Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Банке Кредит Днепр
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.25 | 42.85 |
USD | 38.8 | 39.19 |
Все курсы банка |
Розробникам застосунку
Написать комментарий
Подяка співробітникам відділення!
Написать комментарий
Все устраивает, кроме онлайн-банкинга
Написать комментарий
***банк, приховуе заборгованiсть
Написать комментарий
Ніколи!
Але про цей банк. Коли я прийшла у відділення для закриття картки і рахунку, то виявилося, що в мене борг. Бо була в мене картка голд і за її обслуговування кожен місяць описувалися гроші. За майже два роки жодної смс про це мені не надійшло. Взагалі. Коли я запитала про це у співробітниці, то була агресивна реакція на мене, що то взагалі моя проблема. До неї підключилася її колега, що допомагала їй доводити мою провину, а банк таким займатися не має.
У цього банку ще є додаток, але він незручний, глючний і взагалі зроблений точно не для зручності клієнтів банку.
В той же час, моя колега коли прийшла закривати свої карту і рахунок виявила, що в неї вони заблоковані. Про це також вона не була попереджена за роки. Отак от. І тепер залишок коштів вона не може зняти, бо треба проходити якусь процедуру з купою паперів ля того, щоб то все розблокувати і потім отримати гроші в касі.
Я розумію, що банк свою політику клієнтоорієнтовності змінювати не буде, але може хоч хтось при обранні для себе банку зробить правильний вибір.
Написать комментарий
Обслуговування в одному з відділень Дніпра
Написать комментарий
депозити віддають мотлохом!!!
Комментарии (1)
автопролонгация отменена, деньги зависли
позвонил в контакт-центр, там сказали, что процесс РАНДОМНЫЙ: …либо деньги перечислятся на карту вечером, …либо пролонгируются, что меня не устраивает, в банке не знают как получится.
впервые такое слышу. хотел переоформить вклад, но теперь появилось желание забрать деньги
Комментарии (1)
Банк не віддає гроші
20 грудня 2023р. я відкрила в банку Кредит Дніпро депозит. 22 грудня помер мій чоловік. 28 грудня я звернулася до банку з проханням по форс-мажору повернути кошти щоб покрити витрати на поховання чоловіка і розірвати договір. Та це ще не все горе, що спіткало мене в цьому банку. Я відкривала депозит під заявку Мінфіну з бонусом за умовами 15,5% річних на 6 місяців. Але співробітниця банку помилилась і відкрила депозит на 3 місяця, що не відповідає умовам Мінфіну. В підсумку я втратила процент від Мінфіну та винагороду по промокоду. Головний менеджер відділення Катерина відповіла, що виправити помилку неможливо, але пообіцяла розірвати договір по форс- мажору маючи Свідоцтво про смерть мого чоловіка, треба почекати 15 хвилин поки надійде згода і гроші мені повернуть. Я написала Заяву на розірвання договору, протримали мене в банку майже годину, а потім відмовили. Катерина сказала, що питання буде розглядатися 7 днів з можливою відмовою, та навіщо мені втрачати проценти вже за 2 неділі, та може після трьох місяців вони збільшать процент за пролонгацію, тобто іди собі, жінко, з чим прийшла, гроші не віддамо. За їх помилки в договорі ніхто не винен, за мої фінансові втрати ніхто не відповідає, а що повернуть гроші по форс-мажору — брехали. Ось вам и захист прав споживачів! Я більше ніколи не звернуся до цього банку і всім не раджу.
Комментарии (2)
Відмовили в закритті рахунку та видачі залишку
Комментарии (1)
помогают в решении любого вопроса.
Написать комментарий
Найгірший банк з яким довелося мати справу
Спитала коли очікувати відповіді від тих спеціалістів — проігнорували і не відповіли.
Подзвонила на гарячу лінію — там був той же оператор що й в чаті (не здивуюсь якщо він там один на весь банк).
По телефону теж нічого конкретного не зміг відповісти, сказав що очікуйте до 30 днів, може подзвонять якщо зможуть додзвонитися. Я просто в шоці, заблокували моїх 10 тисяч гривень перед новим роком і ніби насміхаються.
Вимагаю вас розібратися в питанні і розблокувати картку/закрити рахунок і вивести кошти в онлайн форматі!!! 21 століття на дворі, та ще й війна!
Якщо не буде рішення проблеми протягом трьох днів — пишу скаргу в НБУ.
Написать комментарий
Банк без пояснення заблокував картку з коштами на ній
Комментарии (2)
постіні дзвінки по стороннім особам
Написать комментарий
[2601] Вхід в систему заблокований банком.
В отделении сказали, что нужно звонить в поддержку, в поддержке говорят писать письмо на почту — письмо отправил в том же месяце (октябрь), но ответа никакого не пришло.
Ни в отделении, ни в поддержке не говорят причину этой блокировки. Вообщем баланс моей карты (2800 грн.) — приватизировал банк.
Написать комментарий
Безкінечна актуалізація даних
Перепрошуємо за незручності.
Підкажіть, будь ласка, для з'ясування ситуації Ваші дані ПІБ та номер телефону, до якого відділення банку зверталися та якою датою.
Написать комментарий
некомпетентність та приховані комісії
Тобто, щоб покласти гроші в банк — потрібно ще й заплатити банку.
Ну я таким не згідна, тим більше, що не була попереджена. одразу написала заяву на імя начальника банку Мякоті № 53/2/14−26−1389 щодо повернення неправомірної комісії.
Ніхто не шевелився і не збирався. При очному зверненні Мякоть повідомила, що не передбачено повернення такого плану.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.
Комментарии (2)
банк підкладає клієнтам свиню!
Написать комментарий
Відмова в поповнені поточного. Нема коли, валюта зношена на видачу.
Комментарии (1)
Бесконечное закрітие кредита!!!
Комментарии (1)