Мінфін - Курси валют України

Встановити

Угрозы со стороны банка!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
monishchenko 11 листопада 2021, 12:12
Відділення за адресою: Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Сегодня в 10.22 позвонили с банка не на мой личный телефон, а на рабочий, отношения к которому я ни какого не имею. Сотрудник банка аваль, не мне лично, а 3 стороне передал, что бы я готовился, так как ко мне выезжает выездная бригада и будет проведен опись имущества. Я просто в шоке, это уровень европейского банка ??? Сколько было нарушено законов? Куда смотрит руководство этого так называемого банка!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 12:22
Доброго дня! У разі, якщо Клієнт має невиконані зобов’язання перед Банком, Банк здійснює дзвінки на номери телефонів, вказані при оформлені продуктів, або ті, які стали відомі Банку в процесі обслуговування Клієнта, лише в тому випадку, коли не вдається встановити контакт з Клієнтом -позичальником за основним контактним номером телефону. При цьому, Банк не розголошує інформацію, яка складає банківську таємницю Клієнта. Для проведення більш детальної перевірки ситуації, яка склалася, просимо в особистих повідомленнях Банку зазначити свої данні (прізвище, ідентифікаційний номер та номер телефону, на який було здійснено дзвінок), а також, Ви маєте можливість перетелефонувати на номер, з якого дзвінок здійснювався, та обговорити порядок врегулювання ситуації з працівником Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 листопада 2021, 18:19
Доброго дня! Проаналізована викладена Вами інформація та встановлено, що за робочим номером телефону з Вами спілкувалися працівники уповноваженого підрозділу та, в подальшому, оскільки Ви відмовились від спілкування, передали Вам інформацію про наслідки ухиляння від розмов та відмови врегулювання ситуації. Запевняємо Вас, що працівники Банку дотримуються стандартів спілкування та вимог діючого законодавства та не вчиняють тиску не здійснюють погроз. Просимо Вас, в разі бажання знайти шляхи врегулювання ситуації, зв’язатися з представником Банку за вказаним номером телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 4

+
0
monishchenko
monishchenko
11 листопада 2021, 13:45
#
На основной телефон звонки не поступали, ваши сотрудники нарушили целый ряд пунктов закона, а именно
— використовувати погрози, шантаж, вчиняти психологічний та фізичний тиск
— повідомляти третіх осіб про наявність заборгованості
— шкодити репутації споживача
— Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 19 години, за умови, що особа, з якою здійснюється взаємодія, не заперечує проти проведення з нею зустрічі та попередньо надала згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов’язковому попередньому узгодженню.
— зустрічатися з боржником без повідомлення та погодження цієї зустрічі;
+
0
monishchenko
monishchenko
12 листопада 2021, 11:14
#
Предоставьте мне запись разговора, имя и фамилию человека, что угрожал мне, номер телефона с какого он звонил !!!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
15 листопада 2021, 18:19
#
Корисний коментар
Доброго дня! Проаналізована викладена Вами інформація та встановлено, що за робочим номером телефону з Вами спілкувалися працівники уповноваженого підрозділу та, в подальшому, оскільки Ви відмовились від спілкування, передали Вам інформацію про наслідки ухиляння від розмов та відмови врегулювання ситуації. Запевняємо Вас, що працівники Банку дотримуються стандартів спілкування та вимог діючого законодавства та не вчиняють тиску не здійснюють погроз. Просимо Вас, в разі бажання знайти шляхи врегулювання ситуації, зв’язатися з представником Банку за вказаним номером телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
monishchenko
monishchenko
22 листопада 2021, 9:21
#
Проблема не решена, банк предоставляет не правдивую информацию Банк покрывает этого преступника, который нарушил целый ряд законов —
використовувати погрози, шантаж, вчиняти психологічний та фізичний тиск
— повідомляти третіх осіб про наявність заборгованості
— шкодити репутації споживача
— Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 19 години, за умови, що особа, з якою здійснюється взаємодія, не заперечує проти проведення з нею зустрічі та попередньо надала згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов’язковому попередньому узгодженню.
— зустрічатися з боржником без повідомлення та погодження цієї зустрічі;
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися