×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.66 | 44.39 |
PLN | 10.11 | 10.39 |
USD | 40.46 | 40.94 |
Все курсы банка |
KredoBank мошенники. Воруют деньги с карт
И так в чем суть. Любой клиент КредоБанка имеет возможность поставить приложения для отслеживания баланс, пересылаем денег ну и ещё несколько достаточно скудных опций, но тем не менее.
Суть мошеннической схемы кредобанка которую я лично обнаружил когда пользовался услугами банка за границей. Как работаем схема обмана КредоБанка.
Снимаю деньги в Польше понятное дело с гривневой карты, при курсе НБУ 28.04 в 6,58 за один злот Кредобанк списывает 6831 грн за 1000 злот. Ну показалось мне адекватно для банка, заработать 20 копеек на 1 злот. Курс системы MasterCard на этот день была 6,61. Но КредоБанк придумал схему, которую сейчас активно применят всем без исключения своим клиентам, рассказывая об «очень большим» скачках курса платежных систем, которые меняются каждый день и очень сильно. Так вот через 3 дня я случайно обнаруживаю отрицательный баланс на карте почти в 6000 грн, при том что все мои траты за границей были около 60 000 грн. 10% Карл!!! Что делает конкретно КредоБанк, он считает конвертацию валюты через несколько дней по своему! Своему! Завышенному курсу который у меня примерно получился 7,5 грн за 1 злот. Горячая линия банка мне очень сильно пытались объяснить «мы не причём» это курс так менялся у платежных систем. Сам КредоБанк мошенники, искусственно подымает курс как ему вздумается и зарабатывает на таких операциях до 10% чистой прибыли. Ну что КредоБанк? Ответить есть что? Я жду что вы одумаетесь и вернёте мне мои деньги которые вы в военное время украли у моей семьи!
Уже з’ясовуємо причини виникнення описаної ситуації та надамо Вам зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Комментарии (10)
КРЕДО БАНК БАНК ШАХРАЙ
Уже з’ясовуємо причини виникнення описаної ситуації та надамо Вам зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (32)
зняття евро з гривневої «правильна»
Курс Mastercard 30.934 грн., А У ВАС ШО В КАСІ ШО ПО КАРТКАМ 33,93 + комісії
2) Поповнити картку не можливо — не працює купюроприймач.
Дякуємо за відгук.
Інформацію про несправність купюроприймача взяли до уваги та обов’язково виправимо. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
А що стосується курсу валют по платіжних картках та схеми конвертації при списанні коштів з рахунку клієнта, то детальна інформація за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Комментарии (2)
Банк виконує забов‘язоння навіть під час війни
x0.at/1U0C.jpeg
Комментарии (1)
Так і не отримав відповідь від шахрайського банку
банк написав що він може встановити тільки через 3 місяці після відкриття, но кредит відкрився в той самий день, коли був відкритий рахунок (вже не правду банк написав)
Запитую 30 раз: чому банк передав в Убкі що я взяв в кредо (недобанку) кредит ,і статуси того кредиту в кредитній історії був ВІДКРИТИЙ
Є інші картки, но ніхто не передає в УБКІ що в в мене є кредит в Убкі, коли я нічого не брав
Відповіли Вам у приватні повідомлення.
Комментарии (1)
Кредит на 50 років,якого я не брав
Ми проаналізуємо інформацію, яку Ви виклали у відгуку та особистих повідомленнях, та обов’язково надамо зворотний зв’язок.»
Так і не отримав зворотний зв’язок
В відділенні фіксували, на гарячій фіксували, через Мінфін фіксували, НО за 2 місяці так і не отримав пояснення, що то був за кредит на мене відкритий строком аж на 50 років
На Ваш відгук від 26.02.2022 р. ми надали Вам відповідь 03.03.2022 р. у приватні повідомлення та Ви підтвердили вирішення проблеми. Що стосується Вашого відгуку від 02.04.2022 р., то аналіз ще не завершено. Постараємось прискорити його та якнайшвидше надати Вам відповідь. Дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
не банк, а мародер
Ми розуміємо Ваше обурення та зважаючи на ситуацію в країні намагаємось зробити все можливе, щоб зміни в тарифах банку суттєво не вплинули на платоспроможність клієнтів.
Однак, будь-які зміни тарифів залежать від ситуації на ринку. Ми уважно відслідковуємо тенденції та приймаємо рішення відповідно до поточного становища.
Детальна інформація стосовно тарифів розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/tarifi-ta-komisiyi
Комментарии (1)
Контакт-Центр
Уже более 1 года являюсь клиентом данного банка.
За все время при обращении на горячую линию — оператов НИРАЗУ не ответил сразу на вопрос. Вся работа контакт центра — это просто ответить и сказать: «- мы Вам перезвоним». Серьезно???
А потом когда контакт центр перехванивает? Тогда когда им удобно… а бывало, что так и не перезванивали.
Отзыв больше на подумать для ТОП менеджеров Банка. Настройте нормальную работу контакт центра!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ваше зауваження передали профільному підрозділу банку для проведення відповідного аналізу та вжиття заходів задля покращення якості обслуговування.
Комментарии (2)
Щодо нарахування відсотків у повному обсязі під час війни.
Шановна дирекція Кредобанку — як так сталося, що під час війни ви продовжуєте займатися бізнесом та нараховувати всі відсотки за кредитами?
В країні війна, це вже признано форс-мажорними обставинами.
НБУ залишив облікову ставку на рівні 10% та звітував, що всім банкам надасть рефінансування.
Зараз багато хто залишився без роботи, а ті, хто й надалі працює — отримує менше. Всі втрачають кошти, мобільні оператори зобов’язались не відключати абонентів, приватбанк та монобанк знизили нарахування відсотків, альфа-банк ввів акцію «погаси 80% боргу, 20% закриє банк», а що робить Кредобанк? Кредобанк й надалі нараховує всі відсотки за договорами.
Борги повертати треба, це безперечно. Але відсотки на час війни можно було б і знизити.
Особисто я й зараз би вносив чергові платежі, якщо з 42% реальних річних по кредиту нараховували відсотків 20-ть, адже на початку кредитного шляху приблизно 4/5 від платежу це відсотки.
Нагадую — облікова ставка НБУ 10%, і банк не втратить грошей, якщо знизить й перерахує відсоткову ставку від дня початку війни, лише заробить трохи менше, як і всі в цей час.
Дуже сумно, що для Кредобанку бізнес — понад усе, навіть під час війни.
З повагою.
Настання форс-мажорних обставин звільняє позичальників від відповідальності за невиконання кредитного договору, однак, не звільняє від обов’язку погашати кредит та проценти за користування кредитними коштами, а лише відтерміновує обов’язок погашення кредиту та процентів до закінчення дії форс-мажорних обставин (воєнного стану).
Разом з тим, інформуємо, що в зв’язку із ситуацією, яка склалася внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України та чисельними зверненням клієнтів, АТ «КРЕДОБАНК» автоматично встановив на період з 28 лютого до 1 червня 2022 року кредитні канікули зі сплати основної суми боргу за всіма видами кредитів для фізичних осіб, за винятком кредитів під депозит. Відсотки за кредитами нараховуються в повному обсязі, натомість не застосовуються санкції (неустойки, штрафи, пені, інше) за прострочення.
Це означає, що якщо у Вас виникли труднощі з погашенням кредиту, банк не здійснюватиме нарахування жодних штрафних санкцій (неустойок, штрафів, пені, іншого) за прострочення платежу у період з 28 лютого до 1 червня 2022 року.
Водночас, позичальники не звільняються від обов’язків:
— виплачувати кредит;
— сплачувати проценти за користування кредитом;
— сплачувати комісії та інші платежі, передбачені кредитним договором.
Кредитні канікули встановлені автоматично до 1 червня 2022 року і додаткових дій з боку клієнтів не потребують.
За змінами в обслуговуванні рекомендуємо слідкувати на сайті банку.
Комментарии (1)
Шахраї!!!
Ми проаналізуємо описану ситуацію та обов’язково надамо Вам додаткові роз’яснення.
Разом з тим, наголошуємо, що відповідно до Публічних правил, які розміщені на сайті банку, при здійсненні клієнтом операції в банкоматі, що не належить до мережі банку, сума операції блокується на поточному рахунку клієнта до моменту здійснення розрахунку між банком, де відкрито поточний рахунок і банком, який обслуговує транзакцію (банком-еквайром). Термін представлення платіжною системою таких операцій до оплати становить до 10 календарних днів. Тобто, списання коштів з рахунку відбувається не в той день коли відбулось зняття готівки.
Тому, курс іноземної валюти на момент блокування та на момент списання коштів може відрізнятись.
Відповідно, в залежності від того як змінився курс валюти, з поточного рахунку клієнта списується сума коштів в більшому або меншому розмірі ніж було заблоковано при здійсненні операції.
Написать комментарий
Банк кидает на деньги
Ми з'ясуємо причини списання коштів та в особисті повідомлення проінформуємо Вас про результати проведеної перевірки.
Написать комментарий
Кредит на 50 років
І в кредитній історії УБКІ, статус кредиту буде завжди «відкритий»
Чомусь банк не повідомлення про це при відкриті
В інших банках такого немає, навіть якщо маєш кредитку з 0 лімітом
Ми проаналізуємо інформацію, яку Ви виклали у відгуку та особистих повідомленнях, та обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Комментарии (4)
Банк кидал
Ми з'ясуємо, що стало причиною виникнення описаної Вами ситуації, та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Написать комментарий
депозиты
У зв’язку з введенням воєнного стану всі ставки за вкладами (депозитами) знижено до 0,01%. Для всіх валют та всіх термінів. Дякуємо за розуміння.
За змінами в обслуговуванні рекомендуємо слідкувати на сайті банку (kredobank.com.ua)
Комментарии (1)
Відсутність реальних кредитних канікул
Це єдиний банк, який наскільки жахливо повівся зі своїми клієнтами, не надавши їм ніяких відстрочок взагалі, ані місяця, щоб знайти нові джерела доходів. Я не відмовляюсь платити, але просила адекватної підтримки, як то зробили інші банки. Прошу розглянути дану ситуацію та піти нарешті на зустріч і надати реальні кредитні канікули.
У випадку вирішення даного питання чесно відзвітую в коментарях до цього посту.
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми проаналізуємо Ваше зауваження та надамо Вам відповідь у приватні повідомлення.
Написать комментарий
Снятие ареста со счетов
Недавно открыл карту в этом банке. Максимально недоволен работой службы поддержки и долгим ожиданием.
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Комментарии (1)
Кредит який відображений в УБКІ
Навіть якщо ти не брав кредиту то в Убкі показує що в тебе відкритий кредит на 50 років
Мою заяву так і не опрацювали.Убкі і надалі показує відкритий кредит (якого не має)
Можливо відгук на Мінфіні пришвидшить ситуацію
Ми вже з'ясовуємо деталі стосовно опрацювання Вашої заяви та постараємось якомога швидше надати Вам зворотний зв'язок стосовно вирішення питання.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Написать комментарий
Безвідповідальний Банк, не надсилає Звітність в Бюро кредитних історій, UBKI.
: Суть мого відгуку чому я особисто не можу рекомендувати даний банк і дуже сердитий на нього, Хто не знайшов свою кредитну історію на смітнику обходьте цей банк стороною, Відкривав VIP пакет, мені Овердрафтом встановили кредитний ліміт про що я отримав сповіщення від Ubki так як підключена послуга статус контроль що у мене новий кредит, Я поїхав у банк написав заяву що по даному рахунку не потрібно встановлювати кредитний ліміт і даний кредит прибрати с Ubki, і що ви думаєте закрили по заяві і надали звітність ні KredoBank безвідповідально відноситься до своїх клієнтів, думаю гаразд як ви так замовляю кошти котрі на рахунку щоб закрити його, коли оформлював рахунок обіцяли кошти на другий день чекав тиждень, обнулив рахунок і закрив його, я так з часом не отримав СМС закриття рахунку і звітності KredoBank так і не надав ubki про закриття кредитної карти (те що у мене кредиту і заборгованості немає) KredoBank безвідповідально відноситься до своєї справи і вони плювати хотіли на Бюро кредитних історій і своєчасну звітність з приводу клієнтів. А так як я відношуся дуже серйозно до своєї Кредитної історії і слідкую за нею, мені дуже неприємна данна ситуації.
Так що вам не байдужа ваша кредитна історія краще обійдіть даний банк стороною KredoBank її вам зіпсує навіть коли ви там не будете мати кредиту, а просто рахунок.
P.S Всім дякую і гарних вам фінансових операцій і співпраці з фін установами, Бережіть себе і свої рахунки.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про Банк. Ми вже з'ясовуємо деталі описаної Вами ситуації та постараємось якомога швидше надати зворотний зв'язок.
Комментарии (8)
Вимагають сплатити гроші,які я не винен!
Дякуємо за Ваш відгук. Ми вже розбираємось в ситуації та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення стосовно вирішення питання. Перепрошуємо за незручності.
Написать комментарий
Банк заблокировал средства с 04.02.2022
После одного из переводов, банк заблокировал счет.
Позвонил сотрудник службы безопасности, получил от меня всю информацию, подтверждающую законность моих действий и сказали, что будет проведена проверка.
После этого через неделю начал звонить в колл-центр для уточнения информации когда я получу доступ к своим средствам.
Ответ был такой: срока нет
Т. е. если у Вас на счету миллион и кто-то не согласен с переводом на 100 грн, который сделал на Вашу карту, то Вам заблокируют все Ваши деньги!!!
КРАЙНЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!!
Пользуется деньгами клиентов бесплатно, при этом не называет никаких сроков!
Никаких писем, решений суда и прочих оснований для блокировки счета банк не предоставил!
Написать комментарий