Мінфін - Курси валют України

Встановити

Чихати і кашляти хотів банк на «Карантин», на закон і на своїх клієнтів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Dmitrij72 15 квітня 2021, 13:41
Відділення за адресою: Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Моє фермерське господарство «Райдуга» ЄДРПОУ 30293077, є клієнтом Райффайзен Банк Аваль в м. Полтаві з 2002 року. Останнім часом складається враження, що дирекція намагається позбутися низькомаржинального клієнта, створюючи мені певні труднощі користування розрахунковим рахунком. Вчора, 14.04.2021р., мною через сайт банка було направлено новий ключ ЕЦП, для його подальшої реєстрації, отримано номер заявки КЕР 87998417963. До даного часу він не зареєстрований. Після спілкування з усіма гарячими лініями, на яких ніхто толком нічого не зміг пояснити, вдалося отримати номер телефону Людмили Сергіївни (нібито керівника відділення), яка повідомила, що у зв’язку з якими то вимогами законодавства (не називаючи конкретних вимог, конкретного законодавства), я в «ЛОКДАУН» червона зона, повинен прийти до відділення банку особисто для розірвання попереднього договору на здійснення розрахунково-касового обслуговування та підписання іншого.
Мій тарифний план (Пакет послуг — «Бізнес класичний») 150 грн. на місяць має сервіс Raiffeisen Business Online, гроші регулярно списуються з мого рахунку і нічого банку не заважає, а отримати доступ до послуги, яку я регулярно оплачую, виявляється треба заключити (перезаключити???) інший договір, та ще й нібито за моєю згодою розірвати попередній. Відмову Банка в односторонньому порядку від своїх обов’язків, створення перешкод у користуванні грошима на рахунку, неаргументовану вимогу про переукладання договору, ВВАЖАЮ НЕПОВАГОЮ ДО КЛІЄНТА, та не повагою до карантинних норм і перешкодою до своєчасного справляння платежів до БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ,
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 13:52
Доброго дня! Нам прикро, що обслуговування в Банку викликало Ваше незадоволення. Розберемося в ситуації та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 11

+
0
Dmitrij72
Dmitrij72
15 квітня 2021, 16:23
#
Мені не потрібен Ваш коментар, мені потрібно вирішення проблеми. На сьогоднішній день, я не можу проплатити засоби захисту рослин, не можу сплатити податок до Бюджету, не можу проплатити інокулянт для посівного матеріалу. Ви заблокували роботу фермерського господарства і при цьому бажаєте мені «Доброго дня». Вам не здається це знущанням?
+
0
Dmitrij72
Dmitrij72
16 квітня 2021, 9:54
#
Тільки що повернувся з банку, персонал відмовився роздрукувати платіжні доручення, для того щоб в ручному режимі відбулися проплати до моїх контрагентів, та до БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ. ТРЕШ!!!
+
0
Dmitrij72
Dmitrij72
16 квітня 2021, 14:32
#
Згідно чинного договору банківського рахунку, розділ № 6«ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» зміни та доповнення до цього договору можуть бути внесенні до цього договору за взаємною згодою Сторін з обов*язковим оформленням додаткової угоди, яка є невід*ємною частиною цього договору що прописано в п. 6.1. Також в цьому розділі прописаний порядок внесення пропозицій в п. 6.2., та умови розірвання згідно п. 9.2. Що не влаштовує Банк??? Чому до сьогоднішнего дня я не отримав ніяких повідомлень про відкючення (припинення) послуг, як вимагає на то умови договору. Чому заблокували мою діяльність та розпорядження розрахунковим рахунком без будь яких попереджень про це. Чому від начальника відділення я чую «БАЗАРНУЮ» розповідь про те, чого я не повинен виконувати, без жодного посилання на нормативні акти, чи закони. Завтра Вам забажається, щоб я став на табуретку посеред зала, та прочитав Вам віршика, і я повинен буду погодитися з такою вимогою??? Принцип — погоджуйся, або ВАЛІ З ВІДСИ???
+
0
Dmitrij72
Dmitrij72
16 квітня 2021, 18:12
#
Знову повернувся з Банку, після моєї скарги на Вашому сайті, платіжки, по 100 гривнів за кожну, все ж таки надрукували і виконали перерахунок коштів, дякую за справжній «неперевершений» сервіс.Але старий ключ закінчився, а новий і досі не активований без будь яких офіційних пояснень. Ще з десяток візитів до банку, під час КАРАНТИНУ, і можливо все запрацює раніше ніж я захворію на КОВІД. Троє моїх друзів знаходяться на лікарняних ліжках в стаціонарах м. Полтави з діагнозом КОВІД, одну близьку людину, я поховав 40 днів тому після КОВІДУ, моя матуся 1943 року народження, потребує до себе увагу і додаткове забезпечення від мене. Дякуючи «неперевершеному» сервісу від Вашого банку, я почуваю себе «безпечно» та у «повному дермі», бо Ви реально «допомогаєте» в цей складний час скоротити безпосереднє спілкування між людьми. «Дякую» Вам.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
16 квітня 2021, 18:26
#
Доброго дня! Як Вам неодноразово повідомляли у відділенні Банку отримання доступу до Raiffeisen Business Online та активація ключів, можлива за умови підписання Угоди з умовами якої Ви можете ознайомитись на сайті Банку за посиланням: https://www.aval.ua/documents. Позиція Банк з даного питання залишається незмінною.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
Dmitrij72
Dmitrij72
21 квітня 2021, 8:21
#
Для тих хто обіцяв з турботою про мене, розібратися в ситуації, але так і не розібрався !!! Я не є фахівцем у банківській справі, але розібрався сам. Виявляється, що моя проблема має конкретні імена та фамілії. На початку 2020 року, під час першого «Локдауну» мені теж відмовили в обслуговуванні, все та сама Людмила Сергійовна повідомила, що поки я не переукладу з банком угоду, вона не буде мене обслуговувати. Я відмовився, але тоді конфлікт вирішився на протязі дня, без розголосу. Втрутилася випадкова людина, яка йшла з обідньої перерви і долею випадку, його до мене підвів охоронець з яким я курив на сходинках та розповідав про свою проблему. Я до сьогоднішнього дня навіть не знаю ні його ім*я, ні його посади, але показавши цьому чоловікові наявні документи, копію договору банківського рахунку, поскаржившись, що мені відмовили в обслуговуванні, він завів мене у відділення, зайшов до завідувачки, про щось їй сказав та пішов побажавши мені гарного настрою. Після чого провели всі мої платежі. Але це був початок моїх сьогоднішніх поневірянь, бо невдовзі після цього з*явилася дивна помітка про те що я нібито розірвав зв*язки з банком, яку з яких-то своїх міркувань внесла менеджерка цього відділеня Весь 2020 рік, та початок 2021 року у мене працював онлайн сервіс, але коли я прогавив подовження дії ЕЦП, у мене виникли тіж самі вищеописані проблеми, тільки з поміткою про розірвання звязків (подарунок від працівниць відділення).Вони мабуть вирішили так познущатися з мене. КРАПКА
+
0
Dmitrij72
Dmitrij72
21 квітня 2021, 10:25
#
Все працює в рамках нашої поточної угоди, яка підписана з 2002 року та має редакції, без ваших забаганок про підписання якихось інших угод, які ви мені нав*язуєте протягом останніх двох років. Розберіться в своїх нормативних документах, та заставте працівників відділення з повагою відноситися до прав споживачів ваших банківських послуг і виконувати умови нашого поточного договору. «Дякую».
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
21 квітня 2021, 14:54
#
Доброго дня! Як Вам повідомляли у відділенні Банку отримання доступу до Raiffeisen Business Online та активація ключів, можлива за умови підписання Угоди. Позиція Банку з даного питання залишається незмінною. Обслуговування по розірваній/припиненій угоді, на жаль не можливе.
З повагою,
@RaifHelp
+
0
Dmitrij72
Dmitrij72
21 квітня 2021, 16:08
#
Ви взагалі читаєте, що я Вам пишу? Я не розривав з банком ніколи ніяких угод. І підписувати нові не збираюсь. У мене вже працює онлайн сервіс, а про причини бардака у вашій установі, я написав вище, читайте уважно.
+
0
Дмитрий Федотов
Дмитрий Федотов
20 квітня 2021, 13:05
#
Вот ведь… А я уж думал из другого банка в Аваль свой счёт ФОП переносить. Спасибо за предупреждение, земляк! И удачи в бизнесе!
+
0
Dmitrij72
Dmitrij72
21 квітня 2021, 9:10
#
В Україні немає кращих, або гірших банків, є більш ризиковані, та меньш ризиковані і в кожному з них є свої «Шарікови» та «Швондери», які при нагоді зіпсують вам настрій. Тому перехід від однієї установи до іншої, при незначних фінансових оборотах не має ні якого сенсу. Краще добитися від тієї установи, з якою ви працюєте бажаних результатів.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Чихати і кашляти хотів банк на «Карантин», на закон і на своїх клієнтів.