NeklientRB
NeklientRB
Зарегистрирован:
12 октября 2017

Последний раз был на сайте:
14 октября 2017 в 13:23
Просмотров профиля:
Сегодня: 2
Всего: 31

NeklientRB

Блог
Комментарии
Валютный форум
Отзывы
Горячая линия
0
12 октября 2017, 22:50
# шокирующее поведение банка
А також заставте співробітників, що видають кредити, обдзвонювати всі номера телефонів, що надає вам ваш клієнт при видачі кредиту
0
12 октября 2017, 22:48
# шокирующее поведение банка
Був нещодавно у схожій ситуації
Шановний Райффайзен банк Аваль,
Ніколи не був вашим клієнтом і тепер бажання стати ним з'явиться точно не скоро, а скоріш за все і не з'явиться взагалі. І всім своїм друзям та знайомим буду розказувати цю непрєимну історію.
Ваші співробітники пишуть мені смс і телефонують вимагаючи щоб я погасив борг, до якого я ніякого відношення не маю. На мої прохання не дзвонити і не писати вони не реагують.
Чи ця людина, що вам винна гроші мені знайома? Так, знайома. Це вона вказала мій номер телефону. Але я не давав ніякої згоди на видачу даного кредиту, на використання моїх персональних даних і не підписував ніяких документів чи договорів, що засвідчували б будь-які зобовязання по даному кредиту. Більше того — до мене навіть не телефонували при видачі кредитних коштів і ніяк не перевіряли наданої інформації.
Питання:
1) чому ви телефонуєте мені, якщо я неодноразово пояснював, що відношення до кредиту немаю ніякого?
2) Для чого ви створюєте проблеми людям, які не мають поняття про які кредитні кошти йдеться мова
3) Для чого ви за допомогою відділу, що врегульовує кредитні борги портите враження про банк та його репутацію
Я впевнений, що мій випадок не поодинокий, тому замість того, щоб обтяжувати людей, які непричетні до даних боргів і навіть не є вашими клієнтами, розберіться у правильності та правомірності роботи вашого відділу по врегулюванню заборгованості, а також заставте співробітників, що ви