legkolub
legkolub
Зарегистрирован:
5 мая 2014

Последний раз был на сайте:
2 апреля 2015 в 14:42
Просмотров профиля:
Сегодня: 1
Всего: 1284

legkolub

Блог
Комментарии
Валютный форум
Отзывы
Горячая линия
0
6 января 2015, 15:53
# Некомепетентные работники
Я сам составил текст этого письма, вы можете сделать также. Тем более у вас есть образец письма. Можно обойтись без адвоката. А взыскать- это очень долго и маловероятно
0
5 января 2015, 16:48
# Некомепетентные работники
Тод я відповів: Надсилаю Вам скановані копії договору з Укртелекомом(оформлено на мою дружину) і заяву з моїм підписом Але хочу отримати від Вас копію документа згідно з яким мій телефон потрапив в базу даних Чи таких документів не існує?

З того часу дзвінки припинилися!!!
0
5 января 2015, 16:46
# Некомепетентные работники
Потім я отримав відповідь Добрий день!
Дякуємо Вам за Ваш лист та надану інформацію.
Дозвольте Вас запевнити, що з боку Банку буде докладено максимум зусиль, спрямованих на вирішення піднятого у Вашому зверненні питання вже найближчим часом.
З цією метою дозвольте запропонувати Вам надати до Банку наступні документи:

письмову заяву, завірену Вашим підписом, із зазначенням адреси для надання відповіді,
копію документа, який підтверджує, що зазначений Вами номер телефону належить саме Вам, таким документом може бути Договір про надання послуг комунікації або квитанція про оплату послуг зв'язку.

Дозвольте звернути Вашу увагу, що дана процедура є стандартною і в разі відсутності зазначених вище документів ми не будемо мати можливості внести будь — які коригування в існуючу базу даних і вирішити Ваше питання по суті.

Зазначені вище копії документів, пропонуємо надати зручним для Вас способом: факс: 0-44-496-36-87, e-mail: info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua
+1
5 января 2015, 16:43
# Некомепетентные работники
Голові Ради Директорів
Поповій О.Ю.
Прізвище Імя По-батькові
вул. буд місто тел.
Шановна Олена Юріївна!
Звертаюся до Вас з проханням вияснити яким чином посадові особи Дельтабанку використовують мої персональні дані (а саме домашній номер телефону) для розшуку особи, яка шуку особи, яка мені не знайома. Працівники банку майже щоденно, а особлово в суботу телефонують на мій домашій номер телефону і питають чи не знайомі ми з нею. На наші з дружиною неодноразові пояснення що ця особа нам невідома і ми не маємо до неї жодного відношення, дзвінки продовжуються.
По питанню довготривалого турбування мене та моїх рідних я звернувся до адвокатської контори з метою підготовки позовної заяви в суд на посадових осіб Дельтабанку. Прошу мені дати вмотивовану інформацію про те яким чином мій телефон БЕЗ ПЕРЕВІРКИ потрапив у базу даних клієнта. Якщо у Вас є її заява про це, прошу надати відскановану копію.
+1
5 января 2015, 16:37
# Некомепетентные работники
Я мав таку проблему і успішно вирішив. До мене дзвонили неодноразово бо якась незнайома жінка дала мої дані при отриманні кредиту. Спочатку мій авдвокат зателефонував на пряму лінію банку і сказав що вже пдготував позов до суду. Йому порадили звернутися з листом, що він і зроби від мого імені. Але лист був в електронний. Вже більше року пройшло з того часу і жодного дзвінка не було!!!
0
19 декабря 2014, 9:42
# Перевод средств
Вы делали перевод в Mydelta? И на какой банк, если не секрет. Я хочу попробовать на Приват или Райффайзен
+1
11 декабря 2014, 14:47
# Воровство сотрудников Приватбанка
Посмотрите в разделе Депозиты Там есть копилка и можно снять деньги или изменить условия
0
11 декабря 2014, 14:45
# Страховки при замене пластика!
Мені також сказали в м Трускавець, що заміна картки платна ( 100 грн взамін втраченої), а через кілька днів в м. Дрогобичі дали безкоштовно!!!
+6
26 августа 2014, 14:33
# Бонусів чекаю більше місяця
Така робота рекламу банку не зробить.
+6
26 августа 2014, 14:27
# Бонусів чекаю більше місяця
Згідний, що питання нескладне. Працівники підтвердили що я зареєстрований у цій акції, бонуси нараховані але на картку чомусь ніяк не потраплять. Дивно чому так складно вирішити дану таку просту проблему
0
26 августа 2014, 12:04
# Банк не хоче розвивати систему он-лайн платежів
Працівники банку сказали мені що для цього потрібно мати зарплатну картку, а у мене звичайна. Олексій, порадьте, будь-ласка, як перейти мені в активний режим роботи.
+4
26 августа 2014, 11:52
# Не прийшли бонуси по акції «Тримай п'ять»
Проблема так і не вирішена до цих пір
+5
20 августа 2014, 9:22
# Райффайзен Банк Аваль не серьезный банк,не внушает доверия,его нужно развивать!!
На рахунок паролів, я згоден. Дійсно перемудрували. Я змінив черговий раз пароль (бо того вимагає сайт), записав його, а тепер не можу зайти в систему. Тепер треба кудись дзвонити. Навіть нема бажання. Крім того чому фізичні особи не можуть проводити платежі он-лайн а тільки дивитися стан рахунку. І ще приходить СМС, що гроші поступили на рахунок, а стан рахунку не пише!!!
+4
20 августа 2014, 9:10
# Не прийшли бонуси по акції «Тримай п'ять»
Це я чую вже не вперше. В мене питання — КОЛИ вирішення мого питання нарешті відбудеться ???????????