Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
Linkos

Linkos Group

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 15:50

23 мая 1991

Киев

На Минфине с 20 июня 2018

Заблокировать

Linkos Group

Записи

7

19 декабря 2018, 16:20

Вмикайте новорічний настрій!

Як наші діти стали ельфами Ви, мабуть, звикли до сюрпризів, які регулярно готують діти співробітників M.E.Doc. Протягом всього 2018 року вони частенько зазирали до батьків на роботу і стали справжнім драйвером позитиву не лише для родини брендів Linkos Group, а й для мільйонів клієнтів та партнерів. На фініші року приємно згадувати, як наші IT-діти робили його по-родинному теплим: посміхалися з календарів, сторінок журналів і ділилися в інтерв’ю своїм поглядом на дорослі задачі. Сьогодні ця дрім-тім підготувала для вас новорічну казку і приємні подарунки, дбайливо підписані ЕЦП. Святкову естафету розпочато, диву у 2019 році бути – перевірено нашими ельфами! Ельфи чекають тут: https://youtu.be/H-6QnGveEI0

Нет голосов

Комментировать

25 октября 2018, 12:48

Дерево VS бумага.Как украинцы могут спасти планету

Пока вы делаете селфи на фоне красок листопада, минимум одно дерево падёт ради метровой стопки бумажных счетов, корреспонденции, отчетов и договоров. Почти половина к вечеру окажется в офисной корзине, не прожив даже суток. И вы этого не заметите. Такое потребление совсем скоро будет стоить нам планеты! Ведущие компании по всему миру активно «оцифровывают» бизнес-процессы ради спасения исчезающих лесов и, хочется верить, что Украина не останется в аутсайдерах. Поэтому сегодня, во Всемирный День без бумаги (World Paper Free Day), наша команда популярного в стране продукта электронного документообмена M.E.Doc инициируем всеукраинский челлендж «Цвет настроения – ЗЕЛЁНЫЙ!» . Своей акцией мы призываем каждого перейти с «тёмной» стороны на «зелёную», и если не отказаться полностью, то хотя бы сократить использование бумаги. Тем более, что современные технологии предлагают для этого множество решений – от мобильных приложений и электронной бухгалтерии до «зелёных офисов» и эко-френдли бизнесов. Чтобы поучаствовать в челлендже, достаточно поделиться своим безбумажным опытом с партнёрами, клиентами и аудиторией в соцсетях c хештегом #Безпапер у, на сайтах или в СМИ. В помощь вашему вдохновению мы сняли позитивный видеоролик из жизни в M.E.Doc, который на 100% − творчество наших сотрудников. :) https://youtu.be/Mc1FWZiRn7Y « Мы инициировали всеукраинскую акцию не просто из-за того, что создавать культуру безбумажного документооборота в Украине – наша ежедневная работа. А потому, что искренне верим: используя IT технологии в повседневной жизни и в бизнесе, мы даём себе и нашей планете второй шанс », − поделилась СЕО компании Олеся Белоусова.

Нет голосов

Комментировать

8 августа 2018, 10:49

M.E.Doc: е-документообмін та звітність в одній програмі!

Програма M.E.Doc на ринку бухгалтерського програмного забезпечення України вже 18 років! Всі ці роки ми займалися тим, що спрощували роботу бухгалтера, адже подавати звітність до всіх контролюючих органів та обмінюватись первинними бухгалтерськими документами можна в одній програмі, а не витрачати дорогоцінний час на експорт та імпорт документів з одного місця в інше. Ми постійно вдосконалюємо програму M.E.Doc, яка вже надає повний функціонал по обміну електронними документами в будь-якому зручному для вас форматі. Крім того, ми стежимо за всіма змінами у законодавстві і регулярно оновлюємо всі форми та бланки згідно актуальних норм. Для зручності користувачів, робота в M.E.Doc представлена двома рішеннями: M.E.Doc.Держава та M.E.Doc.Бізнес. Такий комплекс дозволяє працювати з е-документами та звітуватися в ДФС, ПФУ та інші органи всім суб’єктам господарювання без виключень: юрособам платникам ПДВ та неплатникам ПДВ, фізичним особам-підприємцям, бюджетним установам та організаціям. Не зупиняючи вдосконалення своїх програмних рішень, сьогодні розробник програми M.E.Doc надає повний функціонал по обміну електронними документами в будь-якому зручному форматі: структурованими документами, файлами .doc, .pdf, .jpg з накладанням ЕЦП тощо. Звітність в електронному вигляді до всіх контролюючих органів Звітність в M.E.Doc побудована так, щоб бухгалтер завжди був переконаний, що звітується за актуальними формами – ми стежимо за всіма змінами у законодавстві до дрібнішого підзаконного акту чи положення і регулярно оновлюємо всі форми та бланки згідно актуальних норм, і додаємо нові за необхідності. За 18 років роботи розробником програми M.E.Doc налагоджено максимально результативну співпрацю з державними контролюючими органами, щоб користувачі подавали звітність швидко, зручно та без проблем . Обмін електронними документами з контрагентами В M.E.Doc реалізовано найширший функціонал по обміну електронними документами та найбільший банк шаблонів. Для складання е-документа можна скористатися шаблоном або конструктором для створення власного ексклюзивного шаблону. Більшість контрагентів вже є в M.E.Doc, тому розпочати обмін е-документами дуже просто! Всі електронні документи відправляються контрагентам з накладанням ЕЦП та є юридично значущими. Законодавство Усі електронні документи підписані ЕЦП у програмі мають юридичну силу, а відносини суб’єктів господарювання регулюються законодавчими нормами. Робота бухгалтерів з електронними документами подання звітності базується нормативно –правових актах та Законах України: ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг » від 22.05.2003 №851-IV; ЗУ «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 №852-IV; ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV. Обмінюйтесь електронними документами та звітуйте в одній програмі!

Нет голосов

Комментировать

6 августа 2018, 14:47

ЕДО для Київводоканалу від M.E.Doc

Курс на діджиталізацію взяв «Київводоканал» і впродовж року дивував нас новинами про автоматизацію своїх комунікацій з клієнтами. У вересні минулого року водопровідне підприємство запустило ботів у Telegram і Viber, де тепер користувачі подають показання лічильників холодної і гарячої води. А навесні 2018 року «Київводоканал» продовжив дотримуватися принципу віддаленої безпаперової роботи та впровадив новий сервіс для юридичних осіб, що дозволяє клієнтам отримувати рахунки, акти наданих послуг, розшифровки нарахувань, попередження про сплату боргу тощо в електронному вигляді. Для найефективнішої реалізації електронного документообігу ПрАТ «АК «Київводоканал» обрав програму M.E.Doc, розробник якої має 18-річну успішну практику автоматизації обміну документами з контрагентами та державними контролюючими органами в зручному електронному форматі. Про реальний ефект, який можна отримати від впровадження електронного документообміну і переваги розповідає представник розробника програмного комплексу, Delivery Manager Олександр Меньшиков: «Розуміючи важливість місії роботи підприємства, яке забезпечує водопостачання та водовідведення в місті Києві, компанія-розробник M.E.Doc опрацювала наймасивніший функціонал для «Київводоканалу»: формування рахунків абонентам для подальшого їх відправлення в електронному вигляді, відповідно до Закону «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»; формування актів прийому-передачі послуг; формування розшифровок послуг абонентам (юридичним особам). Тепер, замість добре знайомої схеми роботи: створити документ, роздрукувати, підписати, відправити і таке інше, що потребує людських ресурсів та часу, всю роботу можна представити такою схемою». Олександр Меньшиков також розповів, що «Київводоканал» вже на практиці користується перевагами електронного документообігу на базі програми M.E.Doc. «Вже можна зробити висновок, що перехід на е-документообмін дозволяє підприємству заощадити гроші, робочий час і ресурси персоналу, оперативніше працювати з документами, майже повністю виключити помилки людського фактору при складанні документів, і головне – швидко відправити документ контрагентові», — сказав він. За його словами, споживач також відчує переваги впровадження ЕДО: «Все можна робити віддалено без необхідності відвідування організації, черг, витрат свого часу на папери та спілкування з операторами». В результаті можна зазначити, що програма M.E.Doc робить весь процес документообміну максимально зручним та вигідним для обох сторін.

Нет голосов

Комментировать

25 июля 2018, 12:41

«Digitize or die»: діджиталізація як неминучість у бізнесі

Ви здаєте звітність, реєструєте податкові накладні, отримуєте виписки з реєстрів у електронному вигляді? Вітаємо, ви яскравий представник електронного бізнесу першого покоління! Але чи варто зупинятися? Час переходити на новий рівень! Дуже довго, здавалося б, найелементарніший елемент електронізації бізнесу – обмін первинними документами – залишався важкодоступним. Підприємства впроваджували складні системи автоматизації, багато років користувалися цифровим підписом, а от почати відправляти рахунки, акти та іншу первинку в електронному вигляді ніяк не могли. Найактуальніша та потрібна кожному частина ведення бізнесу залишалася за бортом технічного прогресу. І все лише тому, що відправляти документи можна було тільки користувачам в межах одн іє ї програми. З появою універсальної платформи документообігу ПТАХ , яка об'єднує всіх учасників документообміну та забезпечує єдиний стандарт обміну, перевірки, захисту та транспортування юридично значущих документів, підписаних ЕЦП , ця проблема була миттю вирішена. Всі для всіх ​ ПТАХ є єдиною платформою, що дозволяє обмінюватися документами між різними програмами. Створений вами документ потрапляє на платформу, яка уніфікує його та доставляє вашому контрагенту. І якщо ви працюєте з вашим контрагентом у різних програм ах для обміну е-документами, відправити документ ви зможете користувачу будь-якого іншого ПЗ, яке підключен е до платформи, а це понад 4 млн користувачів! До того ж платформа дозволяє не тільки обмінюватися з усіма контрагентами, в о н а захищає документи. ​ Платформа забезпечує передавання в зашифрованому вигляді​ і відкрити файл зможе тільки отримувач. Окрім того, платформа є вашим надійним партнером, вона може надати контролюючим органам або контрагентам інформацію про те, коли саме було відправлено документ, а отже, ​ більше не потрібно перейматися з приводу його доставлення. Ракета для вашого бізнесу Завдяки платформ і, яка об'єднує всіх учасників документообміну та забезпечує єдиний стандарт обміну юридично значущих документів, 2018 рік проходить в Україні під егідою переходу на електронний документообіг. Нарешті можна позбутися паперів та конвертів, постійних нервів у очікуванні первинки, ручної роботи з її внесення в облікові системи та не витрачати даремно час. Тепер ​ всі процеси обміну документами відбуватимуться швидко: створив/імпортував – автоматично перевірив на наявність помилок – миттєво погодив із контрагентом – підписав цифровим підписом. Обмін е-первинкою допоможе контролювати виконання завдань та оптимізує закупки. ​ Уявіть собі, наскільки швидкими та ефективними стануть всі ваші робочі процеси. Автоматичне завантаження актів, накладних, рахунків дозволить швидко приймати товари. У разі наявності помилок у первинці не потрібно буде проходити всі кола паперового пекла ще раз – просто вкажіть причину відхилення, відправте контрагенту та вже за лічені хвилини отримайте коректний документ. Якщо функції документообігу інтегровані у вашу облікову систему за допомогою платформи , ви зможете робити замовлення просто з облікової системи та бачити всю історію взаємодії з контрагентом в одному місці. Якщо ж ви користуєтеся програмою для документообміну, якою користується більшість бухгалтерів в Україні або веб-сервісом для роботи з е-документами онлайн, то для цього потрібно лише миттєво імпортувати/експортувати необхідний документ. Без обмежень Боїтеся, що обмінюватися можна тільки стандартними документами? А ось і ні! Родзинкою на торті в документообміні через цю єдину платформу є можливість створення власних шаблонів первинних документів. Якщо у вашої компанії свій формат рахунку, акту, договору тощо, підписати такий специфічний документ не складе ніяких проблем. Ви просто створюєте свій шаблон у будь-якому підключеному до платформи програмному забезпеченні, вивантажуєте його на платформу, і він автоматично з ’ явиться в усіх ваших контрагентів. Ці своєрідні формати можна створити самостійно у редакторі шаблонів безпосередньо у вашій програмі або замовити у її розробника. З електронним документообігом життя підприємців стане простішим, поменшає роботи та збережуться нервові клітини. І все це можливе завдяки ПТАХ, що нарешті зробив обмін документами можливим для кожного!

Нет голосов

Комментировать

11 июля 2018, 17:47

Бухгалтерська програма M.E.Doc — стала першим IT-продуктом, що знаходиться під захистом Ситуаційного центру забезпечення кібербезпеки СБУ

Життя в інформаційній ері цифрових технологій та комунікацій несе в собі нові загрози, а саме кібератаки. Тому сьогодні перед усім світом постає питання пошуку ефективних та дієвих систем захисту інформації та IT-інфраструктури. Усвідомлюючи всю відповідальність перед користувачами програми M.E.Doc, розробники цієї програми впроваджують надсучасні та інноваційні рішення для захисту свого продукту. Досвід боротьби з кіберзлочинністю показав, що жодна країна не здатна впоратися з цією проблемою самотужки. Успіх можуть гарантувати тільки спільні дії як державних, так і комерційних структур. Результатом такої синергії став Меморандум, який Служба безпеки України підписала з компанією Lіnkos Group з метою розвитку ефективної системи кібербезпеки держави. Ця компанія є національним розробником програм для управління підприємством. Портфель Lіnkos Group включає в себе такі бренди як: M.E.Doc, СОТА, АЦСК «Україна», Звіт Корпорація, FlyDoc, ISpro, ПТАХ, Твій Час. В рамках Меморандуму Ситуаційний центр забезпечення кібербезпеки СБУ підключив Lіnkos Group до платформи MISP-UA. Ця платформа широко використовується в усьому світі, відповідає міжнародним стандартам ЄС та НАТО, застосовується основними міжнародними суб’єктами у сфері кібербезпеки NATO NCI Agency, FIRST, CIRCL, CiviCERT тощо. MISP-UA виконує функцію інформаційного щита в режимі реального часу, що знаходиться попереду IT-інфраструктури компанії та забезпечує не лише захист, а й протидію, реакцію і нейтралізацію кіберінцидентів. Ця платформа є сенсором кіберзагроз. Вона працює з 59 світовими каналами, що ведуть постійний обмін інформацією про кіберподії, має саме актуальне наповнення бази ідентифікаторів компрометації. Постійно оновлюється та наповнює світові системи захисту інформації даними про підозрілу поведінку інформаційних систем. Проводить аудит та аналіз, що здатні передбачити шляхи атаки та загрози. Наразі активна співпраця комерційних компаній з державними органами позитивно впливатиме на спроможність посилення протидії кіберзагрозам як для бізнесу, так і держави в цілому.

Нет голосов

Комментировать

3 июля 2018, 13:00

M.E.Doc - Dolce vita українського бізнесу

Життя українського бухгалтера та приватного підприємця може бути солодким, не зважаючи на регулярні «покращення» та «спрощення» законодавства. Про це піклуються розробники M.E.Doc, які створюють програмне забезпечення за побажаннями користувачів ось уже друге десятиліття. В основу програми M.E.Doc лягло спілкування з українськими бухгалтерами та підприємцями із самого початку існування Групи компаній – ще на початку 1990-х, впроваджуючи автоматизацію підприємств, розробники збирали крапля за краплею інформацію про бажання та потреби клієнтів. Одночасно з цим, сумлінно слідкуючи за змінами у законодавстві, у Linkos Group створювали програмні рішення, що завжди випереджали час. Для держави й бізнесу M.E.Doc – це проста здача електронної звітності, надійний документообіг і зручна взаємодія з контрагентами. По суті, це універсальний інструмент для комфортного «спілкування» як з державою, так і з контрагентами, партнерами з бізнесу. Для цього є все необхідне, до того ж у зручному форматі. Здавати звіти у контролюючі органи? Будь ласка! Понад 3 тис. бланків звітності у Податкову, Пенсійний фонд, Службу статистики та інші державні структури. Бланки оновлюються так швидко, що вам не потрібно навіть стежити за нововведеннями – варто державі оголосити про впровадження нових форм, і вони миттю з’являються в програмі. Створити та зареєструвати податкову, транспортну накладну в держреєстрах, отримати виписку з Єдиного реєстру, автоматично завантажувати всі документи, зареє’стровані на вас, – все це справа кількох хвилин. Звісно, головний документ – це податкова накладна, але є й інші, пов’язані з нею – акт, рахунок, накладна на постачання. Вони теж можуть бути електронними, і це уже зручно реалізовано в M.E.Doc! Всі документи за однією угодою пов’язуються у групи, а цифровий підпис робить їх оригіналами. Перед тим, як втягнути документ у облікову систему, ви можете багаторазово погоджувати його з контаргентом (і все це за лічені хвилини!), а архів таких електронних документів буде зберігатися на комп’ютері. Важливо, що документ може бути у вільній формі: для цього просто створіть у програмі шаблон, що відповідає вимогам вашої компанії, завантажте його на патформу ПТАХ – та він автоматично з’явиться у всіх ваших контрагентів. Обмінюватися електронними документами можна з користувачами не тільки M.E.Doc, але й СОТА, FlyDoc та інших програмних рішень, підключених до платформи ПТАХ (докладніше читайте на ст. 25–26). Робота на 1-2-3 «Користувачі M.E.Doc люблять програму навіть не за безмежну кількість функцій, над якою моя комнада працює нон-стоп, – розповідає M.E.Doc Product Owner Олексій Цешнатій. – У нас є дещо важливіше за сухий перелік можливостей. Секретний інгредієнт M.E.Doc – це турбота. Ми знаємо, що потрібно нашим клієнтам, і втілюємо це у програмі!». У M.E.Doc можна працювати як через Інтернет, так і без нього. Створюйте звіти, перевіряйте їх, не переймаючись через стабільність роботи провадера – а потім вдіправляйте їх, коли забажаєте або коли з’явиться доступ до Мережі. У будь-якому разі вся робота захищена і не пропаде через те, що хтось забув сплатити за Інтернет або виникли перебої на лінії. M.E.Doc автоматично перевірить звіт, підкреслить місця неправильних розрахунків, дасть поради щодо заповнення. Програма автоматично робить звірку НДС та розрахунків із бюджетом, вивантажує всі документи, зареєстровані на вас, робить архівування даних та ще багато іншого – і все це можна налаштувати без системного адміністратора за декілька хвилин. А ще ми знаємо, якими напруженими та насиченими подіями бувають останні дні звітності. Тому M.E.Doc працює для вас цілодобово, готовий доставити ваш звіт до ДФС навіть о 23:59 20-го числа. Для комфортної роботи в програмі є ще безліч сервісів. Окремої уваги варте автозаповнення форм. Ви більше не допустите помилок в реквізитах контрагента! M.E.Doc автоматично заповнить всі рядки, крім тих, що потребують вашого коригування. Потрібні дані можна легко імпортувати з 1С, Sap, Oracle або навіть Excel. Сервіс «Помічник бухгалтера» допоможе заповнити навіть найекзотичніші звіти з першого разу. Вбудовані підказки не дадуть припуститися помилок та заощадять безліч часу й головне – нервів. А якщо робота відбувається швидко та ефективно, то вона не тільки призводить до схвалення від керівництва, але й передусім дарує справжній кайф від своєї улюбленої професії. І життя справді стає солодшим!

Нет голосов

Комментировать


Главная/

Linkos Group