Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
magkiev 18 марта 2020, 16:57
Срок дії картки 03.2020. Обміняти її до 31.03 не маю змоги, так як приміське сполучення зупинено постановою Кабміну на час карантину. Кабмін дав рекомендації банкам з цього приводу і Приватбанк продовжить строк дії всіх карток з 03 до 06.2020, тобто ще на 90 днів. Але Універсал банк відмовляється слідувати рекомендаціям Кабміну, створюючи ризики для розповсюдження пандемії для клієнтів в яких термін дії карток 03.2020.
Универсал Банк
Ответ банка
18 марта 2020, 17:19
Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону. Ми обов'язково розберемося і постараємося знайти варіанти вирішення виниклого непорозуміння
Орест Дудра 15 марта 2020, 20:25
Давно хотів написати, а найшов час аж зараз. 19.02.2020 відкривав рахунок в банку Universal, вул.Федьковича, м.Львів. Раніше його клієнтом не був, про різні «примочки» і особливості не знав. Обслуговував мене молодий менеджер Андрій. Так от, хочу сказати велике дякую Банку за таких висококваліфікованих працівників, справжніх професіоналів своєї справи. Андрій дуже скоро все розказав по суті без водички і незрозумілих термінів, внятно все пояснив і порадив. Аналогічну операцію проводив недавно в іншому банку, так мене там протримали з годину… а тут за 15хв. все зробили, та ще й все зрозуміло і ясно. Керівництву банку таких працівників потрібно тримати на особливому рахунку, адже вони піднімають марку Банку) Менеджеру Андрію респект і подяка!
Универсал Банк
Ответ банка
16 марта 2020, 14:13
Дякуємо, що знайшли час на оцінку якості роботи нашого фахівця. Ми постійно працює над вдосконаленням рівня обслуговування клієнтів і нам приємно, що Ви оцінили. Ми обов'язково висловимо Андрію подяку.
fry fry 13 марта 2020, 0:08
Отделение по адресу: Киев, ул. Б. Хмельницкого, 17/52-А
Недавно зашел в отделение что бы купить валюты, все улыбаются и профессионально отвечают, (не как в ПУМБ которые вечно проверяют резидентность), здесь никто ничего не просит, все согласно инструкций НБУ. После даже открыл карту депозитную! РЕКОМЕНДУЮ!!! Так держать!
Универсал Банк
Ответ банка
16 марта 2020, 15:16
Спасибо, что нашли время на оценку нашей работы.
Мнение каждого клиента для нас имеет большое значение.
kievobolon 4 марта 2020, 21:15
Отделение по адресу: Киев, ул. Автозаводская, 54/19
Был в отделении на Атозаводской, хотя очередь есть практически всегда, специалисты стараются обслужить качественно и быстро. При открытии депозита все рассказали, показали, в целом остался довольным. Очень приятное общение. Так держать!
Универсал Банк
Ответ банка
5 марта 2020, 9:34
Спасибо за ваш отзыв!
Проблема решена
DOSTOLIGOS 3 марта 2020, 23:11
при зверненні в колл центр 03,03,2020 приблизно о 18:35 що до неповернення коштів за запитом 27,03,2020 оператор запропонував надати докази що я їх не отримав!!! це нормальна практика ?? в них що нема компьютера на якому видно що мені нічого не відправили ?? може вини прийдуть до мене додому і подивляться що у валізі нічого нема ?? чи як це розуміти ??
Универсал Банк
Ответ банка
4 марта 2020, 12:00
Ми детально перевірили інформацію. Так, в ваших реквізитах була допущена помилка, тому платіж протягом 3 робочих банківських днів повинен повернутися на рахунок відправника. Рекомендуємо очікувати зарахування коштів.
ROMA KOMA 2 марта 2020, 19:33
Мало того, що позакривали відділення майже в усіх містах України але і навчились давати «липову» інформацію в своїх чат-ботах і інтернет-пропозиціях. Повідомляють одні умови по депозиту (в тому числі і на сайті Мінфіну), а потім при пролонгації ставлять перед фактом інших умов. І це, наприклад, було зі мною не один раз. Бачу непорядність банку в малому- то намає довіри ні в чому. Через це прийдеться сказати такому банку- ПРОЩАЙ.
Универсал Банк
Ответ банка
3 марта 2020, 17:11
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок, нам дуже шкода, що виникла ця ситуація.

Зі своєї сторони приймемо міри, щодо оперативного реагування на внесення змін відсоткових ставок не тільки на сайті банку, а й на сайтах партнерів. Окрему увагу приділимо вдосконаленню якості розмов працівників, щодо усіх деталей та коректного консультування клієнтів.

Щодо першої лонгації депозитного договору, звертаємо Вашу увагу, що вона відбулась у відповідності до усіх діючих умов для клієнтів відділень, які було закрито. Усім клієнтам, які автоматично продовжували договір на новий строк було надано надбавку розмірі +1% до діючої ставки на момент лонгації, усі наступні лонгації відбуваються на стандартних умовах по ставці, яка діє в момент лонгації.

Приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалась.
Минфин
Ответ администратора
3 марта 2020, 10:58
Дякуємо за увагу до інформації, розміщеної на «Мінфіні». Звертаємо увагу, що ставку за депозитом Універсалбанку вказано з урахуванням додаткового % за відкриття депозиту через telegram чат-бот https://minfin.com.ua/ua/deposits/796-srochnyy-onlayn/?sku=8444
v9mcr 16 февраля 2020, 12:51
Відповідно до закону України про виконавче провадження Постанова про арешт коштів боржника виноситься державним виконавцем ПІД ЧАС ВІДКРИТТЯ виконавчого провадження. У порядку, встановленому цією статтею, виконавець, в провадженні якого знаходиться виконавче провадження, за заявою стягувача чи з власної ініціативи може накласти арешт на грошові кошти, які перебувають на рахунках чи на зберіганні у банках, інших фінансових установах і належать особі, яка має заборгованість перед боржником, яка підтверджена судовим рішенням, яке набрало законної сили.
Такий арешт знімається, якщо протягом п’яти днів з дня його накладення стягувач не звернеться до суду про звернення стягнення на грошові кошти такої особи в порядку, встановленому процесуальним законом. Виконавче провадження відкрито 4 жовтня 2016 року за номером 52543539 по якому накладено арешт. Арешт в рамках даного виконавчого провадження накладений через три роки і чотири місяці після відкриття виконавчого провадження, а саме 7 лютого 2020 року. що є грубим порушенням Закону України про виконавче провадження державним виконавцем що виніс дану постанову… Більше того арешт знімається, якщо протягом п’яти днів з дня його накладення стягувач не звернеться до суду про звернення стягнення на грошові кошти такої особи в порядку, встановленому процесуальним законом.Натомість службові особи АТ УНІВЕРСАЛ БАНК умисно виконують незаконну постанову Державного виконавця Гайдай Тетяни, тому я розцінюю такі дії як вчинення злочину групою службових осіб АТ УНІВЕРСАЛ БАНК ТА ДЕРЖАВНИМ ВИКОНАЦЕМ ГАЙДАЙ ТЕТЯНОЮ ЗА СТАТТЯМИ 190 та 191 КК України
Универсал Банк
Ответ банка
18 февраля 2020, 9:56
Антон Юрійович, банк накладає та знімає арешти на кошти на рахунках клієнтів на підставі документів про арешт та зняття арешту відповідно, що надійшли до банку належним чином відповідно до вимог чинного законодавства. А саме:

Відповідно до ст.18 ЗУ «Про виконавче провадження» виконавець під час здійснення виконавчого провадження, крім інших повноважень, має право накладати арешт на кошти та інші цінності боржника, зокрема на кошти, які перебувають у касах, на рахунках у банках, інших фінансових установах та органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів тощо.

Банк не наділений функцією щодо перевірки та оцінки законності або доцільності винесення виконавцем постанов про арешт коштів в межах виконавчого провадження. Вимоги виконавця щодо виконання рішень є обов'язковими на всій території України.

ч.1 ст.59 ЗУ «Про банки і банківську діяльність»:
«Арешт на майно або кошти банку, що знаходяться на його рахунках, арешт на кошти та інші цінності юридичних або фізичних осіб, що знаходяться в банку, здійснюються виключно за постановою державного виконавця, приватного виконавця чи рішенням суду про стягнення коштів або про накладення арешту в порядку, встановленому законом».

Відповідно до п.9.1 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 р. N 22 (далі – Інструкції НБУ №22):
«Виконання банком арешту коштів, що зберігаються на рахунку клієнта, здійснюється за постановою про арешт коштів державного виконавця / приватного виконавця (далі — виконавець), судовим рішенням (у тому числі рішенням, ухвалою, постановою суду) чи ухвалою слідчого судді, суду, постановленою під час здійснення кримінального провадження (далі — документ про арешт коштів). Банк приймає до виконання документ про арешт коштів, який доставлено до банку самостійно виконавцем (представником/повіреним, помічником приватного виконавця), слідчим, представником суду, слідчого судді, прокурора, контролюючого органу або які надійшли рекомендованим або цінним листом, відправником якого є виконавець, суд, слідчий суддя, прокурор, контролюючий орган».

Згідно з п.9.4. Інструкції №22:
Банк, у якому відкрито рахунок/рахунки (далі — рахунок) клієнта, уживає заходів щодо забезпечення виконання документа про арешт коштів після отримання документа про арешт коштів.

Звертаємо увагу, що зняття арешту з майна та коштів здійснюється за постановою державного виконавця, приватного виконавця або за рішенням суду» (ст..59 ЗУ «Про банки і банківську діяльність»).

Відповідно до п.9.11 Інструкції №22:
«Банк здійснює зняття арешту з коштів за постановою виконавця про зняття арешту з коштів, прийнятою відповідно до законодавства України, за рішенням суду, ухвалою слідчого судді, суду або постановою прокурора, які доставлені до банку самостійно виконавцем (представником/повіреним, помічником приватного виконавця), слідчим, представником суду, слідчого судді, прокурора, контролюючого органу, або які надійшли рекомендованим або цінним листом, відправником якого є виконавець, суд, слідчий суддя, прокурор, контролюючий орган. Банк також приймає до виконання постанову виконавця про зняття арешту з коштів, надіслану у формі електронного документа, з дотриманням вимог законодавства України з питань електронного документообігу, електронних довірчих послуг, захисту інформації».
Проблема решена
TimberTeam 31 января 2020, 9:57
Добрый день, работаю с данным банком как юрлицо, мы занимаемся экспортом 4 месяца назад столкнулись с проблемой что при одинаковых платежах не резидента снимается разная комиссия с перевода от 25 евро до 95 евро за платеж. 25-тый раз просили разобраться почему такая ситуация, итог за 4 месяца каждый раз да, да хорошо мы посмотрим. Так же иногда зедерживают валюту.
Из хорошего не плохие курсы на покупку и продажу валюты, если не учитывать комиссию до 95 евро на платеже…
Универсал Банк
Ответ банка
31 января 2020, 10:14
Спасибо за ваш отзыв!
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Пожалуйста, уточните в личном сообщении Ваш ИНН для рассмотрения вашего вопроса индивидуально.
Olya Ivaniv 24 января 2020, 15:15
Отделение по адресу: Львов, пр-т Шевченко, 27
В банку є серйозні проблеми з обслуговуванням клієнтів з обслуговуванням клієнтів у відділеннях. Тричі пробувала поповнити депозит через касу банку, але так і не дочекалась своєї черги. Доводилось чекати біля години. Сьогодні ще двоє людей, які були зі мною в черзі також пішли не дочекавшись.
Универсал Банк
Ответ банка
24 января 2020, 15:58
Дякуємо за Ваш відгук!

Будь ласка, уточніть в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону для розгляду вашого питання індивідуально.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
gamesurvival 19 января 2020, 18:19
Отделение по адресу: Харьков, ул. Кооперативная, 13/2
Все вроде не плохо но кэшбек за друзей начислили за одного вместо 3 и не понятно у кого спросить в чем дело
Универсал Банк
Ответ банка
20 января 2020, 9:38
Уточните, пожалуйста, в личные сообщения Ваш номер телефона, номер телефона друзей которых пригласили и дату приглашения?
Artem6374 28 декабря 2019, 2:16
Отделение по адресу: Харьков, ул. Кооперативная, 13/2
Сьогодні в день хотів поповнити картку MonoBank, через касу Універсал Банк, на 100$ бо MonoBank назвав партнерів, і поблизу був саме Універсал Банк, ну хтож знав що саме іза того, що працюють не грамотні, недосвічені, без загального розуміння відношень до людей, люди цеж таке до них можно як завгодно відноситись, відправляти їх кудись, куди не зрозуміло по-хамськи себе повів касир, приходжу кажу мені треба поповнити картку на 100$ жіночка брюнетка с пофарбованим волосям в блондинку, подивилась гроші, порадившись с сусідкою касиром зробили висновок на пару, і говорить я можу тільки 60 $ поповнити а 40 $ ні питаю чьому, я вчьора у Востока їх купив, і вона мені заявляє ми с ветхай валютою не працюємо, або не можемо прийняти не помятаю дослівно, говорю, і що мені робити, вона мені говорить ну там де купували там, і поміняйте на нормальні 40$ доларів я як людина яка зіткнулась перший раз з цим, не знаючи що мені втирають маячню, пішов розбиратися до Востока я там влаштував розборки що ви мені даете купюру яку не приймає банк, я розповів все детально Востоку і вони сказали що долар на долар не міняють, а те що банк порушуе якщо не помиляюсь, правила НБК, це вже не наші проблеми, вони мені надрукували кретерій по якому банк може примати купюру, викликали головного він мені детально пояснив, я набрався терпіння, і звернувся до підтримки MonoBanka, розповів їм все детально, на що вони попросили фото 40$ а потім адресу банка який не прийняв, і говорять треба зачекати деякий час, минуло 12 хв, я знову, пішов до тієїж жіночки, нагадав що я в вас, сьогодні був, і ви мені відмовили на що вона мені відповіла так я памятаю, і говорить ви вже це ви писали на службу підтримки, я говорю яка різниця хто мені просто потрібно поповнити на картку 100$ говорю одразу не можно було це зробити Вона говорить ні я питаю тільки через телефону підтримку на що вона мені відповіла да, знаете загальне враження банка впало, це просто не є логічним я повинен був, витратити свій час, побігати туди сюди, а потім витрати свого часу ще звернутися на гарячу лінію задля того щоб до неграмотної, недосвіченої, людини дійшло що ту купюру можно було прийняти. Дуже не приємно бо я витратив на це 1 час, бо мені його ніхто не поверне, іза того що людина гадає або взяти або не брати, одним словом на кафейній гущі ворожує. MonoBank молодець він цінує своїх кліентів ставлю, в цьому плані йому найвищу оцінку бо саме він допоміг мені, достукатись.
Универсал Банк
Ответ банка
28 декабря 2019, 9:52
Доброго дня!

Дякуємо за ваш відгук!

Ми хочемо розглянути Ваше питання індивідуально. Будь ласка, уточніть в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону та зручний час для зворотного зв'язку.
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Полезный комментарий
Artem6374 28 декабря 2019, 13:21
Дякую Олександру, за швидку реакцію на пикуче питання, бо в таких випадках дійсно треба реагувати негайно. Олександр дав мені надію, і бажання, а це не мало важливе, користуватися послугами Універсал Банку в подальшому, і показав, що вони цінують, і клієнтів, і людей які користуються послугами Універсал Банка, я Вам дуже вдячний за розуміння, Олександ красно дякую Вам !!!
viklev 24 декабря 2019, 22:09
24.12.19 звонит менеджер и сообщает что 27.12.19 заканчивается мой депозит(Спасибо!)и что я собираюсь с ним делать.Отвечаю что забираю деньги так как должен их отдать 27.12.19 и меня ждут с нетерп-ением… спрашиваю мне нужно заранее приезжать в банк и заказывать деньги-не нужно я передам.Звонит через час он же и сообщает что денег нет.много выплат и будут после праздников в сл.году- я сказал будет скандал-он сказал что перезвонит.но пошел праздновать и про меня ему начхать… вот такое Рождество от УниверсалБанка… кто то празднует а я должен ломать голову чем все закончится 27.12.19
Универсал Банк
Ответ банка
26 декабря 2019, 10:58
Уточните, пожалуйста, в личных сообщения Ваш ИНН?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
eskamillo 20 декабря 2019, 17:51
Хотел воспользоваться бонусом к депозиту от минфина в Универсале, зарегистрировался, пришло письмо с рекламой депозитов

6 мес. — 17.25%
+0.75% годовых от вклада в UAH

По факту на сайте банка таких депозитов нет (ни под 17,25, ни под 16,50)

По телефону +38 044 392-47-40 программы «Бонус к депозиту» ответила хамоватая женщина. Суть ответа следующая: ставки указаны максимальные — обращайтесь в банк, в нашем письме все верно, такой депозит есть, но как его получить мы не знаем — обращайтесь в банк и положили трубку.

В общем, к банку вроде присматривался, но после его сотрудничества с такими сомнительными подразделениями (хотя и уважаемого мной сайта) отнесу таки дэньги в другое место, ну и не буду верить рекламе ни банка, ни минфина теперь.
Минфин
Ответ администратора
23 декабря 2019, 11:07
Уважаемый пользователь, благодарим за внимание к программе «Бонус к депозитам» и приносим извинения за качество предоставленной консультации. Информация передана ответственным сотрудникам и будет разобрана.
Относительно ставки по вкладу, то именно 20.12.2019 г. произошло ее снижение в банке, и информация на нашем сайте была обновлена в тот же день.
Обращаем внимание, что по депозиту Универсал Банка указана максимальная ставка с учетом надбавки +0,5% годовых в гривне и 0,25% в валюте, которые предлагаются при оформлении депозита через telegram чат-бот. Об этом отмечено в условиях получения бонуса на странице https://minfin.com.ua/deposits/381-srochnyy-vklad/.
С актуальными предложениями по программе «Бонус к депозитам» можно ознакомиться тут https://minfin.com.ua/bonus/deposits-bonus/, а более подробная информация размещена в каталоге депозитов с бонусом: https://minfin.com.ua/deposits/bonus/
Maria2019ba 20 декабря 2019, 13:56
Отделение по адресу: Киев, ул. Раисы Окипной, 4-А
Сегодня, 20.12.2019 открывали депозит. Пришли в обеденное время, было много клиентов, но при этом качество было на уровне. Приветливые менеджеры. Все было быстро, компетентно.
Универсал Банк
Ответ банка
20 декабря 2019, 14:53
Спасибо за Ваш отзыв!
tata10 19 декабря 2019, 14:54
Отделение по адресу: Харьков, ул. Кооперативная, 13/2
Открыла счет в отделении в Харьков, мне выдали карточку, но не прислали смс с пин-кодом к ней. В телеграм-чате не смогли открыть депозит так как не приходило смс с кодом-подтверждением. Поменяли номер финансового телефона. и на него не приходили смс. В колл-центре ничем помочь не смогли, кроме как направить смс с пин-кодом к карте. Которая опять же не пришла. В отделении специалист пожала плечами и сказала что она не знает почему смс не приходят. Деньги с текущего счета я могла бы уже забрать только с удержанием 1 %.Просидев 2 часа в отделении и видя что никаких подвижек нет решила открыть депозит как обычно, при этом потеряв 0,5 % добавки. Как только вышла из отделения сразу пошли смс в телеграм-чате. Типа все заработало. Случайно или намеренно это произошло не знаю. Но как быть с пин-кодом к карте? Знала бы о таком деле — пошла бы в другой банк.
Универсал Банк
Ответ банка
20 декабря 2019, 10:33
Спасибо за ваш отзыв!
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Пожалуйста, уточните в личном сообщении Ваш ИНН для рассмотрения вашего вопроса индивидуально.
Олег Суворов 20 ноября 2019, 19:46
Отвратительное поведение банка при попытке оплатить инвойс в долларах, что в итоге заняло 11 (одиннадцать!) дней.

1. В день оформления инвойса открыли счета UAH/USD и я пополнил USD на сумму инвойса. В этот день мне не объяснили что их снятия в случае чего стоит 1%, и что есть куча причин для этого самого «случая чего»

2. Дальше проблемы начал генерировать некий тайный «отдел валютного контроля» и докапываться до любых мелочей. Помимо мелких незначительных моментов, затребовали выписку с ФОПа из другого банка ссылаясь на постановление НБУ №346 от 17.08.2012 в котором вообще речь идет о ликвидации банков о_О

3. Попытка разобраться с начальником отделения ничего не дала, потому что начальник отделения вообще нихрена не знает об операциях, которые идут на ее отделении (операция больше 150к если что). С ее же молчаливого согласия кстати и было то самое безвозвратное пополнение USD счета

4. У банка есть какой-то магический таймстамп = 15:30, все операции после этого времени считаются следующим днем. И пофиг что НБУ работает до 17:00, а не до 15:30

5. Когда тот самый анонимный «отдел валютного контроля» вместе с начальником отделения были посланы нафиг, я разбил инвойс на 3 разных (чтобы суммы были до 150к грн) и договорились толкать их в разные дни.

6. Вместо того, чтобы уже спокойно дотолкать 3/3 частей по согласованному графику, этот гребаный отдел опять запорол операцию и отложил оплату еще на день -_-

7. Начальнику отделения все еще пофиг, она отправила свою сотрудницу Руслану отмазываться за всех лиц банка

Кстати к сотруднице Руслане вообще 0 претензий — она делала свою работу максимально быстро и корректно.

Но в целом сказать что оплата инвойса на протяжении 1.5 недель в 2019 это *** — ничего не сказать.
Универсал Банк
Ответ банка
22 ноября 2019, 9:52
Дякуємо за Ваш відгук.
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація, просимо вибачення за незручності, які виникли в процесі співпраці з нашим Банком.

У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що для виконання переказу в іноземній валюті за межі України, який Ви ініціювали платіжним дорученням, з урахуванням вимог чинного законодавства, щодо валютних операцій, Вам було надано запит на надання до Банку додаткових документів для аналізу. Оскільки додаткові документи, які містять повну інформацію для здійснення операції у відповідності до чинного законодавства, не були надані в той же день, то в проведенні операції було відмовлено.
Пізніше, протягом листопада 2019 року, Вами надавалися до Банку платіжні доручення на переказ коштів у іноземній валюті з Вашого рахунку, які були виконані у дату отримання їх у відділенні банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
maksfray 30 октября 2019, 12:12
Отделение по адресу: Харьков, ул. Кооперативная, 13/2
Руководство Универсал Банка пренебрегает Конституцией Украины, а именно ст. 21: «Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними» и ст. 28 « Кожен має право на повагу до його гідності». Систематически под давлением руководство банка, глав отделений сотрудники не ощущают равенства в правах и достоинстве с клиентами и всячески демонстрируется неуважение к достоинству персонала отделения банка. Которое выражено в выполнение поручений, которые не обусловлены трудовым договором и должностной инструкцией. Как пример, в должностную инструкцию администратора не входит обязанность носить клиентам воду, кофе, предлагать конфеты связи с Хеллоуином. Связи с этим происходит нарушения трудового законодательства Украины, а именно статьи 31 кзот: «Власник або уповноважений ним орган не має права вимагати вiд працiвника виконання роботи, не обумовленої трудовим договором». Прошу незамедлительно прекратить нарушать законодательство Украины и относиться к своим коллегам с уважением. Будьте самодостаточной единицей, не нужно выставлять своих сотрудников людьми низшего сорта по сравнению с клиентами у вас прекрасный и компетентный персонал!
Проблема решена
Cianid 21 октября 2019, 14:25
5 лет я был ФОПом в этом банке. Когда закрывал свои счета с нулевым остатком, мне нужно было заплатить 200 грн.При этом клерк банка, сказал нужно эти деньги положить на фоп счет.Большей тупости я в жизни не слышал.В итоге, после скандала главная в этом отделение все же пошла искать шаблон заявы, по которой эти 200 грн можно отдать сотруднику банка в руки. Через год, мне звонит девочка, и оказываеться что физ счёт они мне не закрыли.Что бы закрыть этот счет нужно идти в отделение банка.Счета можно закрывать только в том отделении в котором они были открыты.

Далее про проблемы в целом:

1)Фрод мониторинг абсолютно неадекватный.Могут заблокировать карту, если вы расплатились через терминал и им не понравился владелец этого терминала.Фрод мониторинг в этом случае пытаеться 3 раза дозвониться на мобильный, потом тупо блокируют карту, без всяких предупреждений.Могут позвонить и спросить делал ли я оплату(пополнял моб) на 100 грн через https://www.portmone.com.ua, но при этом если ушла транзакция на каком то левом сайта в сумме 5 тыс мониторинговому центру на это пофигу.Их беспокоит portmone,easypay.ua, ipay и тд.
Реальный пример из жизни: Купил абонемент в спортлайфе и сразу же пошел в зал.Телефон оставил в шкафчике.После тренировки зашел поужинать в кафе, при оплате картой, оказалось что карта заблокирована.На мобильном было 3 пропущенных звонка, как оказалость из банка. Им видите ли не понравилось что абонемент был оплачен на ФОП О.К. Т.е карту заблокировали, меня об этом не проинформировали.Я попал в дурацкую ситуацию.

2)Онлайн банкинг: раньше был банкинг с UI на java.Более менее работало.Прошлым летом они обновили банкинг на angularjs.Стало «сильно, можно молодежно но не работоспособно».Чтоб перевести деньги между фоп и личным физ счетом, приходилось делать межбанковые платежи, которые могли проходить от 10 мин до 4 часов.Если не успел сделать перевод до 5 вечера буднего дня деньги придут утром следующего дня(при условии что это будний и не праздичный день).Делать межбанковые платежи приходилось, так как в «чудо банкинге» на старнице где делаються переводы между картами, личный счёт не подтягивался.Тех поддержка об этом знала и именно она рекомендовала делать платежи способом описаным выше.Собственно «перевести деньги» это все что можно сделать в банкинге.Случайно ввели 3 раза не правильлно пароль при логине- учётная запись заблокирована.Разблокировать можно через call центр, но только до 5 вечера)))Это имхо.

3)Нет чипованых карт.Год назад их не было, но уже активно пытались впарить свои карты от Monobank.

4)Ограничение снятие/конвертацию валюты по карте: Для Lucky card максимальная сумма, которую можно снять с банкомата — 9 тыс(по 3 тыс за один раз).Один раз в командировке пришлось оплачивать за гостинницу через карту, сумма был в норвежских кронах и эквивалентна 54 тыч грн(уже точно не помню, может было 45 тыс).Транзакция не прошла, позвонил в call центр-говорят по карте лимит 50 тыс в день и никак его увеличить нельзя.

Минимально можно поставить 1, но я бы поставил этому банку 0.
Универсал Банк
Ответ банка
21 октября 2019, 14:34
Добрый день.

Пожалуйста, уточните в личном сообщении Ваш ИНН для рассмотрения вашего вопроса индивидуально.
Oleksii Alexey 26 сентября 2019, 3:00
У меня отсутствует мобильная связь! Я нахожусь в море! Через приложение Монобанка пробовал перевести деньги с карты Универсал банка на карту Монобанка! Требует динамический пароль, который мне высылает на мобильный телефон Универсал банк. Пробовал перевести 100 гривен, якобы динамический пароль не нужен, так заверяли работники Универсал банка. На вопросы по электронной почте не отвечают уже 6 дней! На звонки моих знакомых, отвечают, что при переводе на сумму перевода не более 500 гривен динамический пароль не требуется -НЕ ПРАВДА!!! РЕЗУЛЬТАТЫ — я буду иметь штрафные санкции от Монобанка!
Универсал Банк
Ответ банка
26 сентября 2019, 9:16
Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения Ваши данные: ИНН и номер телефона. Мы разберемся в ситуации и постараемся найти варианты решения вопроса.
kingcity 23 сентября 2019, 16:28
Отделение по адресу: Львов, ул. Федьковича, 51
Загорівся ідеєю отримати картку VISA Platinum від цього банку. Непогані умови та й чесно кажучи, сподобався дизайн картки.Правда, видається картка лише в рамках депозитного пакету.До 19.08.19 це можна було зробити, розмістивши невеликий депозит у банку (від 5 тис. грн.), чим я і скористався.Зараз умови помінялись — щоб отримати VISA Platinum, потрібно розмістити депозит від 150 000 грн. На жаль, у нас зараз всього два відділення Універсал банку — одне у центральній чатині міста, інше недалеко від центру (5 хв.їзди автомобілем).Розташовані вони у людних місцях, але у обох одна і та ж проблема — паркування.Запаркуватись біля відділення або хоча б недалеко — дуже важко (відсутність вільних місць). До речі, хочу зауважити — дотепер не розумію рішення банку закрити відділення по вул.Сихівській. Сихів — найбільший спальний район міста, тут проживає близько 200 000 людей, це більше ніж у деяких райцентрах та й навіть обласних центрах країни.До того ж він динамічно розвивається. Але повернемось до теми. Відділення у якому я обслуговуюсь досить просторе і зручне. До персоналу претензій нема — ввічливі, менеджер Андрій оперативно оформив усі документи, пояснив мені умови і правила, я вніс кошти у касу — все пройшло швидко і без якихось ускладнень. Картка повинна була бути готова на протязі 10 днів, я повинен був отримати СМС по її доставці на відділення.Але цього не сталось і я спробував зв`язатись з банком.Додзвонитись на відділення по телефонах, вказаних на сайті (дзвонив кілька разів на протязі двох днів) виявилось неможливо — ніхто не піднімає слухавку.Кілька разів дзвонив на гарячу лінію — там на запитання, чи готова картка, мене переключали на відділення з тим же результатом — слухавку ніхто не піднімає. Нарешті одна з операторів сказала, що сама вияснить це питання і мені передзвонить. Вона дійсно передзвонила мені через деякий час і повідомила, що картка є на відділенні. Буквально через 10 хв. після її дзвінка чудесним чином надійшло СМС про наявність картки. Магія, не інакше: ). На наступний день у відділенні я отримав картку, той же менеджер проінформував мене про порядок встановлення ПІН-коду та реєстрації у інтернет-банкінгу.Все чітко і зрозуміло.Але один нюанс — картка видається «як є» — без конверта, тобто працівники банку (як мінімум) можуть бачити її реквізити.Я вважаю це неправильним. Але «маєм, що маєм». З поверненням депозиту проблем не було — у визначений день депозит та відсотки були перераховані на мою картку. Попередньо мені телефонували і нагадували про закінчення депозиту і запитували чи не бажаю я його продовжити.Зі зняттям теж проблем не було — зняти депозит з картки можна без комісії у будь-якому банкоматі, головне, щоб ліміт банкомата це дозволяв. Можна, звичайно, це зробити і у касі Універсала. Розчаруванням для мене став інтернет-банкінг. Мобільної версії немає взагалі. Веб-версія — біднішого функціоналу я ще напевне не бачив. З настройок — лише можливість змінити пароль та настроїти СМС. Є можливість заблокувати картку, але немає можливості встановити ліміти чи змінити PIN-код. Та й багато чого ще немає — одним словом, над цим ще працювати й працювати.Я довго думав, яку оцінку поставити у відгуку — навіть незважаючи на невеликі технічні проблеми, я залишився задоволений обслуговуванням і цілком міг би поставити 4 зірки.Але враховуючи недосконалість І-Б та відсутність його мобільної версії, все таки ставлю 3…
Универсал Банк
Ответ банка
25 сентября 2019, 11:01
Дякуємо за ваш відгук, ми неодмінно проведемо роботу в зазначеному вами напрямку.

Рекомендуємо спробувати наш продукт monobank. Всі банківські послуги в вашому додатку, на телефоні. Зручний та функціональний інтерфейс: http://monobank.ua/get

Курс валют в Универсал Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.4 42.9
USD 38.85 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Универсал Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.4 42.9
USD 38.85 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Универсал Банк 💰 / Отзывы о Универсал Банке 📝