►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
«Враховуючи ринкові умови, зокрема мляве зростання ринку електромобілів у Європі… на цей час немає бізнес-обґрунтування для ухвалення рішення про подальші об'єкти», — цитує агентство заяву Блюма.
Volkswagen розглядав можливе місце для гігазаводу з виробництва акумуляторів для електромобілів в одній із країн Центральної Європи. Пріоритет мала Чехія, але у списку були також Угорщина, Польща та Словаччина.
Торік Volkswagen уже відкладав рішення щодо будівництва гігазаводу. А раніше цього року компанія заявила, що не поспішає з ухваленням рішення.
Читайте також: Volkswagen оновив популярний в Україні електромобіль
Реагуючи на рішення німецької компанії, в чеському уряді заявили, що почнуть пропонувати зарезервований майданчик для заводу іншим інвесторам.
«Ми не можемо продовжувати утримувати землю під цей проєкт», — заявив прем'єр-міністр Чехії Петр Фіала на пресконференції.
Портфель замовлень Volkswagen на електромобілі на 2023 рік в Європі скоротився до 150 000 авто з 300 000 авто минулого року.
Volkswagen вже вибрав майданчики для виробництва акумуляторних елементів у Зальцгіттері (Німеччина), Валенсії (Іспанія) та Сент-Томасі (Канада).
Нагадаємо
«Мінфін» писав, що в'єтнамський виробник електромобілів VinFast планує продавати свої перші електромобілі в Європі вже в цьому році після отримання схвалення регуляторів.
Запрошуємо на найбільшу конференцію з інвестицій від Мінфіну — Жити на відсотки.
Це унікальний шанс дізнатися про таємниці інвестицій від експертів: найактуальніші стратегії, практичні поради та можливість поповнити свій інвестиційний арсенал.
Простими словами про важливе! Приєднуйся до нас за цим посиланням !