Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Tamilatamilayam 10 марта 2025, 11:48
Отделение по адресу: Полтава, ул. Дмитрия Коряка, 3
Не можу ні зняти і т.д і т.п, відкрито фоп навіть в цьому банку (треба змінити)
Ситуація наступна,2 чи 3 роки не можу зняти 29000 з карти)То в них скарга від когось то ще щось, кажу надайте скаргу, відповіді 0)
Буду користуватись законними підставами і вимагати оплату додатково за те, що не можу користуватись власними коштами цей час.
LATINSKIEBUKVI7 9 марта 2025, 12:53
Мені 8 березня, на День народження, батько подарував 1000 грн. Він хотів зробити сюрприз та перерахував на приватовську карту. Вона вже давно не дійсна, кошти зарахувались. Тепер я не можу її переказати в Монобанк, бо операція блокується. Куча звернень та відео-варіфікацій, завантажень фото з паспортом — результат нуль. Якби я тільки знала, що він буде перераховувати кошти в ваш банк, я би не дала це зробити. Замість подарунку я маю зіпсований настрій та геморой, яким я займаюсь вже другий день. Так, ніби мені більше немає чим зайнятись.
Fekla1 7 марта 2025, 20:08
Ни в одном отделении Приватбанка Одессы не удалось купить доллары нового образца. Как можно торгуя ветошью рисовать банку 1 место в рейтинге? ПОЗОР для банка. Халамидники. Сотрудники хорошие, приветливые, профессионалы. Но политика руководства банка — «продаем только старую валюту», ужасно отталкивает.
Yananechyporuk1 7 марта 2025, 16:07
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Соборности, 42-А/4
Просто жахливий банк з жахливим обслуговуванням і банкоматами
Знімала 14000 з карти іншого банку, банкомат не видав кошти, пообіцяв повернути за 30 хв і нічого не повернув. В підтримці голосовий робот просто який абсолютно не допомагає.
Хочете витратити гроші і нерви то сюди.
Але краще не користуйтеся
Ilga1 7 марта 2025, 12:51
В кінці лютого знімала гроші в банкоматі Ощадбанку з карти Приватбанку, сума 15000 грн, банкомат показав що провів операцію, гроші з карти списались, але їх не було видано. Відразу зателефонувала на гарячу лінію ПриватБанк, вони дізнались всі дані і сказали, що заявка в обробці вони самі зв’яжуться з ощадом все перевірять і повернуть гроші протягом півгоди, більше дій від мене не треба. Цього дня, день вихідний тож звернутись фізично в банк не могла, гроші не повернулись, заявка в обробці. Перетелефонувала в банк, сказали чекайте, обробка може бути декілька днів, потім вони зв’яжуться, додаткових дій від мене не треба. Коли на шостий день заявка продовжувала висіти в інтернетбаннкінгу без змін то пішла в фізичний банк. Там вже сказали, що вони не змогли підтвердити що гроші мені не знялись і оскільки я прийшла вже на шостий день то заяв чи скарг не прийматимуть, треба було хоч на п’ятий прийти, а тепер лише через суд, але працівниця сказала що затрати на суд будуть такі великі що вона НЕ РАДИТЬ туди звертатись. Вони вкрали мої гроші, розповідали що все добре і звертатись окремо не треба, заяви на гарячу лінії їм достатньо. Тікайте з цього банку
Володимир Закомірний 7 марта 2025, 12:22
«ПриватБанк» продовжив на 30 міс. дію карток, термін дії яких закінчився. Але є обмеження: такими картками не можна розраховуватися в інтернеті. Не біда? Та ні — ПАСТКА.
СИТУАЦІЯ. Я маю «Інтернет-картку» Приватбанку, термін дії якої закінчився, але я про це не знав, і переказав на неї кошти зі своєї «Картки для виплат». (Усе, що трапилося далі, сталося б також, якби на цій картці вже був залишок на момент закінчення терміну її дії).
Платіж в інтернеті з Інтернет-картки виявився невдалим (тому що її термін дії збіг). А за зворотній переказ (з Інтернет-картки на «Картку для виплат») банк (УВАГА!) знімає комісію 0,5%, тому що вважає такі зарахування НЕЦІЛЬОВИМИ. Як вам такий трюк?
Я знав про комісію, але я не знав, що термін картки закінчився.
Отже, я звернувся за консультацією. Доречі, маю персонального консультанта, але він жодного разу не брав слухавку і заявка на його заміну не працює.
Переніс всі муки спілкування з роботом, якому пояснити проблему просто неможливо, а варіант з'єднання з оператором call-центру відсутній. Я терпляче вислухав усі розповіді робота, і навіть одну корисну — про перевипуск картки і перенесення залишку для карток «Універсальна» і «Для виплат». Але робот нічого не сказав про Інтернет-картку. Зрештою, змучений робот «змилостивився» і з'єднав мене з оператором call-центру.
Далі я виконував всі дії разом з консультантом в онлайн-режимі.
Відкрив нову Інтернет-картку. Потім закрив стару картку — на цьому етапі відбувається перенесення залишку зі старої картки на ту, яку я мав обрати. Консультант переконувала, що я зможу обрати нову Інтернет-картку, але її не було у виборі, там була ТІЛЬКИ «Картка для виплат»! Консультант запевнила, що я можу обрати «Картку для виплат», переконуючи мене, що комісія не буде зніматися, оскільки це не переказ, а закриття з перенесенням залишку. Я сумнівався, просив взяти паузу і перепровірити. Але консультант запевняла, що інформація достовірна, що будь-який інший консультант підтвердить цю інформацію і насамкінець просила добре оцінити її консультацію.
В результаті, банк таки взяв комісію за перенесення залишку з картки, яку я закрив!
ВИСНОВКИ
1. Рішення банку не доброчесні, оскільки створюють «пастки» для клієнтів, ошукують їх.
2. Алгоритми мобільного додатку недосконалі. Мають бути відповідні обмеження і попередження при переказі коштів на картку, термін дії якої скінчився, про комісію, яка буде знята при перенесенні залишку. Не зрозуміло, чому нововідкрита картка не «підтягнулася» до списку вибору картки для перенесення залишку. Можливо, для цього треба здійснити перезавантаження додатку. У такому разі при відкритті нового рахунку додаток має рекомендувати перезавантажити його.
3. Некваліфікована консультація співробітника call- центру.
06.03.2025 мені поступив терміновий міжнародний переказ в євро. Я планувала отримати готівкою. Ніколи не було с цим проблем. Але наразі євро піднявся до 44,5 і я зіткнулася з проблемої, що у всіх відділеннях мені відмовляли, хоча гроші у них були. Одразу я заїхала на Вул. Васильківська 1, касир стала дивитись скільки мені потрібно, інший касир нагадав ій, щоб євро не видавала. Потім ще 6 відділень в центрі Києва. Одним з них було відділення на Великій Васильківській 43/16. Там теж сказали спочатку, що саме євро немає, потім коли терпіння моє закінчилось, сказали що все ж таки є, але це під замовлення. Але я була в банку за 5 хвилин до закінчення робочого дня. І все одно мені переказ видавати відмовили. Всюди мені казали: замовляйте, через 2 дні отримаєте, іншого варіанту немає. Я не знаю на яких умовах співпрацюють компанії грошових переказів з банками, але це терміновий переказ, чому я повинна замовляти його. Доречі, замовляючи переказ, клієнту потрібно вказати номер переказу (хочу це приватна інформація і завжди надавалась в момент отримання грошей, а не просто так за два дні).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yarolina 1 марта 2025, 13:41
Отделение по адресу: Николаев, ул. Космонавтов, 81-А
Мій батько-пенсіонер ще у грудні 2024 року на відділенні Приватбанку оформив заявку на отримання 1000 грн. як зимової підтримки за програмою «Національного кешбеку». У січні працівник відділення йому сказала, що коштів немає, так як в січні не було фінансування за цією програмою. 7 лютого 2025 року моєму батьку нарешті видали картку і сказали, що вродовж 10 днів на неї будуть зараховані кошти. Сьогодні вже 1 березня, коштів як не було так і немає. До банку додзвонитися важко, всі письмові звернення на розгляді… Тим часом всі наші знайомі вже давним давно отримали цю допомогу, щоправда в інших банках. Можливо хтось знає, куди ще можна написати скаргу на Приватбанк з цього приводу?
Ірина Даніленко 28 февраля 2025, 11:36
Оплатила повністю лізинг, отримала документи в Приватбанку, ніхто ні слова не сказав, записалася в МВС, витратила час, прийшла, і мені сказали — Приватбанк не має права відчужувати майно, оскільки в нього понад 200 виконавчих проваджень, і перереєструвати машину на себе Ви зможете тільки через суд.
1AHTOH1 27 февраля 2025, 20:13
Взяв у лізинг авто, його повністю виплатив, без прострочень платежів. Отримав від банку підтверджуючі документи. Пішов у сервісний центр, а там з’ясувалося, що приватбанк у реєстрі боржників і авто на мене не можна оформити. Якось так. А ще більше обурює, що коли приват прислав документи, то про це жодного слова. А так, як я не міг сам піти до сервісного центру бо проходжу службу в ЗСУ, то оформлював довіреність, за яку теж платив гроші.
Ctalevar 27 февраля 2025, 20:02
Я забыл все свои пароли от банковских карт, и карт при себе не было, из-за этого я не мог зайти в Приват24. Думал будет много нервов с Приватом, но онлайн поддержка банка меня приятно удивила. Буквально за 15 минут все решили.
Balaton06 27 февраля 2025, 19:36
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 11
Я десятки років обслуговуюсь у відділенні Приватбанку за адресою Дніпро, пр, Слобожанський11, Сьогодні я звернулася з питанням одержання по1000гр зимової допомоги мені і чоловікові, який маломобільний Дуже пощастило, що мої не легкі питання вирішував спеціаліст Мельниченко Ігор Михайлович,., Як мудрий вчитель, з терпінням, повагою/а мені за 80+/і професіонально вирішив мої питання,. Пане Ігорю, я Вам дуже вдячна і бажаю здоров’я, успіхів і вдалого життєвого і трудового шляху, Керівництву відділення вдячна, що такі спеціалісти у вас працюють
Наталя Назаренко 26 февраля 2025, 16:17
Завжди допомагають швидко та якісно, не залежно від ситуації.
infosfera 25 февраля 2025, 21:58
Доброго дня. Без жодного сповіщення банк змінив істотні умови договору скарбнички, а саме: з ЛЮТОГО вираховується відсоток при надходженні коштів у скарбничку згідно заданих налаштувань. З моменту відкриття вкладу до Лютого 2025 року жодний відсоток не вираховувався.
Не можу домогтися пояснень подібних дій банку в односторонньому порядку, без жодного попередження
Anita777 25 февраля 2025, 18:15
ПриватБанк, не разобравшись в ситуации заблокировал полностью все мои карты, так же Приват 24. На карте с личными средствами оставались деньги собранные на лечение онкологии моего мужа, которые в помощь перечисляли родственники и друзья. Я 2 раза обращалась в отделение банка с пакетом документов, мне ничего толком не объяснили, приписали статью о терроризме и финансировании оружия массового поражения! Вы там в своём уме? Я написала заявление о перерасчете денег на карту другого банка, деньги не вернули в течении месяца, сняли со счета, якобы за погашение кредитных средств, без моего ведома! Я плачу ежемесячно платеж, у меня нет задолжностей, на каком основании сняли всю сумму моих личных средств? По закону, вы имеете право снять только ежемесячный платеж! Я буду обращаться в суд, за то что незаконно сняли с меня личные средства за необаснованное и бездоказательное обвинение в такой статье! Разбираться никто не хочет в проблеме, даже по предъявлению документов!
Tetyana80 24 февраля 2025, 14:05
20.02.2025 о 01:30 невідомою особою було здійснено злам мого акаунту «Приват-24» та здійснений вивід грошових коштів, з моєї дебетової карти у сумі 17 000 грн. та з кредитної карти у сумі 18 400 грн.
Всі гроші були виведені на картковий рахунок № 5457 0822 2461 0449 клієнта АТ КБ «Приватбанк» Мірченко В.
Також вночі на мій телефон були здійснені дзвінки Приватбанком. Вочевидь служба безпеки банку бачила підозрілі операції, проте не зупинила їх.
Коли я вранці прокинулася і побачила пропущені дзвінки банку я відразу зайшла в Приват-24 та перевірила рахунки та виявила крадіжку.
Приблизно о 6.15 я зателефонувала в банк та повідомила про крадіжку грошей.
Після цього я звернулася до поліції і відділення приватбанку для відновлення доступу до Приват-24.
23.02.2025 мені знову було заблоковано вхід до Приват-24 через введення неправильного паролю при вході, хоча в цей час я займалася домашніми справами та не здійснювала вхід до акаунту.
Зателефонувавши на гарячу лінію Приватбанку, оператор підтвердила, що хтось знову здійснював спроби входу до акаунту.
Запитавши у оператора як йде розгляд моєї заяви про шахрайство, оператор відразу відповіла, що це я сама поділилася персональними даними завдяки чому шахраї змогли зайти в мій акаунт.
Всі мої заперечення, що такого не було і я взагалі нікому не повідомляла свій логін, пароль та іншу інформацію, що могла б бути використана для входу в акаунт, оператор відкинула. Її вердикт по суті зводився до того, що оскільки хтось увійшов до мого акаунту, то значить я сама надала дані шахраям.
До цього один з операторів контакт-центру повідомляв мені, що особа Мірченко їм знайома та на цей рахунок вже були здійснені підозрілі операції, проте банк продовжує обслуговувати та не блокує цього клієнта.
В цій безглуздій ситуації вже не йде мова про вкрадені мої особисті 17 000 грн., а тільки про вкрадені у банку їх 18400 з кредитної карти. Оскільки банк «вішає» на мене сплату відсотків за вкрадені кредитні кошти. Всі представники банку до яких я зверталась мені відразу казали, що для припинення нарахування відсотків, я повинна погасити кредит.
Я працюю лікарем-педіатром і вкрадені кошти для мене є дуже значною сумою. В сьогоднішніх складних умовах війни я постійно старалася допомогати іншим перераховуючи кошти на різні збори ЗСУ, підтримку ВПО та іншим потребам. В такій ситуації позиція банку для мене є неприпустимою та образливою. Вважаю, що служба безпеки банку бачила як виводили мої гроші, з якого пристрою був здійснений вхід в мій акаунт але не вжила жодних заходів для припинення крадіжки.
Oleh290 23 февраля 2025, 0:41
22 числа о 19:00 здійснив переказ через Приват24 (мобільний застосунок) з іншої картки банку (довелось) на картку ПриватБанку. Операція відобразилася як успішна, однак при спробі сформувати квитанцію відображалося лише ім'я відправника, а куди саме пішли кошти — невідомо.

Звернувся в онлайн-чат підтримки з проханням надати квитанцію або хоча б підтвердження платежу та пояснити, куди поділися гроші. У відповідь — нуль реакції. Просто створили звернення з терміном розгляду 2 дні. Чому я маю чекати два дні, щоб отримати квитанцію або хоча б номер транзакції для перевірки?

Якщо Приват24 позиціонується як платіжний сервіс, чому немає квитанції одразу після операції? Чому через інші сервіси квитанція формується миттєво, а тут — чекати невідомо скільки? чому посередники можуть надати одразу квитанцію, а тут не знаєш, що з коштами.

Станом на 12 ночі в мобільному додатку мій платіж на 7 тисяч гривень зник з історії — ніби його й не було! Повторно звернувся в онлайн-чат — відповіли стандартним «Ми вас розуміємо». Серйозно? Мені потрібні не співчуття, а рішення проблеми! і це при тому, що ще потрібно платити комісію.

Переказ із картки на картку має бути миттєвим, а не «йти» три дні невідомо куди. Складається враження, що простіше було б відправити гроші Укрпоштою…
Olena17 22 февраля 2025, 17:23
ПриватБанком було розірвано зі мною договори в односторонньому порядку.Карта яка була відкрита використовувалася для зарахування коштів з військової частини.Написала заяву на перерахування коштів в інший банк але відповіді на залишену заявку не має.Коли будуть перераховані кошти невідомо як і те чи взагалі вони будуть перераховані.Дуже прекрасно що в такий час банк дозволяє собі залишити військовослужбовців або членів їх сімей без грошей
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlehF 18 февраля 2025, 19:59
У моей родственницы пенсионерки-переселенки на кредитной карте были произведены несколько непонятных операций, в результате которых банк пытается выбить образовавшийся кредитный долг. При этом человек никогда не пользовался кредитной картой, которую навязали и навязывают в банке. Сотрудники отделения ничем помочь не смогли…В результате обращения онлайн было начато «расследование», которое по сообщению из банка продлится от 45 дней…и что в итоге- звонят с банка и просят погасить эту загадочную задолженность из личных средств пенсионера (копилка) без окончания разбирательства…Ребята, у Вас совесть есть? Или законы не для Вас? Вообще совесть есть с пенсионеров последнее сдирать?
P. s.: Заявка 3291819 на повернення коштів.
Battlefield 17 февраля 2025, 22:43
Усі рахунки заблоковані. Зняти, переказати гроші я не можу, чи всі гроші приват викрав? Купа карт, інтернет, для виплат, валютні, на всіх були гроші. Без пояснень, без причин, без повідомлень надходить повідомлення. Це сталося після того, що я зажадав від приватбанку, щоб вони мене не спамили своїми дзвінками та повідомленнями. Мій персональний менеджер пропонувала мені вкласти гроші і нібито я ще зароблю на цьом. Але є ньюанс, робила вона це зі свого особистого номера і срюцьке мовою, що вона не мала права робити.

Отримання банківських послуг і обслуговування рахунків в Банку в подальшому буде неможливим. Банк має підстави для припинення подальшої співпраці. Чинним законодавством України не передбачений обов’язок Банку надавати більш детальні пояснення з цього приводу. Зазначаємо, що дане рішення є остаточним, перегляду та зміні не підлягає. Дякуємо за звернення! Гарного дня!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.25 45.25
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.25 45.25
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝