Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
krv77 31 січня 2024, 13:59
Just now I called support, half an hour ago. They called back in 5 seconds, went through the bot to the operator quickly.
The operator immediately answered the question, fully satisfying my information requests.
I wish I had asked for the operator’s name or number to say thank you personally. So I’ll just say thank you to all the first line of support.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 січня 2024, 14:03
Hello!

We sincerely thank you for your feedback, we are always glad to receive such kind words!

If you have any questions in the future, please contact us, we are always ready to help.

With respect and care,
@RaifHelp
Артем Колос 30 січня 2024, 10:02
Виконавча служба закрила провадження 24.01.2024. Всі інші банки зняли арешт в той же день. Аваль посилаюсичь на те що не отримав постанову про зняття арешту відмовився знімати арешт, хоча виконавець надіслав повідомлення в банк 24.01.2014. На даний момент рахунки досі заблоковані. Дивно бачити таке відношення до клієнта який спвпрацює вашим банком більше 6 років. Нажаль продовжувати співпрацю немає ніякого бажання
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 січня 2024, 10:11
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка.
Відповідно до чинного законодавства України Банк обмежує доступ до грошей на арештованих рахунках лише після отримання виконавчого впровадження від виконавчої служби.
Для того щоб знову користуватися коштами необхідно вирішити питання з виконавчою службою та отримати постанову про зняття арешту.
Ящо на поточний момент документ не надходив в Райф варто звернутися до органу державної виконавчої служби, приватного виконавця, який наклав арешт.
При отриманні такого запиту Банк опрацьовує документ до 2-х робочих днів.
Додатково, ми б хотіли допомогти та перевірити інформацію, просимо написати у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 січня 2024, 18:18
Дякуємо за очікування та можливість розібратися. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що ситуацію було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Artishok2020 26 січня 2024, 18:42
Я клієнт Райффайзен банку. Отримую заробітну плату. Я звичайний робітник який працює майже за мінімальну зарплату. 7500 грн. Банк зі своєї сторони бачить мої надходження та витрати. І має совість постійно набридати та спамити своїми пропозиціями депозиту. Що це таке? Який депозит при мінімалці? Також учать у так званих акціях. Зроби 5 платежів по 1000 грн і виграй пилосос чи путівку в Карпати. Вибачте, кому Ви це відправляєте? Людині яка працює за мінімалку і Вам здійснить 5 платежів майже на всю ЗП? Людина яка має гарний дохід тільки має можливість участі у Ваших акціях. І вона тей пилосос спроможна сама купити. А ви їм ще даруєте. Я вважаю що запрошення на розміщення депозиту чи участь в акціях банк має направляти тільки заможним людям, а не біднякам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 січня 2024, 18:50
Вітаємо!

Дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.

Про актуальні пропозиції та акції ми інформуємо всіх клієнтів банку. Брати участь в цих акціях, відкривати депозит чи ні — це Ваше рішення. Дані пропозиції добровільні і банк не змушує брати участь в них.

Ми б хотіли допомогти із вирішенням даного питання, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
allyawey 26 січня 2024, 12:29
В період з 01.10 по 15.11 здійснював виведення особистих коштів з біржі Binance. Так як безпосередньо виводити напряму на картку не можна, використовував P2P сервіс, з метою придбання автомобіля. Після виведення коштів на суму близько 500 тис грн, рахунок було заблоковано, після цього день в день включно до сьогоднішнього дня велася бесіда з підтримкою банку, а саме з Пилипенко Євгенією — «провідним економістом», який це провідний економіст якщо не розуміє елементарних речей, мені доводилось за ці 2,5 місяці пояснювати функціонал біржі, надавати мільйон непотрібних документів, пояснень, фото. Після підтвердження доходів на цю суму, банк зацікавився звідки в мене кошти на депозит зовсім в іншому банку. Хоча яке відношення Райфайзен має відношення до інших банків. Як я зрозумів суть цього моніторингу чисто затягування процесу, щоб клієнту набридло і він просто розірвав відносини. Але мені це не підходить, я банку пояснював що я військовослужбовець і мені на цей банк надходить заробітна плата. І я вже майже 3 місяці без заробітньої плати. Прошу керівництво банку розібратися в даній ситуації.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 січня 2024, 12:36
Добрий день!

Ми вдячні, що Ви обираєте Райф як Банк для обслуговування. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Крім цього, хочемо звернути Вашу увагу на те, що згідно Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ Райффайзен Банк, стаття 4, пункт 4.1.1:. Банк не здійснює встановлення ділових відносин та/або не підтримує ділові відносини з клієнтами, діяльність яких пов’язана з постачанням послуг щодо віртуальних активів, в тому числі здійснення переказів та платежів у віртуальних активах та/або платежів пов’язаних з віртуальними активами.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 січня 2024, 16:01
Добрий день!
Дякуємо за очікування та можливість розібратися. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що питаня врегульовано та надано всі можливі варіанти. Якщо у майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
ant2013 24 січня 2024, 12:22
21 січня я отримав від Банка лист про припинення ділових відносин, точний зміст якого на форумі вже наводили. В той самий день я надав відповіді на запитання, що містилися у листі, разом з необхідними документами. Після трьох тижнів очікування відповіді від Банка, я звернувся зі скаргою в НБУ, де описав свою ситуацію, а ще через три дні отримав новий лист від Банка такого змісту.
Шановний … Дякуємо за надані документи. Однак, отримана інформація не покриває усіх з перелічених у листі про припинення ділових відносин питань, а саме:
• Надати виписку з рахунку в іншому банку на який надходять заробітна плата/пенсія за період з 21.09.2023−13.12.2023.Надана виписка має розкривати інформацію щодо «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу», містити дату здійснення транзакції та ідентифікаційні дані власника рахунку. Також виписка повинна містити факт зняття готівкових коштів в сумі, яка відповідає внесенню готівкових коштів на рахунок РайффайзенБанк.
• Надати роз’яснення, щодо економічної доцільності внесення коштів готівкою через АТМ та в подальшому перерахування в інші банки.
• Згідно наданої довідки ОК5 та ОК7 дохід за 2023рік склав 163тис.грн, а готівково було внесено 184тис.грн, просимо надати пояснення та підтвердження походження коштів внесених на рахунок банку та розкрити наявність додаткових джерел фінансування необхідних для задоволення життєвих потреб.

Прошу офіційного представника Банку надати відповіді на такі запитання.
1. Наскільки коректною (раціональною) є вимога, яка міститься у першому пункті листа від Банку? Адже зрозуміло, що у Клієнта на вказаний момент могли бути власні заощадження, що він міг отримувати та знімати кошти, які надходили і з інших джерел (наприклад, після закінчення депозиту, як в моєму випадку) або просто перераховувати заробітну плату/пенсію в інший банк і вже там знімати кошти.
2. Чому Банк вимагає пояснень «економічної доцільності» від особи, яка не займається підприємницькою діяльністю, про що я писав у попердньому листі? Я просто переказував кошти між власними рахунками з подальшим відкриттям депозиту або валютообміну, і мені зручніше було внести кошти в АТМ одного банку і потім переказати їх в інший, ніж відвідувати обидва банка. Зрозуміло, що обираючи між двома банками, я обрав той, який розташований ближче до мене і має зону 24/7. Але ці прості логічні пояснення, на думку Банку, не вкладаються в поняття «економічної доцільності».
3. В попередньому листі від Банка не було вказано, що для розрахунку доходів Клієнта беруться дані тільки за 2023 р. Тому я надав довідки ОК5/ОК7, де було вказано мої доходи за попередні роки, а такоє дев’ять місяців 2023 р. Після останнього листа я надав необхідні документи, але Банк представив ситуацію так, що саме я не надав одразу повну інформацію, що призвело до черговоі ітерації запитів/відповідей і затягування процесу.
Відповіді на свій останній лист я чекаю вже тиждень, а мої рахунки залишаються заблокованими більше місяця. Я розумію, що конкретних термінів розгляду подібних справ не існує, і відповідно Банк законодавчих норм не порушив. Але такі дії Банку не мають нчіого спіьлного ані з так званою клієнтоорієнтованістю, ані просто зі здоровим глауздом. Вважаю, що всім постраждалим (а їх багато навіть тут на форумі) необхідно звертатися зі скаргами до НБУ, щоб він звернув увагу на необхідність законодавчо врегулювати відносини між Банком та Клієнтом у сфері фінмоніторингу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 січня 2024, 12:23
Доброго дня!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 січня 2024, 12:33

Добрий день!

Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Відповідно до ст. 11 Закону 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» «6. Суб'єкт первинного фінансового моніторингу має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов’язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання таким суб'єктом первинного фінансового моніторингу інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії.»
Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації і спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за Ваш зворотній зв’язок, для нас це дуже важливо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вячеслав Русаловский 21 січня 2024, 15:28
За операції поповнення свого рахунку з подальшою покупкою
Облігацій внутрішніх державних позик, Міністерство фінансів Україн Банк заблокував рахунки.
Сума становитиме 50% місячного доходу.
Банк щоразу запитує нові документи. Думає над кожним 4−5 днів, далі запитує нові документи.

Так за весь час було надано документи
-документи, що підтверджують мету здійснених операції
— довідка з ДПС Про нарахований дохід і нараховані податки
— ОК-05
— ОК-07
— Виписка із зарплатного рахунку
— Довідка про доходи
— Податкова декларація за 2023 рік
— Квитанція № 2 до Декларація за 2023 рік
— Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом
— Довідка про нараховану заробітну плату та утримані податкі найманого сторудника
— Довідка ДПС про сплату податків
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 січня 2024, 15:32
Добрий день!

Ми вдячні, що Ви обираєте Райф як Банк для обслуговування. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 січня 2024, 18:07
Ваше питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Руслан Саенко 21 січня 2024, 9:34
Недавно поступило письмо от банка:
Шановний клієнте, вимушені повідомити про припинення ділових відносин. Для можливості подальшої співпраці просимо:
надати пояснення з докладним описом змісту та мети проведених прибуткових та видаткових операцій за період 19.10.2023−10.01.2024, а саме:
-документи, що підтверджують мету здійснених операції;
-документи, що підтверджують фінансовий стан у обсягах, відповідних сумам проведених прибуткових операцій по рахунку (довідка з місця роботи, декларація,
довідка з ДФС, ОК-05/ОК-07, виписки з рахунків інших банків);
-розкрити суть майбутніх операцій (періодичність, орієнтовна сума в міс., контрагенти);
-актуалізувати дані та оновити опитувальник, в т. ч. джерела походження коштів та фінансовий стан.
Документи можуть бути сформовані через застосунок Дія або мобільні застосунки обслуговуючих банків.
Відповіді необхідно надіслати на E-mail raif.help@raiffeisen.ua.
У разі не надання запитуваної інформації радимо звернутися до відділення для закриття рахунків.
Ваш Райф.
У меня были сбережения в других банках на депозитах. Я объясняю, что свои личные средства переводил в размере до 50000 гривен в месяц с других банков со своих личных счетов на ваш банк и покупал доллар. Они требуют происхождение денег. Я говорю, что эти деньги ещё у вас год назад доллары забирал с депозитов, менял на гривны и ложил в другие банки на депозит в гривне. Сейчас решил обратно купить доллары через ваш банк. В итоге заблокировали счёт и говорят приходите расторгайте счёт.
Это что, получается клиенты для них 0.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 січня 2024, 9:40
Добрий день!

Нам щиро прикро, що ми могли призвести Вас до негативних вражень та думок про Райф. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання. Маємо намір не залишити Ваш відгук осторонь та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), адже дуже хочемо провести з Вами комунікацію і надати пояснення.
Чекаємо на зворотній зв’язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 січня 2024, 18:07
Ваше питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 січня 2024, 17:01
Добрий день!

Дякуємо за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
volodimir290 20 січня 2024, 11:48
Коваленко Володимир Олегович…кожен місяць прохожу якийсь «квест» з оплатою комунальних платежів.то зникають шаблони.то відхилили оплату бо вказана не вся сума.хоча є пункт сплачую конкретну суму.цю шалену оплату за опалення ділим з дочкою.вона живе окремо (співвласниця).завжди оплачував саме так.дуже злий і не добрий
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 січня 2024, 11:54
Добрий день!

Ми дуже засмучені, що ця проблема вплинула на Ваше враження про додаток та в цілому про Банк. Ми б хотіли допомогти із вирішенням, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону, або ідентифікаційний код). Очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 січня 2024, 11:58
Ваше питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 січня 2024, 16:39
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
dvirltd 20 січня 2024, 9:25
За весь період 2023 року па карті Райффайзен Банк провела лише шість операцій (жовтень -грудень місяці), по дві операції щомісячно: поповнення карти в банкоматі банку готівкою на 50000грн., та купівля On-line валюти, в цих межах.Загальна сума операцій за рік становить 150000грн. Ніяких інших операцій не проводилось. Фінмоніторингу це не сподобалось, заблокував карту, з вимогою надати підтверджуючі документи. З вересня 2023р. зареєстрована ФОПом, з використання ПРРО, зареєстрованого в ДПІ. Декларація про доходи за 2023рік, зареєстрована в ДПІ, та доходи становлять більше 1 мільйона гривень. Згідно КВЕДа всі
умови витримані. Всі ці, та інші документи їм представлено.Але моніторингу Райффайзен Банк цього мало. Вони вимагають надати договори володіння нерухомістю, автотранспортом, обладнанням, назвати основних контрагентів, партнерів, з якими ведеться та заплановано співпрацю (назва, код ЄДРПОУ/ІПН), надати офіційний лист з докладним описом змісту господарської діяльності. І ЦЕ ВСЕ ЗА 150000 В РІК??? «Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ» — назвіть мені, в чому було порушення вимоги чинного законодавства та постанови НБУ? Я вже більше місяця відправляю документи, які, мабуть, ніхто не читає.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 січня 2024, 9:34
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

З радістю допоможемо Вам з вирішенням. Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме Вашу ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на комунікацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Barsel 18 січня 2024, 19:13
Відділення за адресою: Львів, пл. Галицька, 14
Гаряча лінія банку створена для хамства, брехні, ненависті в суспільства клієнт для них це сміття, ніякого моніторингу розмов не існує суцільний фейк, з 03.01.2024 року не можуть розглянути дві скарги, дзвони не дзвони їхня ненависть до людини тільки збільшується, вам ніколи ні в чому там не поможуть суцільна брехня!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 січня 2024, 19:18
Добрий вечір!
Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження та відгук для нас є дуже неочікуваним.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо негайно розібратися у ситуації та детальніше проаналізувати звернення.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 січня 2024, 20:08
Дякуємо за очікування. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 січня 2024, 13:26
Добрий день!
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
k9036399999 17 січня 2024, 13:28
Відділення за адресою: Київ, пр-т Героїв Сталінграда, 24
Пьяные сотрудники Киевского отделения (Рождество) и совершенная ими ошибка повлекшая для меня ущерб, это только цветочки. Вместо того чтобы немедленно провести проверку по обращению, алкоголь в крови месяц ждать не будет, банк в отместку стал проверять законность зачисленных денег, при том что все документы легальности дохода мной представлены. Проверка превратилась в квест. Запросы на документы шли с трех адресов без подписи ФИО и должности. Каждое письмо новая установка. Я юрист и журналист, мне все стало понятно с первых минут. Ответы в он лайн чате на просьбу зарегистрировать жалобу проигнорированы. Админы в ФБ, на просьбы довести до информации руководства чрезвычайную ситуацию вежливо посылают…Я провел свое неглубокое исследование и установил доподлинно, это банк фейк. В Украине нет даже руководителя который мог бы решать конфликтные вопросы. Все он-лайн. Колл-центр, юристы, менеджмент заграницей, в Украине бестолковые операционисты, причем в моем случае, начальник отделения глупее своих подчиненных. За что ее взяли на работу я расскажу в одном из специально посвященных этому учреждению репортажей. Кино будет веселое, детектив с полицией и прочими атрибутами этого жанра. (на канале «Народный журналист») Ранее банкомат «съел» и не подавился 10 тыс гривен. Просьбу провести инкассацию в мою присутствие отказали, а после сообщили все нормально лишних денег нет. И ещё одна история. от отказывались выплатить перевод WesternUnion сразу ссылаюсь на постановление Нацбанка по ежедневной выплате не более 2500. Естественно это незаконно поскольку за быстрый перевод мы платим деньги. В итоге на следующий день они выплатили всю сумму, но в чем тогда смысл быстро перевода? В Союзе ещё несколькими журналистами и гражданами мы организовали наблюдения за деятельностью этой конторы и будем у вам рассказывать чтобы впоследствии вы не остались без денег. Сегодня такая вероятность у клиентов банка выше 90%. Потому что в Киеве как я уже сказал никого нет девочки поднимутся и уйдут с ноутбуками помещение арендованные, прощайте ваши денежки. Ждите серию репортажей об этих жуликах.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 січня 2024, 13:30
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 січня 2024, 13:50
Вдячні за очікування та терпіння!
Будемо відвертими нам надзвичайно сумно, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо Ваше бажання вирішити питання в найкоротший термін та наразі запит знаходиться в роботі у менеджера, ми зі свого боку передали інформацію щодо повторного звернення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
51210319 12 січня 2024, 15:10
Доброго дня вам, родич літня людина не отримав пенсію на картку Райф. Планована дата була у 10 их числах, а ще немає виплати. В чому проблема може бути?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 січня 2024, 15:17
Добрий день!
Згодні, що ситуація неприємна та розуміємо наскільки важливі для власника рахунку ці кошти.
Запевняю Вас, що кошти зараховуються на рахунок відразу після того, як вони надходять до банку або не пізніше наступного робочого дня після отримання фінансування від державних органів, швидкість остаточного зарахування залежить від кількості таких зарахувань, бо система опрацьовує їх по черзі.
Пи цьому, власник рахунку може з легкістю перевіряти актуальний баланс в Райффайзен Онлайн або просто очікувати смс про зарахування.
Якщо смс-інформування не підключено та доступ у Райффайзен Онлайн відсутній то, радимо здійснювати перевірку балансу у голосовому меню за дзвінком в Інформаційний центр (0800 500 500).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Binancik 12 січня 2024, 9:57
Отримав листа по пошту, щоб надав документи.
Сьогодні надав.
Прошу Вас поновити обслуговування мене як клієнта.
Буду використовувати картку, лише для побутових операцій, які не мають високого ризику для банка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 січня 2024, 10:03
Добрий день!
Ми цінуємо, що Ви обираєте Райф як пріоритетний Банк для обслуговування.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
На жаль, з Вашого відгуку незрозуміла суть звернення. Якщо рахунок було заблоковано та Вами надано документи, щодо джерел походження коштів радимо, будь ласка, очікувати на аналізу та перевірку. По результату Ви отримаєте відповідь від Банку.
Якщо питання в іншому, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення з детальним описом ситуації із вказанням даних (контактного номеру або ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 січня 2024, 17:33
Добрий день!
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, шо з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення. Якщо будуть виникати питання в майбутньому, ми завжди готові надати всю необхідну інформацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
denma 11 січня 2024, 21:41
Допоможіть повернути 5000 грн, які 11.01.2024 р. десь о 16.00 взяв термінал в м. Черкаси у відділенні банку бульв. Шевченка 246 не дав чек і не зарахував гроші на рахунок.
Свідки є, бо попрохала допомоги в охоронця відділення, оскільки в такий спосіб вперше поповнювала рахунок.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 січня 2024, 9:02
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам відверто прикро, що виникла у Вас така ситуація та навіть не можемо уявити Ваші емоції. Від імені Банку приносимо свої щирі вибачення за доставлені незручності. Хочемо зазначити, що банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись або не обробити запит в непідходящий момент.
Для розгляду питання, прохання, негайно зареєстувати заявку на спірну транзакцію за зверненням в «Чат» Райффайзен Онлайн або за дзвінком в Інформаційний центр (0800 500 500) наші оператори зафіксують все оперативно.
Ми 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти.
На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, але всі запити ми розглядаємо індивідуально та запеняємо, що до кожного запиту докладається максимальних зусиль для аналізу та перевірки.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 січня 2024, 9:33
Маємо інформацію, що заявку на оскарження успішно зареєстровано. Додатково, наголосимо, що процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати Вас в курсі - як тільки буде прийнято остаточне рішення, Вам надійде смс з відповіддю.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Влерий Карцев 9 січня 2024, 16:51
31.12.23 снимал в райфе деньги 5000 прошло 5 минут банкомат карту вернул, а деньги сняли со счета, но не выдали. Сегодня 09.01.24 деньги вернули на счет. Спасибо разобрались. Ситуация разрешилась.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 січня 2024, 16:56
Добрий день!

Ми вдячні Вам за зворотній зв’язок та радіємо, що ситуація була вирішена! Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, радо допоможемо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Влерий Карцев 9 січня 2024, 13:41
Добрый день. 31.12.23 город Харьков хотел снять деньги в вашем банкомате 5000 карта моя банк Восток. Всунул карту выбрал сумму 5000 прождал 5 минут. Банкомат отдал карту на экране написали привышен лимит ожидания. И я ушол не с чем. Позвонил сразу же в свой банк составил спорную заявку. Вчера мне в банке Восток ответили что заявка сразу же была передана в банк райф. Сегодня 09.01.24 я в ожидании чуда. Вы мне тут отвечала что такие ситуации вы решаете за 3 дня. Не зависимо от регламента. Меня ваш банк оставил без средст к существованию.И видимо разбераться не торопитесь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 січня 2024, 13:47
Добрий день!
Нам відверто прикро, що виникла у Вас така ситуація, ми навіть не можемо уявити емоції, які наразі відчуваєте.
Від імені Банку приносимо свої щирі вибачення за доставлені незручності. Повторно хочемо зазначити, що банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись в непідходящий момент.
Оскільки картка, з якої Ви проводили зняття, оформлена не в нашому банку — оскарження операції можливе за отриманням запиту від банку, що випустив картку. Ми зі свого боку намагаємось розглядати такі запити в максимально швидкий термін.
На 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, але всі запити ми розглядаємо індивідуально, та результати розгляду будуть передані до банку, в якому оформлено Вашу картку.
Додатково, хочемо запросити у Вас дані контактного номеру у приватних повідомленнях, ми завжди готові зв'язатися та пояснити детальніше процес.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GMash 8 січня 2024, 10:57
не сложилось у меня с Райфом — не любят они своих клиентов. много чего было негативного, но последней каплей послужило блокировка карты моей жены в Арабских Эмиратах. представьте женщину без языка в мусульманской стране которой без всякого предупреждения заблокировали карту и она осталась без денег. банк как всегда начал нести пургу про пильно око яке стежить за шахраями и проч. Ребята — это ваши клиенты которые находятся заграницей и просто молча отключить карту без предупреждения — это выше моего понимания. ну ведь есть же каналы связи с клиентом — позвоните убедитесь что все ОК. нет же — отключим карту, а там пусть сами выясняют. Итог — я ушел из Райфа и жена тоже скоро покинет этот банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 січня 2024, 11:03
Добрий день!

Ми засмучені, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми завжди готові піти на зустріч, вирішити питання у будь-яких надскладних ситуаціях та хочемо проаналізувати звернення. Будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення дані власника рахунку ( ідентифікаційний код та актуальний контактний номер). Щиро очікуємо на зворотній зв'язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 січня 2024, 18:22
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Maksym0501 5 січня 2024, 16:09
Як тільки відкрив ФОП, на наступний день почав отримувати безліч дзвінків з пропозицією відкрити рахунок. Я не залишав вам свої контактні дані, не хочу користуватися вашими послугами.

Ви будете тебе довічно задовбувати прозвоном?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 січня 2024, 16:15
Вітаємо!

Нам щиро шкода, що у Вас склалась така думка про Банк. Дійсно, Ви можете отримати дзвінок від Райфу з пропозицією скористатися послугами для фізичної особи підприємця. Ми, як потенційно обслуговуючий Банк, надаємо лише якісні та вигідні умови, а право вибору вже за Вами.

У випадку, якщо Ви не бажаєте відкривати рахунок в нашому Банку — при отриманні дзвінка від оператора Ви можете відмовитись від обслуговування, та в подальшому дзвінки Вам не надходитимуть.

Якщо після відмови від обслуговування в розмові з оператором Вам продовжують надходити дзвінки з пропозиціями, просимо написати нам в особисті Ваш номер телефону для проведення аналізу та перевірки.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
ValyaOmelchenko 5 січня 2024, 12:36
Добрий день, 22.12.2023р, з моєї зарплатної карти було викрадено 9400грн. Я відразу зателефонувала в банк та розповіла про ситуацію яка виникла, щоб оскаржити цей переказ. Прикріпляю номер заявки #494930. В банку мені сказали чекати на результат, але до сьогодні так ні хто і нічого не вирішив і не перетелефонував!!! А сьогодні у співробітниці відразу після отримання з/п, також викрали кошти, всі під нуль!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 січня 2024, 12:45
Добрий день!
Нам відверто прикро, що Ви потрапили в таку неприємну ситуацію та кошти були списані шахрайським шляхом.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять, якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
У разі відмови від операції фіксується заявка на спірну транзакцію. Яку було успішно зареєстровано за Вашим зверненням.
Додатково, хочемо пояснити, що при відкритті рахунку до карти автоматично підключається послуга 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Безпека клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Ми завжди гарантуємо збереження коштів кожного клієнта, але і сам клієнт також, має дбати про безпеку своїх грошей. Не розголошувати дані, для входу в Райффайзен Онлайн та дані карток, не переходити за сумнівним посиланням наприклад, на виплату грошової допомоги, адже вся інформація публікуються лише на офіційних джерелах.
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу, для аналізу та перевірки, який надалі буде з Вами комунікувати.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 січня 2024, 14:49
Вітаємо! Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Barsel 4 січня 2024, 18:49
Відділення за адресою: Львів, пл. Галицька, 14
04.01.2024 згідно попередньої замовлення коштів звернувся до відділення перші двері відчинені другі закриті вхід в сам зал закритий, темно читаю оголошення відділення вже два дня не працює ніхто нікого не попередив, а просто взяв і закрив відділення, звертаюсь в інші відділення суцільне хамство ви в нас не замовляли, нічого не знаємо до побачення всім службам не цікаво навіть спробувати вирішити це питання в них одна відповідь пере замовляйте можу колись віддамо коли захочемо шахраї зі Райффайзен банку запустили схему «ходунок дурачок», не довіряйте кошти цій установі тікайте від них!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 січня 2024, 18:57
Добрий день!

Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. На жаль, іноді саме такі ситуації, змушують переглянути наші помилки, та в подальшому покращувати сервіс, обслуговування Клієнтів. Відділення за адресою м. Львів, пл. Галицька, 14 тимчасово не працює 04.01 та 05.01. Щиро перепрошуємо за незручності. Ми розуміємо, що ця ситуація могла б вплинути на Ваші плани.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме контактний номер телефону, або ідентифікацій код. Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 січня 2024, 19:01
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝