×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Универсал Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 41.4 | 42.9 |
USD | 38.85 | 39.95 |
Все курсы банка |
Банк відмовляється продовжувати строк дії картки 03/2020 на період карантину.
Комментарии (2)
Обслуговування на висоті
Написать комментарий
Отделение на Владимирской - BEST
Мнение каждого клиента для нас имеет большое значение.
Написать комментарий
Оперативное обслуживание
Написать комментарий
неповертають кошти та жахливе ставлення операторів колл центру
Написать комментарий
Системно важливий.... «банк брехун».
Зі своєї сторони приймемо міри, щодо оперативного реагування на внесення змін відсоткових ставок не тільки на сайті банку, а й на сайтах партнерів. Окрему увагу приділимо вдосконаленню якості розмов працівників, щодо усіх деталей та коректного консультування клієнтів.
Щодо першої лонгації депозитного договору, звертаємо Вашу увагу, що вона відбулась у відповідності до усіх діючих умов для клієнтів відділень, які було закрито. Усім клієнтам, які автоматично продовжували договір на новий строк було надано надбавку розмірі +1% до діючої ставки на момент лонгації, усі наступні лонгації відбуваються на стандартних умовах по ставці, яка діє в момент лонгації.
Приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалась.
Комментарии (1)
Связка с ДВС. Схема
Такий арешт знімається, якщо протягом п’яти днів з дня його накладення стягувач не звернеться до суду про звернення стягнення на грошові кошти такої особи в порядку, встановленому процесуальним законом. Виконавче провадження відкрито 4 жовтня 2016 року за номером 52543539 по якому накладено арешт. Арешт в рамках даного виконавчого провадження накладений через три роки і чотири місяці після відкриття виконавчого провадження, а саме 7 лютого 2020 року. що є грубим порушенням Закону України про виконавче провадження державним виконавцем що виніс дану постанову… Більше того арешт знімається, якщо протягом п’яти днів з дня його накладення стягувач не звернеться до суду про звернення стягнення на грошові кошти такої особи в порядку, встановленому процесуальним законом.Натомість службові особи АТ УНІВЕРСАЛ БАНК умисно виконують незаконну постанову Державного виконавця Гайдай Тетяни, тому я розцінюю такі дії як вчинення злочину групою службових осіб АТ УНІВЕРСАЛ БАНК ТА ДЕРЖАВНИМ ВИКОНАЦЕМ ГАЙДАЙ ТЕТЯНОЮ ЗА СТАТТЯМИ 190 та 191 КК України
Відповідно до ст.18 ЗУ «Про виконавче провадження» виконавець під час здійснення виконавчого провадження, крім інших повноважень, має право накладати арешт на кошти та інші цінності боржника, зокрема на кошти, які перебувають у касах, на рахунках у банках, інших фінансових установах та органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів тощо.
Банк не наділений функцією щодо перевірки та оцінки законності або доцільності винесення виконавцем постанов про арешт коштів в межах виконавчого провадження. Вимоги виконавця щодо виконання рішень є обов'язковими на всій території України.
ч.1 ст.59 ЗУ «Про банки і банківську діяльність»:
«Арешт на майно або кошти банку, що знаходяться на його рахунках, арешт на кошти та інші цінності юридичних або фізичних осіб, що знаходяться в банку, здійснюються виключно за постановою державного виконавця, приватного виконавця чи рішенням суду про стягнення коштів або про накладення арешту в порядку, встановленому законом».
Відповідно до п.9.1 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 р. N 22 (далі – Інструкції НБУ №22):
«Виконання банком арешту коштів, що зберігаються на рахунку клієнта, здійснюється за постановою про арешт коштів державного виконавця / приватного виконавця (далі — виконавець), судовим рішенням (у тому числі рішенням, ухвалою, постановою суду) чи ухвалою слідчого судді, суду, постановленою під час здійснення кримінального провадження (далі — документ про арешт коштів). Банк приймає до виконання документ про арешт коштів, який доставлено до банку самостійно виконавцем (представником/повіреним, помічником приватного виконавця), слідчим, представником суду, слідчого судді, прокурора, контролюючого органу або які надійшли рекомендованим або цінним листом, відправником якого є виконавець, суд, слідчий суддя, прокурор, контролюючий орган».
Згідно з п.9.4. Інструкції №22:
Банк, у якому відкрито рахунок/рахунки (далі — рахунок) клієнта, уживає заходів щодо забезпечення виконання документа про арешт коштів після отримання документа про арешт коштів.
Звертаємо увагу, що зняття арешту з майна та коштів здійснюється за постановою державного виконавця, приватного виконавця або за рішенням суду» (ст..59 ЗУ «Про банки і банківську діяльність»).
Відповідно до п.9.11 Інструкції №22:
«Банк здійснює зняття арешту з коштів за постановою виконавця про зняття арешту з коштів, прийнятою відповідно до законодавства України, за рішенням суду, ухвалою слідчого судді, суду або постановою прокурора, які доставлені до банку самостійно виконавцем (представником/повіреним, помічником приватного виконавця), слідчим, представником суду, слідчого судді, прокурора, контролюючого органу, або які надійшли рекомендованим або цінним листом, відправником якого є виконавець, суд, слідчий суддя, прокурор, контролюючий орган. Банк також приймає до виконання постанову виконавця про зняття арешту з коштів, надіслану у формі електронного документа, з дотриманням вимог законодавства України з питань електронного документообігу, електронних довірчих послуг, захисту інформації».
Комментарии (1)
Нулевое обслуживание юрлиц.
Из хорошего не плохие курсы на покупку и продажу валюты, если не учитывать комиссию до 95 евро на платеже…
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Пожалуйста, уточните в личном сообщении Ваш ИНН для рассмотрения вашего вопроса индивидуально.
Комментарии (1)
Черга до каси в відділеннях
Будь ласка, уточніть в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону для розгляду вашого питання індивідуально.
Написать комментарий
Моно
Комментарии (1)
Я так зрозумі,в що у Універсал Банка сидять в касі не освітчені( безграмотні ), і без загального поняття культури, і вихованості. (Питання вирішене 28.12.2019)
Дякуємо за ваш відгук!
Ми хочемо розглянути Ваше питання індивідуально. Будь ласка, уточніть в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону та зручний час для зворотного зв'язку.
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Комментарии (4)
Универсал Банк - БАНКРОТ ???
Комментарии (1)
Реклама не соответствует действительности
6 мес. — 17.25%
+0.75% годовых от вклада в UAH
По факту на сайте банка таких депозитов нет (ни под 17,25, ни под 16,50)
По телефону +38 044 392-47-40 программы «Бонус к депозиту» ответила хамоватая женщина. Суть ответа следующая: ставки указаны максимальные — обращайтесь в банк, в нашем письме все верно, такой депозит есть, но как его получить мы не знаем — обращайтесь в банк и положили трубку.
В общем, к банку вроде присматривался, но после его сотрудничества с такими сомнительными подразделениями (хотя и уважаемого мной сайта) отнесу таки дэньги в другое место, ну и не буду верить рекламе ни банка, ни минфина теперь.
Относительно ставки по вкладу, то именно 20.12.2019 г. произошло ее снижение в банке, и информация на нашем сайте была обновлена в тот же день.
Обращаем внимание, что по депозиту Универсал Банка указана максимальная ставка с учетом надбавки +0,5% годовых в гривне и 0,25% в валюте, которые предлагаются при оформлении депозита через telegram чат-бот. Об этом отмечено в условиях получения бонуса на странице https://minfin.com.ua/deposits/381-srochnyy-vklad/.
С актуальными предложениями по программе «Бонус к депозитам» можно ознакомиться тут https://minfin.com.ua/bonus/deposits-bonus/, а более подробная информация размещена в каталоге депозитов с бонусом: https://minfin.com.ua/deposits/bonus/
Написать комментарий
Качественный сервис
Написать комментарий
По депозиту
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Пожалуйста, уточните в личном сообщении Ваш ИНН для рассмотрения вашего вопроса индивидуально.
Комментарии (3)
Отвратительно поведения банка при попытке оплаты инвойса
1. В день оформления инвойса открыли счета UAH/USD и я пополнил USD на сумму инвойса. В этот день мне не объяснили что их снятия в случае чего стоит 1%, и что есть куча причин для этого самого «случая чего»
2. Дальше проблемы начал генерировать некий тайный «отдел валютного контроля» и докапываться до любых мелочей. Помимо мелких незначительных моментов, затребовали выписку с ФОПа из другого банка ссылаясь на постановление НБУ №346 от 17.08.2012 в котором вообще речь идет о ликвидации банков о_О
3. Попытка разобраться с начальником отделения ничего не дала, потому что начальник отделения вообще нихрена не знает об операциях, которые идут на ее отделении (операция больше 150к если что). С ее же молчаливого согласия кстати и было то самое безвозвратное пополнение USD счета
4. У банка есть какой-то магический таймстамп = 15:30, все операции после этого времени считаются следующим днем. И пофиг что НБУ работает до 17:00, а не до 15:30
5. Когда тот самый анонимный «отдел валютного контроля» вместе с начальником отделения были посланы нафиг, я разбил инвойс на 3 разных (чтобы суммы были до 150к грн) и договорились толкать их в разные дни.
6. Вместо того, чтобы уже спокойно дотолкать 3/3 частей по согласованному графику, этот гребаный отдел опять запорол операцию и отложил оплату еще на день -_-
7. Начальнику отделения все еще пофиг, она отправила свою сотрудницу Руслану отмазываться за всех лиц банка
Кстати к сотруднице Руслане вообще 0 претензий — она делала свою работу максимально быстро и корректно.
Но в целом сказать что оплата инвойса на протяжении 1.5 недель в 2019 это *** — ничего не сказать.
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація, просимо вибачення за незручності, які виникли в процесі співпраці з нашим Банком.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що для виконання переказу в іноземній валюті за межі України, який Ви ініціювали платіжним дорученням, з урахуванням вимог чинного законодавства, щодо валютних операцій, Вам було надано запит на надання до Банку додаткових документів для аналізу. Оскільки додаткові документи, які містять повну інформацію для здійснення операції у відповідності до чинного законодавства, не були надані в той же день, то в проведенні операції було відмовлено.
Пізніше, протягом листопада 2019 року, Вами надавалися до Банку платіжні доручення на переказ коштів у іноземній валюті з Вашого рахунку, які були виконані у дату отримання їх у відділенні банку.
Написать комментарий
нарушают Конституцию Украины и кзот.
Комментарии (3)
Самый кон**ный банк из всех возможных
Далее про проблемы в целом:
1)Фрод мониторинг абсолютно неадекватный.Могут заблокировать карту, если вы расплатились через терминал и им не понравился владелец этого терминала.Фрод мониторинг в этом случае пытаеться 3 раза дозвониться на мобильный, потом тупо блокируют карту, без всяких предупреждений.Могут позвонить и спросить делал ли я оплату(пополнял моб) на 100 грн через https://www.portmone.com.ua, но при этом если ушла транзакция на каком то левом сайта в сумме 5 тыс мониторинговому центру на это пофигу.Их беспокоит portmone,easypay.ua, ipay и тд.
Реальный пример из жизни: Купил абонемент в спортлайфе и сразу же пошел в зал.Телефон оставил в шкафчике.После тренировки зашел поужинать в кафе, при оплате картой, оказалось что карта заблокирована.На мобильном было 3 пропущенных звонка, как оказалость из банка. Им видите ли не понравилось что абонемент был оплачен на ФОП О.К. Т.е карту заблокировали, меня об этом не проинформировали.Я попал в дурацкую ситуацию.
2)Онлайн банкинг: раньше был банкинг с UI на java.Более менее работало.Прошлым летом они обновили банкинг на angularjs.Стало «сильно, можно молодежно но не работоспособно».Чтоб перевести деньги между фоп и личным физ счетом, приходилось делать межбанковые платежи, которые могли проходить от 10 мин до 4 часов.Если не успел сделать перевод до 5 вечера буднего дня деньги придут утром следующего дня(при условии что это будний и не праздичный день).Делать межбанковые платежи приходилось, так как в «чудо банкинге» на старнице где делаються переводы между картами, личный счёт не подтягивался.Тех поддержка об этом знала и именно она рекомендовала делать платежи способом описаным выше.Собственно «перевести деньги» это все что можно сделать в банкинге.Случайно ввели 3 раза не правильлно пароль при логине- учётная запись заблокирована.Разблокировать можно через call центр, но только до 5 вечера)))Это имхо.
3)Нет чипованых карт.Год назад их не было, но уже активно пытались впарить свои карты от Monobank.
4)Ограничение снятие/конвертацию валюты по карте: Для Lucky card максимальная сумма, которую можно снять с банкомата — 9 тыс(по 3 тыс за один раз).Один раз в командировке пришлось оплачивать за гостинницу через карту, сумма был в норвежских кронах и эквивалентна 54 тыч грн(уже точно не помню, может было 45 тыс).Транзакция не прошла, позвонил в call центр-говорят по карте лимит 50 тыс в день и никак его увеличить нельзя.
Минимально можно поставить 1, но я бы поставил этому банку 0.
Пожалуйста, уточните в личном сообщении Ваш ИНН для рассмотрения вашего вопроса индивидуально.
Написать комментарий
Не возможно сделать перевод на карту Монобанка (вопрос решен 30.09.19)
Комментарии (2)
Депозит та картка «Платинум»
Рекомендуємо спробувати наш продукт monobank. Всі банківські послуги в вашому додатку, на телефоні. Зручний та функціональний інтерфейс: http://monobank.ua/get
Комментарии (3)