Ukrgasbank
Ukrgasbank
Зарегистрирован:
12 апреля 2010

Последний раз был на сайте:
19 января 2022 в 13:35
Просмотров профиля:
Сегодня: 0
Всего: 1372

Ukrgasbank

Блог
Комментарии
Валютный форум
Отзывы
Горячая линия
0
18 ноября 2021, 17:59
# Жалоба на работу отделения банка
Добрий день!

Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв’язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
0
7 октября 2021, 10:49
# Отказали в предоставлении услуги
Добрий день! Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів: — на офіційному сайті банку через форму зворотного зв’язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/. — зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99.
0
5 августа 2021, 9:40
# Укргазбанк списывает 5 гривен за смс информирование с 860 гривен выплат при рождении ребенка
Добрий день. Тарифи по обслуговуванню платіжних карток розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/. Відповідно до тарифного плану «Пенсійна/Соціальна картка» передбачено комісію за послугу Sms-інформування щодо стану рахунку та операцій за рахунком (комісія не утримується, якщо обсяг розрахунків протягом календарного місяця становить від 1 000 грн. та 2 операції.
0
21 июля 2021, 15:49
# Г. Днепр пр-кт Поля 35
Добрий день. Банком проаналізовано роботу зазначеного Вами банкомату. На поточний момент недоліки в роботі банкомату усунені - наразі банкомат функціонує в штатному режимі. Висловлюємо Вам подяку за звернення.
0
8 июня 2021, 11:29
# Хамское отношение к клиентам
Добрий день! Банком здійснено аналіз Вашого звернення від 03.06.2021р.
Надана Вами інформація, в частині якості обслуговування, врахована. Щодо виявлених недоліків проведена відповідна робота.
Дякуємо за звернення.
0
27 мая 2021, 18:25
# Хамське відношення
Добрий день.

АБ «УКРГАЗБАНК» (далі - Банк) у відповідь на Ваше звернення висловлює свою вдячність за Вашу небайдужість щодо якості обслуговування у нашому Банку.
Ваша інформація прийнята до відома! Сподіваємося, що незручності, які виникли під час Вашого обслуговування, не вплинуть на Ваше ставлення до Банку.

З повагою,
АБ «УКРГАЗБАНК»
0
12 мая 2021, 17:15
# Обслуживание и закрытие счета
Добрий день!
Згідно ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті. А саме, відповідь надано АБ «УКРГАЗБАНК» офіційним листом від 15.02.2021 за вих. № 124/4979/2021.
З повагою, АБ «УКРГАЗБАНК».
0
5 мая 2021, 17:41
# Ипотека
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію та надати офіційну відповідь. Для аналізу нам потрібно ідентифікувати Вас як клієнта Банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв’язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99.
0
30 апреля 2021, 14:38
# Укргазбанк - горячая линия
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши адресу відділення, до якого Ви зверталися, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв’язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99.
0
30 марта 2021, 11:39
# Нечистоплотность при выдаче денег на кассе
Добрий день! Яне, Ваше звернення, залишене через сайт Банку, зареєстроване в АБ «УКРГАЗБАНК» за вх. №Д-889. Відповідь буде надано на зазначену Вами електронну адресу.
0
23 декабря 2020, 17:46
# Стресс от сотрудничества(((
Добрий день!
Банком здійснено аналіз Вашого звернення та описаної ситуації. Висловлюємо Вам подяку за надану інформацію щодо якості роботи нашого банку. З працівниками банку проведено роз`яснювальну роботу щодо дотримання правил ділового етикету та стандартів спілкування при обслуговуванні клієнтів.
Щодо списання комісії з Вашого рахунку зазначаємо, що обслуговування Вашого рахунку здійснюється на умовах тарифного плану, відповідно до яких за розрахункове обслуговування неактивного поточного рахунку та оформлення документів під час такого обслуговування було передбачено щомісячну комісію у розмірі 100,00 грн. Неактивним вважається поточний рахунок, по якому протягом 12-ти місяців не проводилися розрахунково-касові операції (операції, ініційовані клієнтом). Комісія утримується щомісячно договірним списанням, починаючи з 13-го місяця у разі відсутності активності за поточним рахунком. Якщо залишок на поточному рахунку менше встановленого розміру комісії, комісія встановлюється в розмірі залишку на даному поточному рахунку.
Щодо відсутності смс-інформування за списання зазначеної комісії повідомляємо, що, починаючи з 02.04.2019 смс-повідомлення про витрати та надходження за платіжними картками надходитимуть тільки за операціями від 100 грн. Оголошення розміщено на офіційному сайті Банку www.ukrgasbank.com/press_center/announcement/12 058-informatciya_dlya_derjateleyi_platejnyh_kart_ukrgazbanka.
Підстави для повернення списаної комісії у Банку відсутні.
0
3 декабря 2020, 19:40
# Заблокировали карту
Володимире Анатолійовичу, аналіз описаної Вами ситуації показав, що Вашу карту було заблоковано для запобігання несанкціонованого списання коштів з Вашого рахунку. Такі заходи вживаються заради безпеки Ваших коштів.
0
30 ноября 2020, 22:55
# некомпетентність працівника
Добрий день! Банком проаналізовано викладену Вами ситуацію та вжито заходи для уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Висловлюємо Вам подяку за звернення щодо якості роботи нашого банку.
0
25 ноября 2020, 12:25
# Ужасно
Добрий день! Банком здійснено аналіз описаної Вами ситуації – причиною невидачі коштів по чековій книжці було некоректне її заповнення (виправлення в чековій книжці недопустиме). Станом на дату надання відповіді Ваше питання по-суті вирішено – кошти отримано. Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю. Додатково зазначаємо, що враховуючи наскрізне обслуговування Вашого підприємства в Банку, Ви можете звертатися у разі необхідності, до будь-якого (зручного для Вас) відділення Банку.
0
2 ноября 2020, 17:07
# Работа мобильного приложения
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за звернення. Сподіваємося, що незручності, які виникли під час Вашого обслуговування, не вплинуть на Ваше ставлення до АБ «УКГАЗБАНК».
Страницы: 12345