Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
Kri1948vosh11

Михайло Кривошапко

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 25 октября 2018 в 12:55

22 ноября 1948

Львів

клієнт Ощадбанка

О себе

Хочу поскаржитися на роботу відділення Ощадбанка

На Минфине с 14 августа 2018

Заблокировать

Записи

1

14 августа 2018, 13:20

Ощадбанк

# Незручності для клієнтів тільки збільшуються
Есть ответ банка

Колись у цьому приміщенні була ощадкаса. потім назву змінили на відділення Ощадбанку. Здавалося б, змінився статус установи — повинні бути і зміни на краще і у роботі, клієнту має бути все зручніше. Я користуюся послугами цієї установи вже більше 45 років. Десятки років не мав ніяких претензій до її працівників. Але ось останні років 10 якість обслуговування тільки погіршується. Тут висока плинність кадрів, весь час з\'являються нові обличчя, нові завідуючі, нові працівники. Весь час тобі повідомляють про якісь нововведеня, нове у правилах обслуговування. І що цікаво, клієнту ніколи не стає від цих «реформ» легше, зручніше. Таке враження, що хтось десь висмоктує ці нововведення з пальця, не маючи на меті зробити щось корисне і розумне, а тільки хоче якось виправдати своє сидіння у певному кріслі. Я не думаю, що це ініціатива робітників саме цього відділення, хоча, можливо, щось може бути і на їх совісті. Конкретні претензії: часом відділення зовсім не працює і невідомо, коли запрацює нема світла, не працює програма, таке інше. Змінилася програма, і тепер вони не можуть по прізвищу знайти. які сплати за комунальні послуги ти мусиш зробити. Квитанції тепер приносять дуже пізно, або зовсім не приносять, відомості від постачальників послуг надходять не на початку місяця. Тому можливість сплати за комунальні послуги зсувається до другої половини місяця. У цей період весь час черга на години. І ось на тлі такої картини з\'являється ще одне нововведення — тепер платежі приймає тільки один касир, а завідуюча і друга працівниця спокіно споглядають, як росте черга до єдиної працюючої. Усі ті десятки років, про які я згадував, завжди працювали з платниками два віконечка і от нарешті хтось навів «порядок», дякуємо, дочекалися! Між іншим, деколи я плачу за комуналку у відділенні по вул. Франка 63, як правило швидко і без проблем, ну нема у них вищезгаданих проблем! Але я «прив\'язаний» до свого «рідного» відділення бо отримую там пенсію і воно ближче мені, а я інвалід з хворими но


Главная/

Михайло Кривошапко