► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Падіння рубля до найнижчого рівня з березня 2022 року викликало занепокоєння серед китайських підприємців, особливо тих, хто торгував у російській валюті.

«Триваюча девальвація рубля створює серйозні втрати для китайських підприємців», — сказав Енді Гуо, засновник Waimaojia, бізнес-платформи на WeChat, яка залучила багатьох торговців, орієнтованих на російський ринок.

За його словами, на кількох основних платформах електронної комерції в росії, включаючи Ozon, Wildberries і Yandex Market, працює близько 150 000 китайських торговців, і їх кількість продовжує швидко зростати.

«Російські споживачі дійсно мають купівельну спроможність порівняно з іншими ринками, що розвиваються. Але зараз девальвація рубля настільки страшна, а рівень повернень клієнтів настільки високий, а також витрати на логістику, що багатьом китайським продавцям доводиться відмовлятися від повернення своєї продукції в Китай, і ми втрачаємо багато грошей», — сказав один китайський торговець.

Читайте також: Нові санкції США проти банків рф обвалили рубль і створили дефіцит валюти

Також ситуацію ускладнюють проблеми з платежами. Один із операторів електронної комерції у Шеньчжені розповів, що його компанія відправила в росію товарів на сотні мільйонів юанів, але досі не отримала оплати від Wildberries.

Інший продавець зазначив, що отримані в росії рублі можна обміняти лише на чорному ринку, що є ризикованим.

Нагадаємо

«Мінфін» писав, що продажі китайських автомобілів у росії досягли нових рекордів після того, як рф стала найбільшим експортним ринком для автовиробників із Китаю через санкції, які змусили західні бренди розірвати зв’язки з Москвою.