Минфин - Курсы валют Украины

Установить
kemin

Сергій Кемінь

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 07:32

Мужской

Львов

php програміст

На Минфине с 31 октября 2014

Заблокировать

kemin - блог

Записи

1

31 октября 2014, 20:30

Skrill, swift перекази та ПриватБанк

Хочу поділитися неприємністю, яка мене спіткала як власника єврової Gold картки від ПриватБанк-у. І застерегти інших клієнтів від втрати своїх грошей, часу та нервів. Але спочатку трішки передісторії. Я давно працюю з платіжною системою Skrill (skrill.com), ще з тих часів, коли всі її знали як Moneybookers. Добре знайомий з усіма підводними каменями, нюансами, тарифами, процедурами верифікації і так далі. Доводилось навіть кілька разів підключати на сайтах клієнтів для оплати. І ось одного разу потрібно було вивести кошти з skrill рахунку. Зі способів було обрано swift переказ. Звісно, таку процедуру робив не вперше, тому нічого не передвіщало неприємностей. Всі ліміти зняті, всі дані верифіковано. Як то кажуть, зі сторони платіжної системи — жодних перепон. Однак цього разу відкрив спеціальний євровий рахунок в Приваті, одержав Gold картку, з'ясував заздалегідь всі питання щодо комісій, пояснив ціль відкриття картки — євровий swift переказ. Короче, все зробив як слід. Роблю два звичних кліка і замовляю swift переказ у розмірі 103.6 Євро (всі комісії вже сплачено, чиста сума). Через деякий час отримаю підтвердження від систми Skrill — номер транзакції, час та дату і власне підтвердження самої суми — відправлено 103,6 Євро на мій рахунок в Приваті. І ось нарешті очікуване повідомлення з банку — СМС, в якому говориться, що я отримав на свій рахунок, УВАГА!!! — 78.60 ЄВРО !!! . Як вам така комісія ??? Це при тому, що картка в мене GOLD, все наперед з'ясовувалось, уточнювалось, переказ без жодних конвертацій валют (ЄВРО => ЄВРО). Добре, що розуму вистачило перевірити спочатку на незначній сумі, а то можна було б і посивіти :(. Листування з службою підтримки і з'ясування стосунків нічого не вирішили. Сказали, що так і має бути. В історії платежів swift транзакцію з зазначеним номером звісно я не знайшов, як і жодну інформацію про комісію. Ну то вже справа десята (може оновиться). На мої аргументи про те, що з іншими рахунками в інших банках такого не відбувається (працюю з різними банками), і суми зараховуються без жодних комісій і стягувань, тільки розводять руками. Ось такий я, гордий клієнт єврової GOLD картки :) Доречі, за її обслуговування щомісячно списуються кошти, хто не в курсі. А пишу це не для того, щоб комусь зіпсувати репутацію чи нашкодити, а для того, щоб ніхто з вас, Друзі, Колеги, не встав на ті ж граблі. З повагою, Сергій.

Нет голосов

Комментировать


Главная/

Сергій Кемінь