Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хочу поновити обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Binancik 12 січня 2024, 9:57
Отримав листа по пошту, щоб надав документи.
Сьогодні надав.
Прошу Вас поновити обслуговування мене як клієнта.
Буду використовувати картку, лише для побутових операцій, які не мають високого ризику для банка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 січня 2024, 10:03
Добрий день!
Ми цінуємо, що Ви обираєте Райф як пріоритетний Банк для обслуговування.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
На жаль, з Вашого відгуку незрозуміла суть звернення. Якщо рахунок було заблоковано та Вами надано документи, щодо джерел походження коштів радимо, будь ласка, очікувати на аналізу та перевірку. По результату Ви отримаєте відповідь від Банку.
Якщо питання в іншому, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення з детальним описом ситуації із вказанням даних (контактного номеру або ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 січня 2024, 17:33
Добрий день!
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, шо з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення. Якщо будуть виникати питання в майбутньому, ми завжди готові надати всю необхідну інформацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
UKRLELEKA
UKRLELEKA
14 січня 2024, 13:04
#
Надавай, не надавай- там працюють дебіли. тікай з цього банку.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
18 січня 2024, 17:33
#
Корисний коментар
Добрий день!
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, шо з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення. Якщо будуть виникати питання в майбутньому, ми завжди готові надати всю необхідну інформацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися