27 ноября 2024, 10:27
Укрпошта як взірець незручності та неадекватності цін Не секрет що в мене є рахунки в польських банках. Знадобилось написати листа одному з них. Як його відправити? Звісно через Укрпошту, як же ще. У неділю ввечорі (24 листопада) йду до відділення Укрпошти, купую конверт для листа форматом А4, вкладую свої два аркуші папери і відправляю. З позитивного. Добре що вже мабуть рік чи два відділення Укрпошти стали працювати до 19:00 (принаймі в Харкові, може в інших містах це не та) та у вихідні. З негативного. По-перше строки доставки . Сьогодні ранок середи, лист ще досі не доїхав до Києва, в трекінку зазначені наступні кроки:
Прийнято, м. Харків Україна, 24.11.2024
Виїхало з Відділення, м. Харків Україна, 25.11.2024
Прибуло до Логістичного центру, м. Харків Україна, 25.11.2024
Виїхало з Логістичного центру, м. Харків Україна, 26.11.2024
Ну, те що воно з відділення поїхало в понеділок це якби невелика проблема. Хоча в Новій пошті навіть відправлення які я приніс в 19 з копійками того ж вечора починають свою подорож, а не чекають ранку. Але що звичайний лист добу робив в логистичному центрі? І чому він не зміг дістатися до Києва куда їхати сами повільним потягом не пізніше ніж пів на восьму наступного ранку, а більшість інших прибуває того ж дня? Для приклиду порівняємо з відправленням отриманим з Польщі через Нову пошту про яке я згадую нижче:
29 жовтня воно прибуло на склад у Варшаві, того ж дня відправленно пройшовши митне оформлення
31 жовтня прибуло на митний склад у Києві, була розмитнена в відправлена до Харкова
1 листопада приїхала до і відвезено до поштомату.
Тобто за ті ж три дні за які Укрпошта не може довезти мій лист до Київа, за цей самий час Нова пошта привезла мені посилку з Польщі, з митним оформленням! По-друге вартість . Один укрпоштолюб розповідав мені як дешево пересилати через Укрпошту звичайні листи (яки більшість клієнтів Укрпошти вже не відправляє років мабуть з 10). Так от, вартість листа до Польщі склала 388 гривень! Для порівняння напочатку листопада я отримач через Нову пошту товар замовлений в Польщі і це мені коштувало лише 333,50 гривень. Товар хоч і був невеличкий, це Zomvan Charge Station for Apple Watch, але все одно це не лист формата А4. Як тобі таке, Ілон Укрпоштович? Оновлення на ранок 28 листопада Вчора ближче до вечора лист все ж прибув до Києва, а сьогодні зранку поїхав на митницю. Чотири дні лист їхав 500 км. Лист, не посилка. Оновлення на 4 грудня Лист нарешті дістався Польщі Оновлення за 6 грудня Вчора, 5 грудня, лист нарешті доїхав до місця призначення.
25 июня 2024, 08:59
Неправильна відповідь, або як працюють банки Європи Яскравий український підприємець Ігор Гуменний на своїй FB-сторінці поділився досвідом обслуговування своєї компанії у німецькому банку. Текст довгий, але я раджу його прочитати з поваги до праці німецьких банкірів. Цей процес – наслідок сотень годин обговорення з юристами, бухгалтерами та службою ІТ безпеки. Подивіться як форма ґвалтує суть, як звичайний процес перетворюється на тортури для клієнта і покрутіть головою — навколо повно таких «зламаних процесів» і не лише у банках. Це все – можливості для підприємців. Зробіть просто, зробіть так, як потрібно клієнту. ___ «Коли я приіхав в Берлін, відразу зареєстрував компанію, відкрив рахунок, всі сервіси, в т.ч. банк-клієнт. В силу різних причин, лише через рік ми почали укладати перші контракти і для податковоі мені знадобилась фізична виписка з рахунку, але тут незадача: не працює банк- клієнт, не можу її вивантажити. Я, звичайно іду в банк, думаю, візьму виписку прямо в банку. Само по собі, німецькі банки це упорядкована бюрократія: на все час, терміни, процедура, не все так просто, але в результаті, приймає мене завідуюча та пояснює, що банк змінив програму, застосунки, налаштування, потрібно видалити старий застосунок і завантажити новий: він власне складається з двох: BestSign і #diepasstbank. Так і не зрозумів, чому не можна зробити один, як в Україні. Мене поять кавою, допомагають, але саму виписку надати НЕ МОЖУТЬ. Не має такої функції. В COVID скоротили когось, обʼєднали функціі і передали в центральний офіс на програмному рівні. Я маю просто лишити заяву і мені автоматично, поштою, протягом двух тижнів, прийде на домашню адресу виписка і новий код налаштування, і я сам все зможу вивантажити і отримати, а от на руки, фізично, видати виписку — не можливо. Функцію оцифрували…ну що ж порядок є порядок. Чекаю два тижні — листа не має. Знову беру термін, прихожу, приймають, кава, розмова і просять пару хвилин зʼясувати, як так? Чому код і виписка не прийшли? Завідуюча вияснила, що мені відправили, але на моій домашній поштовій скриньці лише моя фамілія, назви компанії не було і поштовий оператор відправив листа назад. Мене надлюбʼязно попросили залишити знову заяву. Дописати, навіть від руки, назву компанії на поштовій скриньці і все прийде! Ну що ж, мені трохи ніяково, я відчуваю, що порушив якусь процедуру, порядок же має бути. Випив каву, залишив нову заяву і десь за два тижні код прийшов. Виписка по рахунку чомусь ні, ну ОК. Я якраз мав летіти на виставку у Фінляндію, а звідти мав летіти на виставку у США. Взяв листа, полетів. В Фінляндії я відкрив конверт, спробував ввести код — не працює. Телефоную старій знайомій, завідуючій, вона любʼязно каже, що нема проблем, застосунок може видавати помилку, я переведу вас на техпідтрмку ЦО і вони все владнають. Переключають мене. Оператор не розмовляє англійською, але якось я на своїй недонімецькій, по телефону пояснив. Оператор сказав ОК, поставив контрольні питання, я відповів, а потім запитує: «Скільки грошей на рахуну компанії?», я точно не памʼятав, і назвав приблизно суму, відповідь з тіє сторони була лаконічна: «Неправильна відповідь» і короткі гудки… Я знову набираю мою стару знайому, вона каже, що так, така процедура, але я вам допоможу. Вона мені сказала, скільки в мене грошей на рахунку, я попросив допомоги нашого німецького директора і ми почали відновлювати банк-клієнт. З технічним спеціалістом з боку банка і німецькомовним менеджером з моєї потратили за півгодини на переналаштування, нове завантаження App і спеціаліст накінець викрикує: «Бінго! Працює!» і наголошує: «Тепер система відправила Вам на пошту остаточний код налаштування!» З ним ви можете в будь-якому відділені Postbank на території Німеччини з документом підтверджуючим особу, фінально активізувати застосунок. По поверненню з Америки, буденно, без терміну, завітав в найближе відділення, посвідчив особу і банк-клієнт майже автоматично активізували. P.S. Виписку з рахунку я так і не отримав, отримав лише код, але то вже не є проблема, в режимі реального часу можу сам собі роздруковувати, через Банк-клієнт…»