и банк будет ему содействовать!
ЭТО ПРОСТО УЖАС!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 квітня 2024, 9:10
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 12 квітня 2024, 9:15
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Lils22 8 квітня 2024, 16:58
Поповнення коштів через термінал, Київ, відділення 7, Шептицького, 4.
Термінал для поповнення коштів розміщено таким чином, що вся черга в касу банку, всі, хто знаходиться у відділенні, бачить всі ваші персональні дані — телефон, повний номер картки, ПІБ, суму. Половина персональних даних продовжує знаходитися на великому екрані поки ви не поповните всю суму. Всі будуть знати ваші ПІБ, номер телефону, всі ваші дані хто стоїть в черзі в касу.
Знайома вже зверталась на гарячу лінію з цього приводу ще місяць тому. Результату нема. Розвернути його так, щоб захистити персональні дані клієнтів у відділенні і не думають. Хоча це дуже просто — розвернути хоча б боком до черги. Отак банк ПУМБ захищає персональні дані клієнтів і піклується про їх безпеку. Мабуть, треба звертатися далі з приводу захисту ПД в цьому банку.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 квітня 2024, 9:06
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Полезный комментарий
PUMB 16 квітня 2024, 15:21
Вітаємо!

Ми детально перевірили Ваш відгук щодо розташування терміналу та бажаємо прислухатись до порад задля безпеки та комфорту наших клієнтів. Було пропрацьовано зміни в плануванні відділення, тому найближчим часом термінал перенесемо для більшого захисту персональних даних.
Des87 6 квітня 2024, 9:05
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
При актуалізації анкетних даних в Банку мені сказали, що потрібно зробити фото з паспортом.

На мою думку, така додаткова форма ідентифікації клієнта, яка може Банком аргументуватись, мовляв для безпеки, для клієнта несе високі безпекові ризики.

В разі відмови від фото з паспортом, чи припиняє Банк співробітництво, закриває рахунки, припиняє надавати послуги і т.п.

Чи існує альтернатива фото с паспортом?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 квітня 2024, 10:36
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись у ситуації детальніше, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення нашої перевірки ми обов'язково повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
olegoo 5 квітня 2024, 15:42
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 28
Банкомат не выдал деньги, а банк деньги со счета снял.Обратился в отделение банка, там мне сказал работник, что деньги через неделю вернутся на счёт.Через неделю деньги не пришли.Написал заявление.Другой работник банка заявление принял и сказала, что деньги будут через 30 дней.Прошло 30 дней денег нет.Пошел сегодня в отделение, говорит деньги будут через 45 дней.Что скажет через 45 дней? Некомпетентность полная.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 квітня 2024, 16:55
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. На жаль, інформації у відгуку недостатньо для проведення детальної перевірки, тому ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення всіх деталей.
Полезный комментарий
PUMB 8 квітня 2024, 15:56

Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Twofeet 5 квітня 2024, 11:00
Одна чмоня на імʼя Снежа виманює гроші в соц мережах і на сайтах знайомств
ПУМБ
Відповідь банку
5 квітня 2024, 11:49
Вітаємо!

Номер карти який Ви вказали в зверненні, не є картою нашого банку. Ми рекомендуємо Вам звернутись до банку-емітента карти, аби фахівці мали змогу оперативно вжити необхідних заходів. Також, радимо звернутись до Кіберполіції України для подання заяви про шахрайство.
artee 5 квітня 2024, 10:20
Вже 5-й день повний ігнор і від корпоративних менеджерів, і від гарячої лінії, і від телеграм-вайбер звернень. Єдине що в цьому банку добре працює — то це каса на внесення платежів.
Таке враження що для пумба клієнтів не існує.
ПУМБ
Відповідь банку
5 квітня 2024, 11:30
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 16 квітня 2024, 16:33
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oldman1 4 квітня 2024, 13:22
Відгук не про банк, але про шайрайство. Власник картки 5355 2802 1791 5410 (ПУМБ) є шахраєм, який обманює продавців нерухомості. Просить перекинути гроші ніби то за підготовку документів.
ПУМБ
Відповідь банку
4 квітня 2024, 14:32
Вітаємо!

Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.3 42.9
PLN 9.4 9.9
USD 39.4 39.9
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.3 42.9
PLN 9.4 9.9
USD 39.4 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про ПУМБ, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.